محمدباقر شعبانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/28

محمدباقر شعبانی (عضو هیات‌علمی)

ادبیات و علوم انسانی / زبان انگلیسی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. رابطه بین سطح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی، ادراک آنها از رفتار و مدیریت آموزشی، و آگاهی فرهنگی انتقادی
    سنا موسوی 1403
  2. تاثیر تداعی معانی لغوی و معنایی بر شناخت و یادآوری کلمات همنشین
    رضا پرهیزکاری 1401
  3. بررسی ویژگی های واژگانی پویا در پایان نامه های آموزش زبان انگلیسی با رویکرد متن کاوی
    محمد فرسادنیا 1400
  4. بررسی وضعیت کنونی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه های افغانستان
    عبدالرازق صافی 1398
  5. تاثیرات اموزش کلمات پر کاربرد بر روی نوشتن و خواندن زبان دوم : مطالعه موردی (درمورد زبان آموزان انگلیسی افغان)
    احمدفهیم فواد 1398
  6. تاثیر فعالیت های آموزش واژگان در متن، جمله و خارج از متن بر روی توسعه، به یاد سپاری و کاربرد لغات در زبان دوم.
    محمدرضا فخیمی کاظمی 1398
  7. بررسی نگرش زبانآموزان و مدرسین زبان انگلیسی در رابطه با لهجه و فهم محتوای فیلمه های آمریکایی و بریتانیایی
    میلاد محرری 1398
  8. بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان پیرامون مهارت های ارتباط آکادمیک
    معصومه عسگری 1396
  9. عناصر هوش عاطفی مدرسان زبان انگلیسی به عنوان یک عامل پیش بینی کننده برای تدریس تاملی ایشان
    سینا امینی سرابی 1396
  10. بررسی تاثیرات بازنویسی متون زبان آموزان ، ارائه متون مدل به آنها، کدگذاری صریح متنی خطاها و مصاحبه ی stimulated recall در توجه آنها به مشکلات در توسعه inter languge زبان دوم و همچنین جذب متعاقب آن در زبان آموزان نوجوان
    سیدمهدی موسوی 1395
  11. ضبط صدای کلاس های آموزش دانشگاهی و بالابردن انگیزه و حس موفقیت تحصیلی
    نسترن لطفی زاد 1394
  12. تاثیر فعالیت های مختلف(پیاده سازی، یادداشت برداری،تقویت دامنه لغت و کلوزتست ) بر تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی
    حمیدرضا آقاعلیخانی 1394
  13. ارتباط بین درک شنیداری ، بکارگیری مهارت های شنیداری درک افراد از توانایی شنیداری خود و اضطراب در انجام مهارت شنیداری
    میترا بابالی 1394