توافقنامه سطح خدمات - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
توافقنامه سطح خدمات
مراجعین محترم؛
به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به خدمت گیرندگان این بیانیه مورد توافق قرار میگیرد. این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای دانشگاه را در صورت لزوم مشخص میکند. بدین وسیله توافقنامه سطح خدمات پورتال دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به آگاهی می رسد:
مسئولیت و تعهدات:
-
واحد رسیدگی به شکایات در حوزه ریاست دایر گردیده است و مراجعین محترم در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد میتوانند به فرم مربوطه در قسمت تماس با ما مراجعه فرمایند.
-
به محض ثبت پیشنهاد یا انتقاد، موضوع در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری و مطرح می گردد.
-
اطلاعات موجود در تارنمای دانشگاه ممکن است به روز نباشد. استناد به اعداد و ارقام مطرح شده در صفحات مختلف این تارنما صرفا پس از مکاتبه رسمی و استعلام از مراجع ذیصلاح دانشگاه قابل استناد خواهد بود.
-
صفحات میز خدمت و خدمات فناوری اطلاعات برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.
این وبگاه در صورت برقرار بودن زیرساختهای لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این وبگاه خواهشمند است نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق فرم ارتباط ما در منوی تماس با ما، ثبت فرمایید.