توافقنامه سطح خدمات


مراجعین محترم؛
به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به خدمت گیرندگان این بیانیه مورد توافق قرار می­گیرد. این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه را در صورت لزوم مشخص می‌کند. بدین وسیله توافق­نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به آگاهی می ­رسد:
مسئولیت و تعهدات:

  1. واحد رسیدگی به شکایات در حوزه ریاست دایر گردیده است و مراجعین محترم در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد می­توانند به فرم مربوطه در قسمت تماس با ما مراجعه فرمایند.

  2. به محض ثبت پیشنهاد یا انتقاد، موضوع در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری و مطرح می ­گردد.

  3. اطلاعات موجود در تارنمای دانشگاه ممکن است به روز نباشد. استناد به اعداد و ارقام مطرح شده در صفحات مختلف این تارنما صرفا پس از مکاتبه رسمی و استعلام از مراجع ذی­صلاح دانشگاه قابل استناد خواهد بود.

  4. صفحات میز خدمت و خدمات فناوری اطلاعات برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت ­های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.

این وبگاه در صورت برقرار بودن زیرساخت­های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می­ باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این وبگاه خواهشمند است نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق فرم ارتباط ما در منوی تماس با ما، ثبت فرمایید.