پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/30
رجب اسفندیاری (عضو هیاتعلمی)
ادبیات و علوم انسانی / زبان انگلیسی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تحقیق پیکره ای نفی در چکیده ی مقالات پژوهشی علوم نرم و سخت
مه گل حاجی فرجی 1401 -
بررسی سیاست های سازمانی و معیار های آموزشی در بهبود دانش نوشتاری دانشجویان ایرانی آموزنده ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
فاطمه بهرامی 1401 -
مهارت نوشتاری زبان دوم و حافظه ی فعال: تاثیرات مختلف انواع تسک در موقعیت های گوناگون
سیده رضوان چراغی 1401 -
تاثیر سبک نگارش بر کاربرد قواعد صرف زبان انگلیسی در میان زبان اموزان ایرانی
هاجر جعفری 1399 -
مقایسه ی ساختار های اسنادی (کلفتینگ) در متون آکادمیک میان بومی زبانان و غیر بومی زبانان انگلیسی تحقیق پیکره ای
امیرمحمد یوسفی 1399 -
آیا انتخاب موضوع نگارش تاثیری بر پیچیدگی ساختاری، درستی گرامر و تنوع کلمه ای در دانش آموزان ایرانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد میگیرند، دارد؟
نیلوفر صادقیان قهفرخی 1399 -
مقایسه ی رفتارهای نقل قولی بین دو رشته فرهنگ ژانر و جنسیت: تحقیق پیکره ای
سحر صالح 1399 -
رهنمود های طراحی سوالات چند گزینه ای: دیدگاه و نگرش معلمان زبان انگلیسی در ایران
مهدی گنجی 1399 -
بررسی رابطه ی بین اشتیاق به برقراری ارتباط، تصویر خوددلخواه، استقلال یادگیرنده و نیازهای زبان آموزان در جامعه هدف.
سپیده حسانی 1398 -
وجهه در ا نشا های زمانبندی شده و غیر زمانبندی شده دانشجویان ایرانی که انگلیسی را به عنوان زبان خارجی مطالعه می کنند: تاثیر ژانر و سطوح زبانی.
حنانه شریفی 1397 -
خصوصیات روان سنجی تست های سه، چهار، و پنج گزینه ای: آیا ویژگی های شخصیتی آزمون شونده ها تفاوت ایجاد می کند؟
فاطمه خالقی جامخانه 1397 -
انتظارات و تجربیات اساتید و دانشجویان آموزش زبان انگلیسی پیرامون مهارت نگارش آکادمیک در ایران
فاطمه جهانی کلیشمی 1396 -
بررسی مقابله ای متادیسکورس در قسمت نتیجه مقالات انگلیسی رشته فیزیک متعلق به نویسندگان فارسی زبان و انگلیسی زبان
زرین خطیبی 1396 -
بررسی کلمات کلیدی رساله های دکتری در زبانشناسی کاربردی: تئوری و عملی.
شهین آرمان فر 1396 -
نیازهای ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ایرانی:دیدگاه دانش ارزیابی
آسو پیری 1396 -
تفاوت های سختگیری در سطوح مختلف در میان ارزیابان هم سطح
شهلا رسولی 1396 -
مطالعه ترکیبی سواد دیجیتالی و گرایش به تفکر انتقادی میان معلمان زبان انگلیسی در ایران
مجید رحمانی 1396 -
بررسی ارتباط میان صفات شخصیتی ، مقیاس های سنجش و ارزیابی ژانر و تاثیرات ارزیابی افراد ارزیابی کننده درسنجش نوشتار انجام شده توسط افراد ارزیاب
مریم احمدی 1395 -
بررسی ارتباط تیب های شخصیتی با عملکرد زبان آموزان وتستهایc-Testو – Elide test cloze
شبنم رادفر 1395 -
بررسی توانش آزمون سازی اساتید رشته بان انگلیسی در مقابل اساتید سایر رشته دانشگاهی
راضیه نوری 1394 -
بررسی مقایسه ای genre besed قسمت بحث مقالات تحقیقاتی
زینب آریاراد 1394 -
بررسی حوزه ای بسته های واژگانی از لحاظ تعدد کثرت، نوع ساختار و عملکرد
فاطمه بربری 1394 -
رابطه بین استقلال معلم و رضایت شغلی وخستگی مفرط معلم
مهدی کمالی 1394 -
تهیه و تدوین پیکره اقتصادی و تهیه لیست واژگان اقتصادی
الهه احسانفر 1394