مرتضی انوشه

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/10

مرتضی انوشه (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارائه مدل عوامل موثر در توسعه صادرات غیرنفتی ایران : رویکرد آمیخته
    علی اکبر پوربرخورداری 1402
  2. بررسی اثر رضایت از برند بر روی قصد خرید مجدد با نقش میانجی وفاداری به برند ( مورد مطالعه: اپلیکشن آسان پرداخت، آپ)
    راژان مفتی زاده 1402
  3. استخراج تصویر آنلاین برند از ذهن مشتری با اعمال فرآیند پردازش زبان طبیعی و تحلیل احساسات بر روی نظرات مشتریان در وبسایت آمازون
    محمدرضا امانی 1401
  4. تاثیر عناصر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تعامل مصرف کننده با برند و دانش برند: (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی)
    سیدمحسن طاهری 1401
  5. بررسی و شناسایی عوامل درونی و بیرونی تعیین کننده رفتار خرید مصرف کننده با استفاده از دستگاه ردیابی چشم متحرک ( موردمطالعه:مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران)
    عرفان کریمه 1400
  6. بررسی اثر تجربه مشتری بر روی عملکرد مالی( مورد مطالعه بانک تجارت شهر تهران)
    گلناز یگانه شکری 1399
  7. بررسی نقش تعدیلگر پارانویا در رابطه بین اثر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید آنلاین با میانجیگری ریسک ادراک شده ( مورد مطالعه : معامله گران بازار بورس اوراق بهادار تهران )
    منصور نصرتی 1399
  8. تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج)
    مریم بهداد 1398
  9. تدوین مدل برند منطقه ای رامسر(مورد مطالعه گردشگری)
    فرشاد یونسی 1398
  10. تدوین مدل پارادایمی ارتقا سرمایه ی اجتماعی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی
    محمد اژنگ 1398
  11. بررسی تاثیر ویژگی های نیروی فروش بر روی عملکرد فروش با نقش مداخله گر عوامل سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پارس نیوشانیک)
    سعید شجاعی مهر 1398