پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/28
مرتضی انوشه (عضو هیاتعلمی)
علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
استخراج تصویر آنلاین برند از ذهن مشتری با اعمال فرآیند پردازش زبان طبیعی و تحلیل احساسات بر روی نظرات مشتریان در وبسایت آمازون
محمدرضا امانی 1401 -
تاثیر عناصر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تعامل مصرف کننده با برند و دانش برند: (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی)
سیدمحسن طاهری 1401 -
بررسی و شناسایی عوامل درونی و بیرونی تعیین کننده رفتار خرید مصرف کننده با استفاده از دستگاه ردیابی چشم متحرک ( موردمطالعه:مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران)
عرفان کریمه 1400 -
بررسی اثر تجربه مشتری بر روی عملکرد مالی( مورد مطالعه بانک تجارت شهر تهران)
گلناز یگانه شکری 1399 -
بررسی نقش تعدیلگر پارانویا در رابطه بین اثر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید آنلاین با میانجیگری ریسک ادراک شده ( مورد مطالعه : معامله گران بازار بورس اوراق بهادار تهران )
منصور نصرتی 1399 -
تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج)
مریم بهداد 1398 -
تدوین مدل پارادایمی ارتقا سرمایه ی اجتماعی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی
محمد اژنگ 1398 -
بررسی تاثیر ویژگی های نیروی فروش بر روی عملکرد فروش با نقش مداخله گر عوامل سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پارس نیوشانیک)
سعید شجاعی مهر 1398 -
تدوین مدل برند منطقه ای رامسر(مورد مطالعه گردشگری)
فرشاد یونسی 1398