پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/30
مرتضی انوشه (عضو هیاتعلمی)
علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی
مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"تاثیر ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی گری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی"
مریم بهداد، مرتضی انوشه، صفر فضلی
بررسی های بازرگانی، نسخه 21، صفحات:91-108، 1402 -
"شناسایی، مدل سازی، و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP"
امیرمسعود نورانی چاربرج، مهدی نصراللهی، مرتضی انوشه
بررسی های بازرگانی، نسخه 21، صفحات:107-126، 1401 -
"بازار یابی اجتماعی و توسعه ورزش همگانی: رویکرد داده بنیاد"
علی همتی عفیف، مرتضی انوشه
مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، نسخه 22، صفحات:449-468، 1401 -
"مدل سیاستگذاری مهارت آموزی سربازان در دوره خدمت وظیفه عمومی: الزامات، راهبردها و روشها"
مرتضی انوشه، حجت الله واعظی نژاد، سید مجتبی موسوی نقابی
آموزش در علوم انتظامی، نسخه 9، صفحات:11-38، 1399 -
"تدوین الگوی افزایش مصرف کالای داخلی بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی"
موسوی نقابی سید مجتبی، مرتضی انوشه
اقتصاد اسلامی، نسخه 21، صفحات:127-156، 1399 -
"تدوین الگوی توسعه شبکه ای بنگاه های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده بنیاد"
سید مجتبی موسوی نقابی، مرتضی انوشه
مدیریت بازرگانی، نسخه 12، صفحات:1030-1049، 1399 -
"مدیریت بهینه عرصه های خدمت وظیفه عمومی: ارائه مدل سیاست گذاری"
مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، نسخه 10، صفحات:185-205، 1398 -
"ارایه الگوی آموزش پدافند غیر عامل در دوره خدمت وظیفه عمومی در راستای ارتقای پایدار امنیت ملی"
واعظی نژاد حجت الله، سید مجتبی موسوی نقابی، مرتضی انوشه
پدافند غیر عامل و امنیت، نسخه 9، صفحات:5-26، 1398 -
"بررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانه های اجتماعی"
مهدی نصراللهی، محمد رضا فتحی، مرتضی انوشه، نسیم آقایی
مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 11، صفحات:45-62، 1398 -
"تدوین مدل راهبردهای پیشگیری از رفتارهای های وندالیستی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی"
مرتضی انوشه، علی آقا محسنی فشمی، سید مجتبی موسوی نقابی
مطالعات جامعه شناختی شهری، نسخه 9، صفحات:171-190، 1397 -
"تبیین راهبردهای بازاریابی اجتماعی در بسیج عمومی نیروهای مردمی دوران دفاع مقدس"
علی آقا محسنی فشمی، مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
مطالعات انقلاب اسلامی، نسخه 15، صفحات:45-66، 1396 -
"طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی)"
طهمورث حسنقلی پور، محمود بهمنی، محمدجواد ایروانی، هاشم آقازاده، مرتضی انوشه
توسعه کارآفرینی، نسخه 8، صفحات:21-40، 1393
مقالات علمی ارائه شده در همایشها
-
"تحلیل نقش رویکرد توسعه خوشه ای در توسعه پایدار بنگاه های کوچک و متوسط"
سید مجتبی موسوی نقابی، مرتضی انوشه
اولین کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار- کد اختصاصی: 43388-98190، شماره 4 ، صفحات:1-16، 1398 -
"کنسرسیوم های صادراتی و شرکتهای مدیریت صادرات راهکار توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط"
مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار - کد اختصاصی: 43388-98190، شماره 1 ، صفحات:1-16، 1398 -
"بررسی تاثیرات متقابل برند مشارکتی و برندهای مادر: چارچوبی برای انتخاب استراتژی های برند مشارکتی"
مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
اولین کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارتهای ارتباطی-کد اختصاصی همایش: 61305-96170، صفحات:1-11، 1396 -
"برند مشارکتی: استراتژی ورود به بازارهای جهانی"
غلامرضا سلیمانی، مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
اولین کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارتهای ارتباطی-کد اختصاصی همایش: 61305-96170، صفحات:1-9، 1396