مرتضی انوشه

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/04/06

مرتضی انوشه (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "شناسایی، مدل سازی، و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP"
    امیرمسعود نورانی چاربرج، مهدی نصراللهی، مرتضی انوشه
    بررسی های بازرگانی، نسخه 21، صفحات:107-126، 1401
  2. "بازاریابی اجتماعی و توسعه ورزش همگانی: رویکرد داده بنیاد"
    علی همتی عفیف، مرتضی انوشه
    مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، صفحات:449-465، 1401
  3. "تاثیر ویژگیهای بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجیگری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی"
    مریم بهداد، مرتضی انوشه، صفر فضلی
    بررسی های بازرگانی، 1401
  4. "مدل سیاستگذاری مهارت آموزی سربازان در دوره خدمت وظیفه عمومی: الزامات، راهبردها و روشها"
    مرتضی انوشه، حجت الله واعظی نژاد، سید مجتبی موسوی نقابی
    آموزش در علوم انتظامی، نسخه 9، صفحات:11-38، 1399
  5. "تدوین الگوی توسعه شبکه ای بنگاه های کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده بنیاد"
    سید مجتبی موسوی نقابی، مرتضی انوشه
    مدیریت بازرگانی، نسخه 12، صفحات:1030-1049، 1399
  6. "تدوین الگوی افزایش مصرف کالای داخلی بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی"
    موسوی نقابی سید مجتبی، مرتضی انوشه
    اقتصاد اسلامی، نسخه 21، صفحات:127-156، 1399
  7. "بررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانه های اجتماعی"
    مهدی نصراللهی، محمد رضا فتحی، مرتضی انوشه، نسیم آقایی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 11، صفحات:45-62، 1398
  8. "ارایه الگوی آموزش پدافند غیر عامل در دوره خدمت وظیفه عمومی در راستای ارتقای پایدار امنیت ملی"
    واعظی نژاد حجت الله، سید مجتبی موسوی نقابی، مرتضی انوشه
    پدافند غیر عامل و امنیت، نسخه 9، صفحات:5-26، 1398
  9. "مدیریت بهینه عرصه های خدمت وظیفه عمومی: ارائه مدل سیاست گذاری"
    مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
    مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، نسخه 10، صفحات:185-205، 1398
  10. "تدوین مدل راهبردهای پیشگیری از رفتارهای های وندالیستی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی"
    مرتضی انوشه، علی آقا محسنی فشمی، سید مجتبی موسوی نقابی
    مطالعات جامعه شناختی شهری، نسخه 9، صفحات:171-190، 1397
  11. "تبیین راهبردهای بازاریابی اجتماعی در بسیج عمومی نیروهای مردمی دوران دفاع مقدس"
    علی آقا محسنی فشمی، مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
    مطالعات انقلاب اسلامی، نسخه 15، صفحات:45-66، 1396
  12. "طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی)"
    طهمورث حسنقلی پور، محمود بهمنی، محمدجواد ایروانی، هاشم آقازاده، مرتضی انوشه
    توسعه کارآفرینی، نسخه 8، صفحات:21-40، 1393

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "تحلیل نقش رویکرد توسعه خوشه ای در توسعه پایدار بنگاه های کوچک و متوسط"
    سید مجتبی موسوی نقابی، مرتضی انوشه
    اولین کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار- کد اختصاصی: 43388-98190، شماره 4 ، صفحات:1-16، 1398
  2. "کنسرسیوم های صادراتی و شرکتهای مدیریت صادرات راهکار توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط"
    مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
    کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار - کد اختصاصی: 43388-98190، شماره 1 ، صفحات:1-16، 1398
  3. "بررسی تاثیرات متقابل برند مشارکتی و برندهای مادر: چارچوبی برای انتخاب استراتژی های برند مشارکتی"
    مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
    اولین کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارتهای ارتباطی-کد اختصاصی همایش: 61305-96170، صفحات:1-11، 1396
  4. "برند مشارکتی: استراتژی ورود به بازارهای جهانی"
    غلامرضا سلیمانی، مرتضی انوشه، سید مجتبی موسوی نقابی
    اولین کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارتهای ارتباطی-کد اختصاصی همایش: 61305-96170، صفحات:1-9، 1396