پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/28
امیررضا وکیلی فرد (عضو هیاتعلمی)
ادبیات و علوم انسانی / زبانشناسی و آزفا
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
باورهای خودکارامدی و راهبردهای یادگیری خودگردان برای فارسی آموزان غیرایرانی: مقایسه بین یادگیرندگان چینی زبان و عربی زبان
میرسعید قریشی 1399 -
طراحی و ارزیابی درسنامهی آموزش ادبیات منثور فارسی به غیرفارسیزبانان، بر اساس سده های تاریخی.
زویا رضائی محلاتی 1398 -
بررسی روش ها و رویکردهای کارآمد آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با اهداف دانشگاهی
پریسا محمدحسینی هنرور 1398 -
فارسی : طراحی و ارزیابی درسنامه ی آموزش ادبیات منظوم فارسی به غیرفارسی زبانان، بر اساس سده های تاریخی.
فاطمه جنتی راد 1398 -
بررسی رابطه ی بین نوع شخصیت، سبک های یادگیری و به کارگیری راهبردهای یادگیری بین فارسی آموزان غیرایرانی چینی زبان و عرب زبان
پریسا حیدری خسرو 1398 -
بررسی بکارگیری راهبردهای فراشناختی برای یادگیری زبان فارسی در میان فارسی آموزان غیرایرانی
احمد عابدینی 1398 -
سبک های یاددهی مدرسان و سبک های یادگیری فارسی آموزانبررسی سازگاری ها و ناسازگاری ها میان آن ها
علی اکبر جولا 1398 -
شکل گیری هویت دانشجویان غیر فارسی زبان در جامعه ایرانی و نقش ان بر یاد گیری زبان فارسی به عنوان زبان دوم
محسن سلیمانی مقدم 1398 -
توانش ارتباطی بینا فرهنگی در کتاب های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
الهام عباسی جوکندان 1398 -
زبان فارسی نیمه تخصصی برای اهداف ریاضی : تدوین یک انگاره ی آموزشی برای دانشجویان بین المللی
نازنین کاشی 1397 -
بررسی خودمختاری در یادگیری زبان فارسی در میان فارسی آموزان غیر ایرانی
حامد سبکبار 1397 -
بررسی بکارگیری راهبردهای یادگیری تلفظ در میان فارسی آموزان غیر ایرانی
محمود آتشگران 1397 -
نگرش مدرسان و فارسی آموزان درباره ی نقش متون ادبی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
محمدتقی راد 1397 -
بررسی تاثیر همدرستصحیحی بر کاهش خطاها و گسترش مهارت نگارش فارسی آموزان غیرایرانی
شیرین دهقانی 1396 -
بررسی باورهای فارسی¬آموزان غیرایرانی در باره¬ی یادگیری زبان فارسی
شهداد وکیلی فرد 1396 -
بازداری و کنش زبانگردانی در تولید گفتار در فارسی آموزان غیر ایرانی دوزبانه مطالعه موردی
زهرا دهقان قجور 1396 -
آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان برای اهداف دانشگاهی: ارزیابی مواد آموزشی در حوزه ی علوم اجتماعی بر اساس انگاره مک دوناف و شاو
نادیا احمدی خلخالی 1396