پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/03/07
روح اله بیات (عضو هیاتعلمی)
علوم اجتماعی / حسابداری
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی ارتباط بین مسئولیت های اجتماعی شرکت و عملکرد شرکت: نقش استراتژی های آینده نگر و رشد
رضا کلانتری 1402 -
بررسی ویژگی های موثر بلاک چین و رمز ارز ها بر تسهیل تبادلات مالی در تجارت بین الملل
مهدی کاظمی 1401 -
اعتماد به کار حسابرسان داخلی: شواهدی از حسابرسان مستقل قزاقستان
دوران محمدجانف 1400 -
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه (EM) بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران)
بهنود غفاری 1399 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادارک شده بر نگرش به برند مرکز خرید با تاکید بر واسطه گری نشانه های برند( مورد مطالعه مجتمع تجاری کوروش )
کامیار احمدی 1398 -
ارائه سبکرهبری بر اساس سطحآمادگی کارکنان با هدف افزایش بهرهوری در شهرداری اصفهان
رضا صدری ایرانی 1398 -
بررسی تاثیر قابلیت¬های محیطی در اتخاذ استراتژی¬ها و عملکرد¬های نیروگاه¬های حرارتی ایران در چارچوب مدیریت زنجیره تامین سبز
لیلا بهنیا 1397 -
آینده نگاری راهبردی و سیاستگذاری منطقه ای برای توسعه گردشگری استان زنجان با رویکرد سناریونویسی
سیدرضا حسینی 1397 -
تاثیر برنامه های مدیریت انرژی از طریق رقابت پذیری محصول و توسعه پایدار بر مصرف بهینه انرژی ( مورد مطالعه : شرکت سیمان تهران)
دانیال قاصد 1397 -
بررسی نقش اعتماد در دنیای مجازی و تاثیرش بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی در فروشگاه های اینترنتی C2C
فربد قطبی 1396 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر برافزایش تقاضای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد آمیخته بازاریابی خدمات (مطالعه موردی شهرستان قزوین )
مریم همتی 1396 -
تحلیل داده های بازار بورس با استفاده از ماتریس همبستگی و تئوری ماتریس های تصادفی
اندیشه نوروزی 1395 -
بررسی مقایسه ای مزیت یابی محصولات کشاورزی ایران در بازارهای بین المللی بر اساس آب مجازی و ارزش تجاری
مهدی نوروزی رامین 1394 -
بررسی عوامل موثر در برنامه ریزی راهبردی برای توسعه ترانزیت جاده ای در جمهوری اسلامی افغانستان براساس آمیخته بازاریابی خدمات
مرتضی حیدری 1394 -
بررسی رفتار مصرف کنندگان اینترنتی در ایران بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده
رامین باقرزاده 1394 -
بررسی عوامل موثر برقصد خرید خودروهای دوستدار محیط زیست در تهران
محمدامین رستمی 1394 -
بررسی و پیش بینی درآمد فیلمهای روی پرده سینما با استفاده از روش شبکه های عصبی در ایران
آرش عبداللهی 1393 -
بررسی تاثیر عوامل سیاسی و ریسک پذیری در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در چارچوب بازاریابی بین المللی ( با تاکید بر صنعت نفت و گاز ایران )
مجتبی سعیدی نیا 1393 -
بررسی مقایسه ای تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانکهای تجاری و تخصصی ( بانک های مسکن و اقتصاد نوین شهر قزوین )
مریم صداعی 1393 -
بررسی تاثیر قیمت ، ضنانت کالا و خدمات پس از فروش کالاها ی مصرفی خانگی بر رفتار مصرف کنندگان کلان شهرهای تهران و اصفهان با رویکرد تئوری سیگنال و اطلاعات نامتقارن
حسین احتشام نیا 1393 -
بررسی مقایسه ای عوامل تاثیر گذار بر روند سرمایه گذاری مستقیم خارجی( مطالعه موردی افغانستان)
محمدامین عسکری 1392 -
بررسی بازارهای هدف و پیش بینی تقاضای صادرات پسته ایران در بازارهای بین المللی
عاطفه قاسمیان 1392 -
بررسی تاثیر رویدادهای سیاسی بر بخش های صنعتی در بورس اوراق بهادار اندونزی(2010-2009)
احمد بیهقی 1392 -
عوامل موثر بر تصویر نشان تجاری مقصد گردشگری و تاثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی (قزوین)
مهسا مرندی 1391 -
بررسی مسیر تاثیرعوامل وفاداری کارکنان- کیفیت خدمات- رضایت و وفاداری مستری بر عملکرد شرکت های صنعت نرم افزاری ایران (همکاران سیستم)
فراهه پسیان 1391 -
بررسی مقایسه ای تاثیر شخصیت برند (نام و نشان تجاری ) و بودجه مصرف کننده بر تصمیم خریدو بازاریابی در مناطق شمال و جنوب تهران
سانیا فرقانی پیله رود 1391