روح اله بیات

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/03/07

روح اله بیات (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / حسابداری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی ارتباط بین مسئولیت های اجتماعی شرکت و عملکرد شرکت: نقش استراتژی های آینده نگر و رشد
    رضا کلانتری 1402
  2. بررسی ویژگی های موثر بلاک چین و رمز ارز ها بر تسهیل تبادلات مالی در تجارت بین الملل
    مهدی کاظمی 1401
  3. اعتماد به کار حسابرسان داخلی: شواهدی از حسابرسان مستقل قزاقستان
    دوران محمدجانف 1400
  4. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه (EM) بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران)
    بهنود غفاری 1399
  5. بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادارک شده بر نگرش به برند مرکز خرید با تاکید بر واسطه گری نشانه های برند( مورد مطالعه مجتمع تجاری کوروش )
    کامیار احمدی 1398
  6. ارائه سبک‌رهبری بر اساس سطح‌آمادگی کارکنان با هدف افزایش بهرهوری در شهرداری‌ اصفهان
    رضا صدری ایرانی 1398
  7. بررسی تاثیر قابلیت¬های محیطی در اتخاذ استراتژی¬ها و عملکرد¬های نیروگاه¬های حرارتی ایران در چارچوب مدیریت زنجیره تامین سبز
    لیلا بهنیا 1397
  8. آینده نگاری راهبردی و سیاستگذاری منطقه ای برای توسعه گردشگری استان زنجان با رویکرد سناریونویسی
    سیدرضا حسینی 1397
  9. تاثیر برنامه های مدیریت انرژی از طریق رقابت پذیری محصول و توسعه پایدار بر مصرف بهینه انرژی ( مورد مطالعه : شرکت سیمان تهران)
    دانیال قاصد 1397
  10. بررسی نقش اعتماد در دنیای مجازی و تاثیرش بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی در فروشگاه های اینترنتی C2C
    فربد قطبی 1396
  11. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر برافزایش تقاضای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد آمیخته بازاریابی خدمات (مطالعه موردی شهرستان قزوین )
    مریم همتی 1396
  12. تحلیل داده های بازار بورس با استفاده از ماتریس همبستگی و تئوری ماتریس های تصادفی
    اندیشه نوروزی 1395
  13. بررسی مقایسه ای مزیت یابی محصولات کشاورزی ایران در بازارهای بین المللی بر اساس آب مجازی و ارزش تجاری
    مهدی نوروزی رامین 1394
  14. بررسی عوامل موثر در برنامه ریزی راهبردی برای توسعه ترانزیت جاده ای در جمهوری اسلامی افغانستان براساس آمیخته بازاریابی خدمات
    مرتضی حیدری 1394
  15. بررسی رفتار مصرف کنندگان اینترنتی در ایران بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده
    رامین باقرزاده 1394
  16. بررسی عوامل موثر برقصد خرید خودروهای دوستدار محیط زیست در تهران
    محمدامین رستمی 1394
  17. بررسی و پیش بینی درآمد فیلمهای روی پرده سینما با استفاده از روش شبکه های عصبی در ایران
    آرش عبداللهی 1393
  18. بررسی تاثیر عوامل سیاسی و ریسک پذیری در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در چارچوب بازاریابی بین المللی ( با تاکید بر صنعت نفت و گاز ایران )
    مجتبی سعیدی نیا 1393
  19. بررسی مقایسه ای تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانکهای تجاری و تخصصی ( بانک های مسکن و اقتصاد نوین شهر قزوین )
    مریم صداعی 1393
  20. بررسی تاثیر قیمت ، ضنانت کالا و خدمات پس از فروش کالاها ی مصرفی خانگی بر رفتار مصرف کنندگان کلان شهرهای تهران و اصفهان با رویکرد تئوری سیگنال و اطلاعات نامتقارن
    حسین احتشام نیا 1393
  21. بررسی مقایسه ای عوامل تاثیر گذار بر روند سرمایه گذاری مستقیم خارجی( مطالعه موردی افغانستان)
    محمدامین عسکری 1392
  22. بررسی بازارهای هدف و پیش بینی تقاضای صادرات پسته ایران در بازارهای بین المللی
    عاطفه قاسمیان 1392
  23. بررسی تاثیر رویدادهای سیاسی بر بخش های صنعتی در بورس اوراق بهادار اندونزی(2010-2009)
    احمد بیهقی 1392
  24. عوامل موثر بر تصویر نشان تجاری مقصد گردشگری و تاثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی (قزوین)
    مهسا مرندی 1391
  25. بررسی مسیر تاثیرعوامل وفاداری کارکنان- کیفیت خدمات- رضایت و وفاداری مستری بر عملکرد شرکت های صنعت نرم افزاری ایران (همکاران سیستم)
    فراهه پسیان 1391
  26. بررسی مقایسه ای تاثیر شخصیت برند (نام و نشان تجاری ) و بودجه مصرف کننده بر تصمیم خریدو بازاریابی در مناطق شمال و جنوب تهران
    سانیا فرقانی پیله رود 1391