پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/30
محمد انیسه (عضو هیاتعلمی)
علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ارائه یک مدل هوش تجاری به منظور بهبود عملکرد ارتباط با مشتریان کارگزاری بیمه (مورد مطالعه: کارگزاری بیمه رئیس بابایی کرج)
سیدامیرحسین نعیمائی موسوی 1402 -
تاثیر بازارگرایی صادراتی و قابلیت¬های بازاریابی بین¬المللی بر اثربخشی بازاریابی و عملکرد صادرات شرکت¬ها با توجه به نقش تعدیل¬گری بی¬ثباتی بازار (مطالعه موردی: شرکت¬های کوچک و متوسط صادراتی در استان قزوین)
سیدعلی شفائی 1401 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک (EBSQ) بر روی وفاداری و به تبع آن تبلیغات دهان به دهان مثیت مشتریان شعب بانک ملت شهر زنجان
سارا صادقی 1401 -
توسعه مدلی جهت تجمیع اطلاعات تصمیم گیری گروهی در محیط اعداد فازی شهودی (مورد مطالعه: تامین کنندگان قطعات شرکت ایران ترانسفو)
احمد اقابیگی 1401 -
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند ازطریق اعتماد به برند ودرگیری مشتری با برند (موردمطالعه: جوامع برند آنلاین ازصنعت پوشاک دراینستاگرام )
زهرا شاد 1400 -
بررسی تاثیر ارزش های شخصی و ارزش مصرف و دانش زیست محیطی بر رفتار زیست محیطی
محمد قادی 1400 -
ارزیابی و تحلیل کیفیت خدمات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی با دانشکده میریت دانشگاه تهران
نرگس شریفی 1399 -
تاثیر قابلیت های تحلیل کسب و کار بر عملکرد شرکت با تعدیل گری آشفتگی بازار و آشفتگی فناوری (مورد مطالعه شرکت های فعال در عرصع تجارت در بستر وب و اینترنت - دیجی کالا)
عاطفه ولیئی 1399 -
ارایه مدل تصمیم گیری گروهی چند شاخصه ناهمسان با رجحان انحراف در انتخاب تامین کننده سبز (مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت نخ تایر صبا)
اکبر کریمی 1399 -
تعیین روایی و پایایی مقیاس گرایش مصرف¬کنندگان قوم¬گرا در بین مصرف کنندگان سوری)مطالعه موردی:صنعت پوشاک(
حسن النوری 1398 -
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران)
فرزان محمدیان بروجنی 1398