پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/30
سید مجید الهی (عضو هیاتعلمی)
علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر در پیادهسازی تولید ناب در کسب و کارهای کوچک و متوسط با با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی( مورد مطالعه: صنعت کفش تبریز)
قادر پورعلی 1398 -
ارزیابی و رتبه¬بندی عوامل موثر بر استراتژی¬های برون¬سپاری لجستیک معکوس با استفاده از رویکرد سلسله مراتبی فازی (مورد مطالعه: شرکت لونا فام ابهر)
مهنا محمدبیگی 1398 -
بررسی تاثیر تعهد به اخلاق کسب و کار شرکت بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی رضایت ذینفعان شرکت (مورد مطالعه: گروه مپنا)
فرزاد محمدی 1397 -
بررسی عوامل حیاتی موفقیت اجرای مدیریت زنجیره تامین در شرکتهای کوچک و متوسط بر اساس BSC(مطالعهی موردی:شرکتهای کوچک و متوسط شهر تبریز)
زینب جوادی مینق 1397 -
بررسی تاثیر ارزش، کیفیت و ارزش ویژه ادراک شده بر قصد خرید مجدد و وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی از برند، تعهد مستمر و عاطفی و ارایه پیشنهادهایی در جهت بهبود استراتژی بازاریابی )مورد مطالعه: کارخانه بهنوش گچساران)
پریسا حیران 1397 -
بررسی تاثیر تعهد به مسئولیت¬ اجتماعی شرکت (CSR) بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی رضایت، اعتماد و هویت مشتری-شرکت (CCI) (مورد مطالعه: فروشگاه¬های زنجیره¬ای افق کوروش شهر تهران)
محمدمهدی اکبریان شورکایی 1397 -
تحلیل مقایسهای تاثیر جهانی شدن از بعد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بر توسعه صنعت بیمه در دو گروه از کشورهای در حال توسعه منطقه چشمانداز و کشورهای توسعهیافته
زهرا میردارهریجانی 1396 -
بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی و آگاهی فرهنگی کارکنان صنعت بانکداری بر رفتار شهروندی سازمانی آنان (مورد مطالعه: بانک های دولتی استان زنجان)
سیدامین کاظمی 1396 -
بررسی معیارهای موثر در ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات و رابطه آنها با بهره وری سازمان(مطالعه موردی شبکه بهداشت استان گیلان)
مونا زارع پور 1396 -
عوامل موثر بر پایداری زنجیره تامین ، مطالعه موردی : صنایع غذایی استان قزوین
مسعود زرگرانی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی با رویکرد پایداری زنجیره تامین (مطالعه موردی صنایع غذایی استان گیلان)
سحر جمشیدی خالکیاسر 1395 -
بررسی عوامل موثر در خرید سبز در ایران با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده
الهام ندیری 1395 -
بررسی عوامل تاثیر گذار بروفاداری مشتریان با رویکرد بازاریابی در شبکه های اجتماعی(صنعت فست فود)
آرش محمدنیااسمرز 1395 -
بررسی استراتژی عرضه محصول جدید در شرایط عدم اطمینان بازار با استفاده از رویکرد پویایی های سیستم (شرکت اکتیو)
حسین کیخسروی 1395 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، سهولت استفاده، قابلیت استفاده و لذت بردن از آن خدمات بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM): مطالعه تجربی در صنعت بانکداری
معصومه نعیمی 1395 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب موثر توسط مشتریان
سمیرا عزیزی قهرودی 1394 -
عوامل موثر در ایجاد وفاداری در خریداران مواد غذایی (مورد مطالعه فروشگاه های مواد غذایی شهرتهران
کیانوش ستاری 1394 -
بررسی موانع تاثیرگذار بر توسعه تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط کسب و کار( مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی صفادشت)
پرسنگ محمودی خوشینان 1394 -
بررسی تاثیر مدیریت دانش استراتژیک بر نوآوری و عملکرد سازمان( مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
سیدیعقوب رسولی 1394 -
بررسی تاثیر خرده فروش بر عملکرد محصول جدید(خرده فروشان شهر شیراز)
احمد ایزدی 1394 -
بررسی تاثیر محرک های غیر مالی بر انگیزش کارکنان ( مورد کاوری شرکت ساختمانی آبان )
هادی زواشکیانی 1394 -
بررسی عوامل موثر بر اعتماد به برند و تاثیر آن بر اطمینان مصرف کنندگان و وفاداری برند در صنایع لبنی (مطالعه موردی: محصولات لبنی چوپان)
حامد کرمی 1394 -
بررسی عوامل موثر بر عدم قطعیت استراتژی بازاریابی تاثیر آن بر آمیزه بازاریابی صادرات (مطالعه موردی: صنایع مواد غذایی)
غلام مصطفی فیاضی 1394 -
بررسی تاثیر رضایت شغلی و تعهدسازمانی بر رفتار شهروندی و سازمان (شرکت ساختمانی آبان)
مریم قمری 1393 -
بررسی عوامل موثر بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات موبایل از دیدگاه رفتار اجتماعی ( مطالعات موردی : دانشجویان دانشگاههای شهر قزوین
آرزو ترابی 1393 -
عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی دانشجویان ارشد و نوشابه های انرژی زا)
سیده راحیل جمالی 1392 -
بررسی تاثیر ارتباط بین استراتژی های کسب و کار و نوع سیستم کنترل مدیریت و عملکرد در شرکتهای صنعتی قزوین
مهرداد اسدیان 1392 -
بررسی تاثیر عوامل مزیت رقابتی برند بر قصد خرید مشتری ( صنعت پوشاک در استان تهران)
سوسن عسگرنیا 1392 -
بررسی نقش هزینه های انتقال بر ارزش درک شده ، رضایت مندی و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی کاربران اینترنت پر سرعت ایران)
مهدی سلیمی 1392 -
ارائه مدل پیش بینی تقاضای حامل های انرژی در ایران توسط شبکه های عصبی
سیدمحمدامین خاتمی 1392 -
بررسی تاثیر و ویژگیهای محصولات با تکنولوژی بالا بر رفتار پذیرش / اجتناب مصرف کنندگان (دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاههای دولتی تهران)
رویا یعقوبی 1391 -
شناسایی معیارهای انتخاب شرکائ و رتبه بندی شرکائ به منظور تشکیل اتحادیه های استراتژیک در شرکت های کوچک و متوسط خصوصی ایرانی (مطالعه موردی : صنعت هوا و فضا)
الهام مهرجو 1391 -
بکارگیری رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه برای ارزیابی عملکرد جامع موسسه پژوهشی
مهری سلطانی 1390 -
به کارگیری تحلیل پوششی دادها(DEA) برای انتخاب پیشنهاد بهینه در نظام در پیشنهادها در مجتمع فولاد مبارکه
بهزاد باقی 1390 -
رتبه بندی و انتخاب پیمانکار بهینه به کمک تکنیک ترکیبی AHIVIKOR در محیط فازی - شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران
مسعود کاظمی آسیابر 1390 -
تایید استراتژی تنوع توان بازاریابی و تکنولوژیک شرکت بر عملکرد آن با استفاده از رویکرد تحلیل پوشش
مهدی سبزی 1390 -
ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیاز متوازن(BSC) و تکنیک تحلیل شبکه فازی
غلامحسین شهریان 1389 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پاسارگاد با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی
زهره صادقی حسکو 1389 -
بررسی تاثیر اجرای طرح کارانه بر رضایت شغلی کارکنار و اثر بخشی سازمان در واحدهای ستادی بانک سرمایه
سارا امیرخانی 1389 -
بررسی کاربرد سیستم برنامه ریزی کنترل حجم تولیدی دوره در سیستم ساخت سلولی( مورد کاری شرکت نیلپر)
منصور خان محمدی 1388 -
بکارگیری روش مهندسی مجدد فرآیند های کسب و کار(BPR ) با رویکرد RUP ( مطالعه موردی: شرکت مزدا یدک)
فرید عبدالعظیمیان 1388 -
بررسی عوامل اصلی موثر در رضایت شغلی مورد کاری شرکت ترابری شباهنگ
سیده مریم هاشمی نظری فرد 1388