سید مجید الهی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/30

سید مجید الهی (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر در پیاده‌سازی تولید ناب در کسب و کارهای کوچک و متوسط با با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی( مورد مطالعه: صنعت کفش تبریز)
    قادر پورعلی 1398
  2. ارزیابی و رتبه¬بندی عوامل موثر بر استراتژی¬های برون¬سپاری لجستیک معکوس با استفاده از رویکرد سلسله مراتبی فازی (مورد مطالعه: شرکت لونا فام ابهر)
    مهنا محمدبیگی 1398
  3. بررسی تاثیر تعهد به اخلاق کسب و کار شرکت بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی رضایت ذینفعان شرکت (مورد مطالعه: گروه مپنا)
    فرزاد محمدی 1397
  4. بررسی عوامل حیاتی موفقیت اجرای مدیریت زنجیره تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط بر اساس BSC(مطالعه‌ی موردی:شرکت‌های کوچک و متوسط شهر تبریز)
    زینب جوادی مینق 1397
  5. بررسی تاثیر ارزش، کیفیت و ارزش ویژه ادراک شده بر قصد خرید مجدد و وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی از برند، تعهد مستمر و عاطفی و ارایه پیشنهادهایی در جهت بهبود استراتژی بازاریابی )مورد مطالعه: کارخانه بهنوش گچساران)
    پریسا حیران 1397
  6. بررسی تاثیر تعهد به مسئولیت¬ اجتماعی شرکت (CSR) بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی رضایت، اعتماد و هویت مشتری-شرکت (CCI) (مورد مطالعه: فروشگاه¬های زنجیره¬ای افق کوروش شهر تهران)
    محمدمهدی اکبریان شورکایی 1397
  7. تحلیل مقایسه‌ای تاثیر جهانی شدن از بعد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بر توسعه صنعت بیمه در دو گروه از کشور‌های در حال توسعه منطقه چشم‌انداز و کشور‌های توسعه‌یافته
    زهرا میردارهریجانی 1396
  8. بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی و آگاهی فرهنگی کارکنان صنعت بانکداری بر رفتار شهروندی سازمانی آنان (مورد مطالعه: بانک های دولتی استان زنجان)
    سیدامین کاظمی 1396
  9. بررسی معیارهای موثر در ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات و رابطه آنها با بهره وری سازمان(مطالعه موردی شبکه بهداشت استان گیلان)
    مونا زارع پور 1396
  10. عوامل موثر بر پایداری زنجیره تامین ، مطالعه موردی : صنایع غذایی استان قزوین
    مسعود زرگرانی 1396
  11. بررسی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی با رویکرد پایداری زنجیره تامین (مطالعه موردی صنایع غذایی استان گیلان)
    سحر جمشیدی خالکیاسر 1395
  12. بررسی عوامل موثر در خرید سبز در ایران با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده
    الهام ندیری 1395
  13. بررسی عوامل تاثیر گذار بروفاداری مشتریان با رویکرد بازاریابی در شبکه های اجتماعی(صنعت فست فود)
    آرش محمدنیااسمرز 1395
  14. بررسی استراتژی عرضه محصول جدید در شرایط عدم اطمینان بازار با استفاده از رویکرد پویایی های سیستم (شرکت اکتیو)
    حسین کیخسروی 1395
  15. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، سهولت استفاده، قابلیت استفاده و لذت بردن از آن خدمات بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM): مطالعه تجربی در صنعت بانکداری
    معصومه نعیمی 1395
  16. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب موثر توسط مشتریان
    سمیرا عزیزی قهرودی 1394
  17. عوامل موثر در ایجاد وفاداری در خریداران مواد غذایی (مورد مطالعه فروشگاه های مواد غذایی شهرتهران
    کیانوش ستاری 1394
  18. بررسی موانع تاثیرگذار بر توسعه تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط کسب و کار( مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی صفادشت)
    پرسنگ محمودی خوشینان 1394
  19. بررسی تاثیر مدیریت دانش استراتژیک بر نوآوری و عملکرد سازمان( مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
    سیدیعقوب رسولی 1394
  20. بررسی تاثیر خرده فروش بر عملکرد محصول جدید(خرده فروشان شهر شیراز)
    احمد ایزدی 1394
  21. بررسی تاثیر محرک های غیر مالی بر انگیزش کارکنان ( مورد کاوری شرکت ساختمانی آبان )
    هادی زواشکیانی 1394
  22. بررسی عوامل موثر بر اعتماد به برند و تاثیر آن بر اطمینان مصرف کنندگان و وفاداری برند در صنایع لبنی (مطالعه موردی: محصولات لبنی چوپان)
    حامد کرمی 1394
  23. بررسی عوامل موثر بر عدم قطعیت استراتژی بازاریابی تاثیر آن بر آمیزه بازاریابی صادرات (مطالعه موردی: صنایع مواد غذایی)
    غلام مصطفی فیاضی 1394
  24. بررسی تاثیر رضایت شغلی و تعهدسازمانی بر رفتار شهروندی و سازمان (شرکت ساختمانی آبان)
    مریم قمری 1393
  25. بررسی عوامل موثر بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات موبایل از دیدگاه رفتار اجتماعی ( مطالعات موردی : دانشجویان دانشگاههای شهر قزوین
    آرزو ترابی 1393
  26. عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی دانشجویان ارشد و نوشابه های انرژی زا)
    سیده راحیل جمالی 1392
  27. بررسی تاثیر ارتباط بین استراتژی های کسب و کار و نوع سیستم کنترل مدیریت و عملکرد در شرکتهای صنعتی قزوین
    مهرداد اسدیان 1392
  28. بررسی تاثیر عوامل مزیت رقابتی برند بر قصد خرید مشتری ( صنعت پوشاک در استان تهران)
    سوسن عسگرنیا 1392
  29. بررسی نقش هزینه های انتقال بر ارزش درک شده ، رضایت مندی و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی کاربران اینترنت پر سرعت ایران)
    مهدی سلیمی 1392
  30. ارائه مدل پیش بینی تقاضای حامل های انرژی در ایران توسط شبکه های عصبی
    سیدمحمدامین خاتمی 1392
  31. بررسی تاثیر و ویژگیهای محصولات با تکنولوژی بالا بر رفتار پذیرش / اجتناب مصرف کنندگان (دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاههای دولتی تهران)
    رویا یعقوبی 1391
  32. شناسایی معیارهای انتخاب شرکائ و رتبه بندی شرکائ به منظور تشکیل اتحادیه های استراتژیک در شرکت های کوچک و متوسط خصوصی ایرانی (مطالعه موردی : صنعت هوا و فضا)
    الهام مهرجو 1391
  33. بکارگیری رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه برای ارزیابی عملکرد جامع موسسه پژوهشی
    مهری سلطانی 1390
  34. به کارگیری تحلیل پوششی دادها(DEA) برای انتخاب پیشنهاد بهینه در نظام در پیشنهادها در مجتمع فولاد مبارکه
    بهزاد باقی 1390
  35. رتبه بندی و انتخاب پیمانکار بهینه به کمک تکنیک ترکیبی AHIVIKOR در محیط فازی - شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران
    مسعود کاظمی آسیابر 1390
  36. تایید استراتژی تنوع توان بازاریابی و تکنولوژیک شرکت بر عملکرد آن با استفاده از رویکرد تحلیل پوشش
    مهدی سبزی 1390
  37. ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیاز متوازن(BSC) و تکنیک تحلیل شبکه فازی
    غلامحسین شهریان 1389
  38. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پاسارگاد با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی
    زهره صادقی حسکو 1389
  39. بررسی تاثیر اجرای طرح کارانه بر رضایت شغلی کارکنار و اثر بخشی سازمان در واحدهای ستادی بانک سرمایه
    سارا امیرخانی 1389
  40. بررسی کاربرد سیستم برنامه ریزی کنترل حجم تولیدی دوره در سیستم ساخت سلولی( مورد کاری شرکت نیلپر)
    منصور خان محمدی 1388
  41. بکارگیری روش مهندسی مجدد فرآیند های کسب و کار(BPR ) با رویکرد RUP ( مطالعه موردی: شرکت مزدا یدک)
    فرید عبدالعظیمیان 1388
  42. بررسی عوامل اصلی موثر در رضایت شغلی مورد کاری شرکت ترابری شباهنگ
    سیده مریم هاشمی نظری فرد 1388