حمید عزیزمحمدلو

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/10

حمید عزیزمحمدلو (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / حسابداری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. طراحی محتوا و پلتفرم(سکو) برنامه کاربردی (اپ)برای آموزش حرفه ای استانداردهای حسابداری همراه بازی
    محمد برجی قزلجه 1404
  2. ارایه مدل مناسب مکانیابی سد جهت استقرار نیروگاه شناور خورشیدی
    میلاد اکبرشاهی 1403
  3. باز طراحی مدل قیمت گذاری دارایی مبتنی بر مصرف بر مبنای متغیرهای بنیادی حسابداری
    پریسا جزمقدم 1402
  4. بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات و کیفیت سیستم و کیفیت نتیجه خدمات بر قصد ادامه خرید خدمات با نقش میانجی باورهای بی اعتمادی. (مورد مطالعه شرکت محک)
    مهرنوش کیامهر 1398
  5. شناسایی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات زعفران ارگانیک ایران مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
    عرفان اشوری فر 1398
  6. ارزیابی تاثیر بررسی های آنلاین جعلی بر قصد خرید مشتریان ایرانی با نقش میانجی اعتمادپذیری (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا)
    هومن نوروزی 1397
  7. انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس ارزیابی منابع مزیت رقابتی سازمان با رویکرد الکتره(مورد مطالعه کارخانجات تولید روغن خوراکی استان مازندران)
    زینب چایی چی 1397
  8. بررسی تاثیر تغییر محتوا بر رفتار کاربر در بازاریابی محتوایی به روش پیش‌آزمون-پس آزمون (مورد مطالعه بازی موبایلی سانجو)
    علی اعرابی 1397
  9. بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی بنگاههای کوچک و متوسط(‌مطالعه موردی: شهرک صنعتی هشتگرد)
    سجاد ابوالحسنی 1397
  10. تاثیر تناسب ارزش و شباهت مشتریان بر ایجاد ارتباط با مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی جذابیت برند و تعیین هویت مشتری به وسیله برند( مورد مطالعه: برند آقای فرش)
    منوچهر احمدزاده 1397
  11. مداخلات فروش و بازاریابی و تاثیر آن بر توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش میانجی درگیری مشتری (مورد مطالعه: صنایع مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد)
    مهران قاسمی 1396
  12. بررسی ارتباط بین ابعاد مختلف رسانه اجتماعی و عملکرد شغلی با تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی
    بابک ملک محمدی 1396
  13. بررسی تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی و تکنولوژی های تجارت الکترونیک بر ایجاد ارزش کسب و کار (مطالعه موردی شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد)
    مریم مفتحی 1396
  14. ارزیابی اثر تعدیل کننده اختلاف جنسیتی و فردگرایی-جمع گرایی در سطح فردی بر پذیرش تکنولوژی تجارت موبایلی: دیدگاه TAM3 (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های کابل، افغانستان)
    نجمه معادی 1395
  15. بررسی نقش خدمات توسعه کسب و کار در رشد تولید بنگاه های صنعتی ایران
    مریم رضایی 1395
  16. بررسی تاثیر پیشبردهای فروش پولی و غیرپولی روی قصد خرید مشتری، در مراحل معرفی و بلوغ از چرخه ی عمر مشتری( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهر اراک)
    امین آقانوری 1395
  17. تاثیر مالیات سبز بر عملکرد سازمان با تاکید بر ساز و کارهای تکنولوژی پاک و نوآوری سبز(مطالعه موردی صنایع شیمیایی واقع در شهرک صنعتی اشتهارد)
    سپیده محمدنژادمدردی 1395
  18. بررسی عوامل موثر بر همگرایی تجاری افغانستان با کشور های عضو سازمان همکاری های اقتصادی (اکو)
    نعمت الله محسنی 1395
  19. بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری آنلاین در بین مشتریان بانکهای دولتی ایران
    دانیال جعفری تیرتاشی 1392
  20. نقش باز بودن اقتصاد در درجه تاثیر گذاری سرمایه گذاری مستقیم خارج بر صادرات کشورهای عضو اکو و آسه آن
    محمدلطیف مبلغ 1392
  21. نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند ( شرکت لبنیات وارنا )
    حبیب الله بلخی 1392