پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/07
حمید عزیزمحمدلو (عضو هیاتعلمی)
علوم اجتماعی / حسابداری
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات و کیفیت سیستم و کیفیت نتیجه خدمات بر قصد ادامه خرید خدمات با نقش میانجی باورهای بی اعتمادی. (مورد مطالعه شرکت محک)
مهرنوش کیامهر 1398 -
شناسایی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات زعفران ارگانیک ایران مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
عرفان اشوری فر 1398 -
ارزیابی تاثیر بررسی های آنلاین جعلی بر قصد خرید مشتریان ایرانی با نقش میانجی اعتمادپذیری (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا)
هومن نوروزی 1397 -
انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس ارزیابی منابع مزیت رقابتی سازمان با رویکرد الکتره(مورد مطالعه کارخانجات تولید روغن خوراکی استان مازندران)
زینب چایی چی 1397 -
بررسی تاثیر تغییر محتوا بر رفتار کاربر در بازاریابی محتوایی به روش پیشآزمون-پس آزمون (مورد مطالعه بازی موبایلی سانجو)
علی اعرابی 1397 -
تاثیر تناسب ارزش و شباهت مشتریان بر ایجاد ارتباط با مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی جذابیت برند و تعیین هویت مشتری به وسیله برند( مورد مطالعه: برند آقای فرش)
منوچهر احمدزاده 1397 -
بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی بنگاههای کوچک و متوسط(مطالعه موردی: شهرک صنعتی هشتگرد)
سجاد ابوالحسنی 1397 -
مداخلات فروش و بازاریابی و تاثیر آن بر توسعه محصول جدید با تاکید بر نقش میانجی درگیری مشتری (مورد مطالعه: صنایع مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد)
مهران قاسمی 1396 -
بررسی تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی و تکنولوژی های تجارت الکترونیک بر ایجاد ارزش کسب و کار (مطالعه موردی شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد)
مریم مفتحی 1396 -
بررسی ارتباط بین ابعاد مختلف رسانه اجتماعی و عملکرد شغلی با تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی
بابک ملک محمدی 1396 -
ارزیابی اثر تعدیل کننده اختلاف جنسیتی و فردگرایی-جمع گرایی در سطح فردی بر پذیرش تکنولوژی تجارت موبایلی: دیدگاه TAM3 (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های کابل، افغانستان)
نجمه معادی 1395 -
بررسی نقش خدمات توسعه کسب و کار در رشد تولید بنگاه های صنعتی ایران
مریم رضایی 1395 -
بررسی تاثیر پیشبردهای فروش پولی و غیرپولی روی قصد خرید مشتری، در مراحل معرفی و بلوغ از چرخه ی عمر مشتری( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهر اراک)
امین آقانوری 1395 -
تاثیر مالیات سبز بر عملکرد سازمان با تاکید بر ساز و کارهای تکنولوژی پاک و نوآوری سبز(مطالعه موردی صنایع شیمیایی واقع در شهرک صنعتی اشتهارد)
سپیده محمدنژادمدردی 1395 -
بررسی عوامل موثر بر همگرایی تجاری افغانستان با کشور های عضو سازمان همکاری های اقتصادی (اکو)
نعمت الله محسنی 1395 -
بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری آنلاین در بین مشتریان بانکهای دولتی ایران
دانیال جعفری تیرتاشی 1392 -
نقش باز بودن اقتصاد در درجه تاثیر گذاری سرمایه گذاری مستقیم خارج بر صادرات کشورهای عضو اکو و آسه آن
محمدلطیف مبلغ 1392 -
نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند ( شرکت لبنیات وارنا )
حبیب الله بلخی 1392