علیرضا کاکاوند

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/09/19

علیرضا کاکاوند (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / روانشناسی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تدوین مدل ساختاری ارتباط بین اعتیاد به اینترنت با خودنظم جویی شناختی هیجان و تکانشگری: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک شده در دانشجویان
    نیلوفر طرفدارجدید 1403
  2. اثر بخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای(tDCS) بر روی تحمل ابهام و نشخوار فکری در افراد دارای خصیصه های اضطرابی و وسواسی
    جعفر موقر 1403
  3. تدوین مدل ارتباطی تاثیر میزان استفاده از شبکه های اجتماعی بر کارکرد های اجرایی: نقش واسطه ای شناخت اجتماعی در دانشجویان
    معصومه رحیم پور 1403
  4. رابطه اعتیاد به گوشی های هوشمند با اختلال تصویر بدنی و اختلال خوردن در دختران نوجوان منطقه 18تهران
    محمدرضا رادمرد 1402
  5. ارتباط بین ادراک از خود و ناگویی هیجانی با وضعیت سلامت روان زنان خانه دار از طریق نقش واسطه ای هم وابستگی
    مهناز عین اله زاده 1402
  6. تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر سلامت روان در دوران کرونا
    مهدی احمدی 1402
  7. رابطه میان اضطراب کووید_19 و اقدام به واکسن زدن؛ نقش میانجیگری اضطراب وجودی و باورهای توطئه آمیز
    علی محمدی بنمار 1402
  8. پیش بینی پذیری افسردگی پس از زایمان بر اساس ظرفیت های فراشناخت ، شناخت اجتماعی و ناگویی هیجانی
    فهیمه زارعی 1402
  9. اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد وکودک برنشانه های درون سازی و برون سازی کودکان پیش دبستانی شهر تهران با سبک دلبستگی نا ایمن وحساسیت مادرانه آنها درطول دوران کرونا
    سیده معصومه حسینی آغوزبنی 1402
  10. مقایسه ی ویژگی های شخصیتی، قدرت تحمل ابهام،امید به زندگی افرادی که با رضایت خود واکسن کرونا را تزریق کرده اند و افراد ناراضی که واکسن کرونا را تزریق کردند.
    ترانه دبیری 1402
  11. اثر بخشی طرحواره درمانی بر عملکرد خانواده و اجتناب تجربی زنان مطلقه
    فاطمه کریمی راکد 1401
  12. رابطه بین ذهن آگاهی و نحوه ی سازگاری باچالش های ناشی از شیوع ویروس کرونادرمادران:نقش واسطه ای تاب آوری
    ساناز قربانی گماسائی 1401
  13. تبیین مدل ارتباط بین اضطراب و تکانشگری با رفتار ناسازگار خوردن نقش واسطه ی ذهن آگاه
    فاطمه یغموری 1401
  14. تدوین مدل ارتباطی همجوشی شناختی با حساسیت اضطرابی: نقش میانجی اجتناب شناختی
    فتانه عباسی 1401
  15. نقش واسطه ای عدم تحمل بلاتکلیفی در رابطه ی بین ذهن آگاهی و اضطراب
    فرانک مافی 1401
  16. تحلیل روانشناختی آثار سهراب شهید ثالث و عباس کیارستمی با تاکید بر رویکردهای روانکاوی وانسانگرایی
    مهین قاسمی 1400
  17. تاثیر موسیقی درمانی فعال بر الگوهای پردازش حسی و مهارت های حرکتی کودکان طیف اتیسم سطح یک..
    فهیمه احمدی زاده شهربابکی 1400
  18. بررسی مدل رابطه بین ذهن آگاهی و تفکر مثبت نقش میانجی تنظیم هیجانی و شفقت خود
    زهرا قدیری 1399
  19. رابطه تحمل آشفتگی و شفقت به خود با شایستگی اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان البرز
    مازیار غریبی 1399
  20. پیش بینی آمادگی به اعتیاد در کودکان کار براساس ویژگی های شخصیتی، راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اعتماد در روابط بین فردی
    نفیسه فنودی 1398
  21. رابطه صفات شخصیت، رضایت از زندگی با بهزیستی روانشناختی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی در دانشجویان
    نازنین سادات موسوی 1398
  22. مقایسه ادراک انصاف، حمایت اجتماعی ادراک‌شده و بخشش در مادران کودکان ADHD و عادی
    ماندانا پیریائی 1398
  23. تحلیل مدل ساختاری پیش بینی گرایش به سیگار و کاهش وزن مبتنی بر شفقت به خود در نوجوانان دختر: میانجی فشار فرهنگی-اجتماعی
    معصومه شاهرخ 1398
  24. رابطه بین تحمل ابهام و ادارک انصاف با کیفیت زناشویی
    فاطمه خمسه 1398
  25. تبیین مدل نقش عوامل اجتماعی- اقتصادی دوران کودکی - نوجوانی بر ابتلای به بیماری های قلبی عروقی در میانسالی بر اساس رویکرد دوره زندگی با میانجیگری وضعیت اجتماعی- اقتصادی و تنظیم شناختی هیجان
    سیده منصوره حکاک قزوینی 1396
  26. هنجاریابی و اعتبارسنجی پرسش¬نامه¬ی آسیب¬های کودکی در جامعه¬ی ایرانی
    مهسا نجفی 1396
  27. اثر بخشی ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی و سبک های مقابله ای مادران کودکان اتیسم
    معصومه هوشیار آق قلعه 1396
  28. پیش بینی اجتناب تجربی و دشواری تنظیم هیجان براساس آسیب های کودکی و صفات شخصیت
    طیبه کاوسی کیش 1396
  29. ارتباط نیازهای اساسی گلاسر با شکایات روان تنی و فشار خون نقش واسطه ای شوخ طبعی
    شکوفه کاظمی 1396
  30. رابطه رفتارهای مخرب کودکان طیف اوتیسم با بهزیستی روان شناختی مادرانشان : نقش رابطه ی متغیر ذهن آگاهی و تاب آوری خانواده
    زهره حسین زاده سرشکی 1395
  31. رابطه اضطراب اجتماعی با اختلال خوردن و اختلال به ریخت انگاری ندن نقش میانجی ترس از ارزیابی مثبت و منفی
    نسیم دمرچلی 1395
  32. رابطه بین تاب آوری و مهارت های حل مساله با رضایت زناشویی و رضایت جنسی در دانشجویان متاهل دانشگاه بین المللی امام خمینی
    الهام غلامحسین زاده کلکاسرایی 1395
  33. تاثیرآموزش مدیریت رفتار والدین به مادران کودکان مبتلا به اختلال لجبازی و نافرمانی
    زهرا شاه علی نیا 1394
  34. اثربخشی آموزش مدیریت استرس به مادران کودکان مبتلا به بیش فعالی –نقص توجه برنشانه های بیش فعالی ، اضطراب و عزت نفس کودکان
    لیلا مرعشی 1394
  35. تدوین مدل ارتباط کمال گرایی و اختلال اضطراب فراگیر با میانجی گری تفکر ارجاعی
    فرهاد شیرمحمدی 1394
  36. بررسی قدرت تحمل ابهام و شیوه فرزند پروری در والدین کودکان با اختلال بیش فعال ، کمبود توجه و کودکان عادی
    سیده آمنه حسینی 1392
  37. بررسی رابطه مدل پنج عاملی شخصیت و خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی
    مهناز جوکی چگینی 1391
  38. رابطه بین نارضایتی بدنی و پنج بعد رضایت از زندگی در دانش آموزان 11-9 سال کرج
    حسنا پیری 1391
  39. تاثیر آموزش تفکر مثبت به والدین به کاهش اختلا ل های بیرونی شده کودکان آنها
    معصومه بیرانوند 1391
  40. آسیب پذیری و تاب آوری در خواهران و برادران کودکان مبتلا به بیماری مزمن و عادی در شهر کرج
    الهام سوری 1390
  41. بررسی رابطه عدم رضایت تصویر بدنی و سلامت روان در دانشجویان دختر
    فرشته ناهید 1390
  42. رابطه کمال گرایی و سبک های شناختی در دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
    شیوا آقاگل 1390
  43. مقایسه اثر بخشی مدل تصویر ویدئویی همسالان و انیمیشنی و کارتهای تصویری بر ادراک کلامی کودکان در خود مانده
    سمانه ناصحی 1390
  44. اثر سبک های رفتاری والدین و روابط با همتایان در مدرسه بر احساس تنهایی دانش آموزان ناشنوای مدارس شهر قزوین
    مجاهد همتیان 1389
  45. بررسی رابطه طرح واره های ناسازگار اولیه ،ریشه های والدینی و رفتارهای مقابله های اجتناب در مردان مبتلا به وابستگی به مواد شبه افیونی و افراد بهنجار
    محمد زرگر 1389
  46. مقایسه ابعاد حافظه دانش آموزان عادی و مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع ابتدایی شهر قم سال تحصیلی 89-88
    مریم احمدی 1389