پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/30
محسن الوندی (عضو هیاتعلمی)
علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی تاثیر عوامل گوناگون رفتار مصرف کننده در قصد خرید ارزهای دیجیتال (مورد مطالعه: خریداران ایرانی ارزهای دیجیتال)
محمدحسین قپانداران 1402 -
بررسی نقش ناهمگنیهای پنهان مشتریان بر بازاریابی پایدار با نقش میانجی نسخه تبلیغاتی (مورد مطالعه : دیجی¬¬کالا )
ابوالفضل جعفری 1401 -
ارائه مدل یکپارچه تولید و مونتاژ با به کارگیری شبیه ساز انی لاجیک (مورد مطالعه: شرکت مهندسی صنعت و تولید جمع ساز)
شروین مرادی 1399 -
بررسی به کارگیری شبیهساز AnyLogic با رویکرد تولید ناب در بهبود فرآیند تولید (مورد مطالعه: شرکت صنعتی نیرومحرکه قزوین)
مرجانه السادات سیدرضائی 1398 -
بررسی تاثیر هماهنگی ذهنی و همبستگی اجتماعی بر چابکی سازمانی با میانجیگری اینرسی سازمانی و هماهنگی متاثر (مورد مطالعه: شرکت مخابرات منطقه قزوین)
وحید جباری 1398 -
بررسی تاثیر متغیرهای پذیرش تجارت الکترونیک، اعتماد و ارزیابی محصول بر تمایل بر خرید مجدد در فروشگاههای اینترنتی ایران (موردمطالعه : دانشجویان دانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره))
ناهید مقدم 1398 -
طراحی مدل کنترل موجودی شبکه زنجیره تامین پلاکت خون در محیط غیر قطعی(مورد مطالعه:سازمان انتقال خون استان قزوین)
منا هندوپور 1398 -
بررسی تاثیر محیط و ارزش ادراک شده مشتری در ایجاد رضایت و وفاداری (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش )
مینا نجفی فرد 1397 -
تاثیر ارتباطات برند و تجربه برند بر وفاداری به برند با میانجی گری رضایتمندی برند، اعتماد برند و تصویر برند (مورد مطالعه: مشتریان اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ)
احسان متشرعی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر قابلیت ارتجاعی شرکت ها در شرایط بروز اختلالات زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی شهرک صنعتی البرز در استان قزوین)
نسرین عیوض لو 1397 -
بررسی تاثیر فعالیت های مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد شرکت های تولیدی و زنجیره تامین (مورد مطالعه: تامینکنندگان قطعات خودرو شرکت های ایران خودرو و سایپا)
علیرضا اکبری 1397 -
بررسی عوامل موثر بر ارحجیت میان برندهای جهانی و محلی با تاکید بر ویژگی های برند و هویت اجتماعی
وحید کمندلویی 1396 -
بررسی تاثیرات اجتماعی و ارزش ادراک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه موبایل
عرفان اقبالی 1396 -
بررسی اثر تعامل با صفحات برند در شبکههای اجتماعی بر وفاداری به برند و ترجیح برند (مورد مطالعه دنبال کنندگان صفحات برندهای پوشاک در شبکههای اجتماعی)
محمدرضا برفی دخت 1396 -
بررسی اثر رضایتمندی تعامل(IS) و فراگیری تعامل(II) در شبکههای اجتماعی بر خلق ارزش برای مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
فوزیه شیخ زاده 1396 -
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید کالا های ایرانی در افغانستان (مطالعه موردی : افغانستان ،هرات)
حکیمه سجادی 1395 -
بررسی تاثیر گرایش های مصرف کنندگان برقصد خرید برند های لوکس تقلبی در صنعت لوازم آرایش (مطالعه موردی : مصرف کنندگان شهر قزوین )
طاهره مرادی 1395 -
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش و رفتار مشتری با استفاده از مدل آیدا(مطالعه موردی بانک انصار)
فرزانه فقیری 1395 -
بررسی تاثیر هویت بصری برند بر فروش شرکت هاکوپیان
مهسا مهندسی 1395 -
بخش بندی مشتریان در صنعت بیمه بر اساس ارزش چرخه عمر آنها با به کار گیری داده کاوی
سالومه آرمان منش 1395 -
بررسی تاثیر هزینه ، پذیرش فناوری و رضایت کارمندان بر اثربخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و عملکرد سازمان(مورد مطالعه بانک گردشگری)
شبنم نبوی 1395 -
ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان بر اساس رویکرد یکپارچه لارج و رویکرد پایداری بوسیله روش ترکیبی تصمیم گیری دیمتل، ANP و ویکور فازی
مهدی طلوعی 1395 -
پذیرش بانکداری با استفاده از تلفن همراه با تلفیق سه مدل utaut,ttf,Itm (بانک های خصوصی شهر تهران)
مریم رسولی 1395 -
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر نگرش قصد و رفتار خرید محصولات ارگانیک ، کاربردی از تئوری رفتار برنامه ریزی شده
پونه جلوخانی 1395 -
بررسی چگونگی دستیابی برند به پایداری
مژگان اسلامیان 1394 -
بررسی اثربخش ترین اتراتژی های ترویج بانک های خصوصی بر اساس آمادگی خرید مشتریان
لاله نوین 1394 -
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان(شرکت مخابرات استان تهران)
مهرناز اقتداری 1394 -
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان کالاهای ایرانی در بازار افغانستان
حمید عزیزی 1394 -
تاثیر کیفیت پشتیبانی فنی بر رضایت، وفاداری، اعتماد و قصد خرید مجدد خریداران (شرکت زیگورات)
غلام عباس رضایی 1393 -
بررسی تاثیر رسانه های تعاملی بر رابطه میان شرکت و مشتری
مائده امیری 1392 -
ارزیابی و رتبه بندی عملکرد شرکتها با استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و ویکتور (شرکت های پذیرفته شده در گروه صنعت خودرو و ساخت قطعات بورس اوراق بهادار تهران)
رضا رضایی 1392 -
بررسی تاثیر « خود » بر نگرش نسبت به برندهای لوکس در میان نوجوانان شهر قزوین
سپیده نجفی 1392 -
بهبود عملکرد پرتفوی سرمایه گذاری با استفاده از تحلیل پوشش داده ها
احمد هاشمی سیاوشانی 1391 -
تاثیر طراحی وب سایت بر روی مشتری در تجارت الکترونیک B2Cبا رویکرد نظریه بلاغت
نوید قاسمی اسفیدواجانی 1391 -
رتبه بندی ارزش دوره عمر مشتریان با استفاده از مدل ال آر اف ام مورد کاوی بانک صنعت و معدن
فرزانه سیفی عبدلی 1391 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار در رویکرد ریسک تصمیم گیرندگان پروژه های ساختمانی بین المللی (شرکت کیسون)
مونا رضایی 1391 -
تاثیر احساس کارکنان از جو کاری بر کیفیت خدمات دریافت شده و ارتباط آنها با هدف - محور بودن کارکنان- خود سودمندی کارکنان و رضایت کاری ایشان - مورد کاری:گروه هتلهای پادیسان تهران
عمادالدین مرتضوی 1391 -
بررسی همسویی مدیریت پروژه با استراتژی ها در سازمان پروژه محور (مطالعه موردی شرکت مشاور ساحل)
حامد صابری 1390 -
مقایسه دو روش ترکیبی SIR,FUZZYAHP, DELPHI VIKOR FUZZY AHP FUZZY برای رتبه بندی تامین کنندگان در زنجیره تامین الکترونیک
سیدمصطفی معمارزاده 1390 -
الویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد در منظرهای کات امتیاز متوازنبابکارگیری فرایند تحلیل شبکه و بررسی روابط ملی میان منظرها در شرکت سایکو
لیلا یزدانی کرگانرود 1390 -
ارزیابی عملکرد با رویکرد به روش کارت امتیازی متوازن و AHP در بیمارستان ها
امیرپویا ایروانی تبریزی پور 1390 -
بررسی عوامل موثر بر استفاده کاربران تلفن همراه اتز همراه بانک در شبکه بانک صادرات استان البرز با رویکرد UTAUT,TTF
حمید رضا حاجی آخوندی 1390 -
مقایسه روش رتبه بندی فازی با تاپس فازی در انتخاب پورتفولیو برای شرکتهای بورس
رسول تقی زاده ایرانی 1389 -
مدل تلفیقی برای شناسایی و اولویت بندی نیازهای استقرار نظام مالیات بر ارزش افزوده
خدیجه محمدیان 1389 -
بررسی فرآیند صدور بیمه عمر و ارائه راهکارهای بهبود آن با رویکرد شش سیگما(مورد کاری بیمه رازی)
منا حیدربیگی 1388 -
رتبه بندی شعب بانک ملت (استان تهران) با در نظر گرفتن متغیر های محیطی بر اساس منطق تحلیل پوششی داده های فازی
محمد کریمی 1388 -
مقایسه رویکرد هزینه جامع مالکیت(TCO) و فرآیند تحلیل سلسله مراتب(AHP) برای انتخاب تامین کننده (مطالعه موردی:کارخانه هودکن)
سیامک راثی پور 1388 -
شناسایی و اولیت بندی شاخهای کلیدی در انتخاب تکنولوژی با استفاده از روشهای MADM (شرکت داروسازی اسوه)
مهدی بیطرفان 1388 -
اولویت بندی ذینفعان موثر بر اثر بخش سازمانی با رویکرد عوامل استراتژیک به روش Topsis (مطالعه موردی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس )
مرضیه غلامپور 1388 -
بررسی مدل انتخاب برنامه ریزی منابع سازمان ERP در صنعت توزیع کشور ایران
محمد افتخارمنش 1388 -
موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC در سازمان های ایرانی با نگاهی به تاثیر آن در مدیریت فرآیندهای کسب و کار
سعیده منصوری 1386 -
موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC با نظری بر تاثیر آن بر تحقق استراتژی در سازمان های ایرانی
فاطمه عاملی 1386