درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه اعلام زمانبندی برای ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1398

07 Sep 2019

کد خبر : 1351496

تعداد بازدید : 82

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد (با آزمون و بدون آزمون) سال 98 لطفاً مطالب این اطلاعیه را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید. ثبت نام در دو مرحله به شرح زیر انجام می شود:
جدول شماره 1- زمانبندی مراحل ثبت نام
مراحل تاریخ توضیحات
 ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) 98/06/20 تا 98/06/23 از طریق مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس  http://golestan.ikiu.ac.ir (فقط با مرورگر Internet Explorer)
تحویل مدارک و پذیرش نهایی مطابق جدول شماره 2 مراجعه به دانشگاه همراه با مدارک و بر اساس جدول شماره 2
1-    لازم به ذکر است شرکت در هر دو مرحله برای ثبت نام نهایی الزامی است. 2-   شناسه کاربری و گذرواژه برای ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در انتهای اطلاعیه پیوست شده است. 3-  کلیه فرم های مورد نیاز در انتهای اطلاعیه پیوست شده است.
جدول شماره 2- زمانبندی تحویل مدارک و پذیرش نهایی بر اساس رشته
ردیف رشته تاریخ ثبت نام ساعت مکان
شیمی ( کلیه گرایش ها)- فیزیک (کلیه گرایش ها)- ریاضی محض ( کلیه گرایش ها)- ریاضی کاربردی- زمین شناسی (کلیه گرایش ها)- آمار ریاضی-  ژنتیک و به نژادی گیاهی- بیوتکنولوژی- مهندسی کشاورزی (آبیاری و زهکشی)- مهندسی کشاورزی (منابع آب)- مهندسی کشاورزی (سازه های آبی)-   مهندسی معماری- معماری منظر- معماری و انرژی- حفاظت و مرمت میراث معماری- طراحی شهری- برنامه ریزی شهری  دوشنبه 98/07/01 8:30 الی 12:30 14:30 الی 16:30 پژوهشکده آینده پژوهی
1 مهندسی برق (کلیه گرایش ها)- مهندسی عمران (کلیه گرایش ها)- مهندسی معدن (کلیه گرایش ها)- مهندسی نفت- مهندسی مکانیک کلیه (گرایش ها)- مهندسی کامپیوتر- مهندسی مواد (کلیه گرایش ها)-    علوم قرآن و حدیث- نهج البلاغه- فقه و مبانی حقوق- فلسفه و حکمت اسلامی- تاریخ و تمدن ملل اسلامی- فلسفه دین سه شنبه 98/07/02 8:30 الی 12:30 14:30 الی 16:30 پژوهشکده آینده پژوهی
2 زبان و ادبیات فارسی- ادبیات عرفانی- ادبیات تطبیقی- زبان و ادبیات عربی- مترجمی زبان عربی- تاریخ ( کلیه گرایش ها)- ایران شناسی(تاریخ)- زبان شناسی همگانی- آموزش زبان انگلیسی- فلسفه -  آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان- فیزولوژی ورزشی (تغذیه در ورزش)- حقوق جزا و جرم شناسی- حقوق خصوصی- علوم سیاسی- روابط بین الملل- روان شناسی عموم- حسابداری- مدیریت صنعتی- مدیریت کسب و کار- چهار شنبه 98/07/03 8:30 الی 12:30 14:30 الی 16:30 پژوهشکده آینده پژوهی
 
جدول شماره 3- مدارکی که باید برای پذیرش غیر حضوری اسکن شود.
(این مدارک لازم است واضح، خوانا و حداکثر با حجم 250 کیلوبایت اسکن شوند)
اسکن  مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی یا فرم معدل (فرم معدل)
اسکن  مدرک کاردانی (برای پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ایشان ناپیوسته است)
اسکن کارت ملی (پشت و رو)
اسکن شناسنامه ( کلیه صفحات)
اسکن مدرک نظام وظیفه
اسکن عکس
اسکن موافقت محل کار با ادامه تحصیل
تکمیل و اسکن فرم تایید سهمیه قبولی برای کسانی که از سهمیه رتبه اول استفاده کرده اند
تکمیل و اسکن فرم تعهدات
کلیه فرم های مورد نیاز در انتهای اطلاعیه پیوست شده است
  شرکت در ثبت نام غیرحضوری و ارائه گواهی آن برای پذیرش نهایی الزامی است. کلیه راهنما ها و فرم ها در انتهای این اطلاعیه در بخش پیوست ها قابل دریافت است. مدارک لازم برای پذیرش نهایی:
  • فرم اطلاعات دانشجو (بعد از پایان مراحل پذیرش اینترنتی این فرم را پرینت کنید)
  • گواهی پذیرش غیر حضوری (‌بعد از پایان مراحل پذیرش غیر حضوری این فرم را پرینت کنید)
  • فرم تعهدات دانشجویان
  • فرم کارنامه پایش سلامت روان (کلیه دانشجویان لازم است این فرم را پرینت کرده و تکمیل نمایند و در روز پذیرش نهایی به حوزه معاونت دانشجویی تحویل دهند لازم به ذکر است براساس بخشنامه شماره 53302/5/4 مورخ 98/06/09، کلیه‌ی دانشجویان در بازه زمانی مشخص شده می‌بایست نسبت به تکمیل فرم پایش سلامت اقدام نمایند؛ در غیر این صورت اجازه انتخاب واحد در ترم آتی به آنان داده نخواهد شد.)
  • اصل و یک برگ کپی مدرک کارشناسی که در آن معدل و تاریخ فراغت قید شده باشد. (مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی شما تا پایان تحصیل در پرونده شما نگهداری شده و امکان تحویل یا امانت دادن آن در طول تحصیل به شما وجود ندارد، لذا در صورت لزوم قبل از تحویل آن یک نسخه کپی برابر اصل برای خود تهیه کنید)
×         پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نباشند، باید اصل گواهینامه تایید شده (با ذکر معدل کل و تاریخ فراغت) توسط دانشگاه محل اخذ کارشناسی را ارائه نمایند. (فرم معدل) ×     دانشجویان سال آخر باید هنگام ثبت نام گواهی معدلی را که هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده اند (گواهی معدل تا تاریخ 97/11/30) ارائه نمایند تا با مشکل مغایرت معدل مواجه نشوند. (مطابق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور از کلیه داوطلبانی که مغایرت معدل دارند ثبت نام موقت و مشروط به عمل خواهد آمد) ×فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی خود را نیز ارائه نمایند.
  • اصل کارت ملی و کپی آن( 1 سری)
  • اصل شناسنامه و کپی آن ( 1 سری تمام صفحات)
  • عکس ( 6 قطعه، تمام رخ، جدید و پشت نویسی شده)
  • مدرک وضعیت نظام وظیفه و یک برگ کپی آن ( برای برادران)(دارندگان کارت های پایان خدمت و کارت معافیت لازم است اصل و کپی کارت الکترونیکی (کارت جدید) را ارائه نمایند در غیر اینصورت از ثبت نام ایشان ممانعت به عمل خواهد آمد)
× پذیرفته شدگانی که در حین خدمت سربازی می باشند لازم است جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت قبل از 98/07/01 حضوراً به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.
 پذیرفته شدگان مشمول (دانشجویانی که بعد از پایان تحصیل باید به خدمت وظیفه اعزام شوند) لازم است  یک قطعه عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر مدرک تحصیلی مقطع قبلی را در یک کاور A4 قرار داده  و بعد از انجام مراحل ثبت نام حضوری و دریافت نامه رسمی درخواست معافیت تحصیلی به یکی از  مراکز پلیس+10 استان قزوین مراجعه نمایند.
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان.
  • گواهی تأیید سهمیه قبولی برای پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه رتبه اول پذیرفته شده اند.
  • لازم به ذکر است طی مراحل ثبت نام غیرحضوری مبلغ 600/000 ریال (معادل شصت هزار تومان) برای صدور کارت دانشجویی و خدمات مربوطه به صورت اینترنتی باید پرداخت شود. (در صورت انصراف از تحصیل امکان استرداد وجوه پرداختی وجود ندارد و برای پرداخت در صورت لزوم از شناسه واریز (9656600010246) استفاده شود).
توضیحات مهم: ×حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است. ×شرکت در پذیرش غیر حضوری و ارائه گواهی پذیرش غیر حضوری برای پذیرش نهایی الزامی است. ( لازم است قبل از مراجعه به دانشگاه گواهی پذیرش غیر حضوری را از سیستم گلستان اخذ کنید). ×از پذیرفته شدگانی که حداکثر تا 98/6/31 فارغ التحصیل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولی ایشان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد. ×در هر مرحله از ثبت نام و یا هنگام تحصیل اگر مشخص شود که اطلاعات ارائه شده با واقعیت مغایرت دارد، از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد و شخص متخلف حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. × پذیرفته شدگان دوره روزانه از مزایای تحصیل رایگان بهره مند می شوند و پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه آموزشی مطابق مصوبات دانشگاه می باشند. جدول شهریه های دوره شبانه در سال تحصیلی 99-1398
گروه آموزشی شهریه ثابت شهریه متغیر هر واحد پایان نامه شهریه کل دوره
نظری آزمایشگاهی
گروه علوم انسانی 8/200/000 1/460/000 3/650/000 5/480/000 88/400/000
سایر گروه های آموزشی 9/130/000 2/200/000 3/650/000 5/480/000 112/500/000
برای پاسخگویی به سوالات احتمالی می توانید با شماره های :  1721-02833901720 تماس بگیرید.   نکات مهم:
  • (کلیه دانشجویان می توانند از تاریخ 98/06/27 با مراجعه به سیستم گلستان با نام کاربردی: شماره دانشجویی و پسورد: کد ملی، از مسیر ثبت نام/ گزارش های ثبت نام/ ثبت نام/ 88- برنامه هفتگی دانشجو در طول ثبت نام ، برنامه هفتگی خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است شروع کلاس ها از 98/06/30 می باشد)
 
  • کلیه‌ی دانشجویان ورودی مقطع کارشناسی ارشد لازم است پس از ثبت نام غیرحضوری در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه‌ی بوستان) به آدرس http: //stu.ikiu.ac.ir از تاریخ 98/06/27 لغایت 98/06/30 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
بدیهی است بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که نیازمند به دریافت خوابگاه می‌باشند، می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه، درخواست خوابگاه خود را نیز ثبت نمایند، و پس از بارگذاری، مدارک و مستندات خود را حداکثر تا تاریخ 98/07/03 جهت تایید به اداره‌ی خوابگاه‌ها ارایه نمایند. مدارک مستند جهت امتیاز بندی:
  1. کسب مقام در المپیادهای علمی و فرهنگی کشور
  2. کسب مقام‌های ورزشی کشوری و ملی
  3. دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی
  4. خانواده معظم شهداء و ایثارگران (فرزند شهید، خانواده درجه یک شهید؛ و فرزند جانباز و آزاده).
  5. مدارک فوت و یا بازنشستگی پدر
پیوست ها لطفا برای هرگونه نیاز به اطلاعات با شماره تلفن: 1724 تماس حاصل فرمائید.
افزودن نظرات