درج شده توسط: روابط عمومی

نشست کارگروه استانی هم اندیشی اساتید با ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین

15 May 2024

کد خبر : 5745070

تعداد بازدید : 315

نشست کارگروه استانی هم اندیشی اساتید با رئیس  نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین زارعی با شرح حدیثی از امام رضا (ع) در خصوص عوامل تکامل عقل انسان مسلمان، با بیان قوی شدن شبکه ارتباطی اساتید در رفع نیازمندی های هم اندیشی اساتید، حرکت یک دانشگاه تمدن ساز را در توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب مرتبط دانست.

وی با بیان این نکته که اگر بینش و منش اساتید یکی باشد استاد کنشگر می شود بر بازنگری در روش های هم اندیشی اساتید و ضیافت اندیشه تاکید نمود.

 همچنین اعضای جلسه با بیان راه کارهای موضوعات مطرح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی، توجه به دستاوردها و امید آفرینی و چالش های کشور با جهاد تبیین و داشتن حس مسئولیت در این زمینه با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای اساتید و دانشجویان، استفاده از پایان نامه های کاربردی دانشجویان که حل المسائل مشکلات کشورند، استفاده از اساتید تاثیرگذار در جهت اثرگذاری و ایجاد انگیزه بر معلمان و اساتید استان، برپایی غرفه های علمی و جذب دانشجویان و بکارگیری آنان در پروژه های مشترک اساتید و پارک های علم و فناوری با جنبه کار دانشجویی برای بهبود و کیفیت هرچه بیشتر هم اندیشی اساتید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

افزودن نظرات