درج شده توسط: مدیر سایت

شیوه‌نامه‌ی درخواست حذف اضطراری، حذف ترم با احتساب و بدون احتساب در سنوات در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹

19 Dec 2020

کد خبر : 1359651

تعداد بازدید : 94

بنا بر اعلام مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه، "شیوه‌نامه‌ی درخواست حذف اضطراری، حذف ترم با احتساب و بدون احتساب در سنوات در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹" به شرح ذیل به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رسد؛ شیوه‌نامه‌ی درخواست حذف اضطراری، حذف ترم با احتساب و بدون احتساب در سنوات در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹
  1. حذف اضطراری:
مطابق تقویم آموزشی دانشگاه، مهلت درخواست حذف اضطراری تک‌درس برای نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تا تاریخ 1399/10/03 می‌باشد و قابل تمدید نیست. فرآیند اجرا: دانشجو درخواست حذف اضطراری یک درس تئوری را در سامانه پیشخوان ارباب‌رجوع به مدیر کل خدمات آموزشی ارسال می‌نماید و پس از ارجاع درخواست و طرح در شورای آموزشی دانشکده مربوطه، و موافقت با درخواست دانشجو، درس مذکور حذف می‌گردد.
  1. حذف نیمسال با احتساب در سنوات عادی:
مهلت درخواست حذف نیمسال عادی دانشجویان، یک هفته قبل از شروع امتحانات نیمسال جاری، (تا پایان روز شنبه مورخ 1399/10/20 می‌باشد)، و قابل تمدید نیست و به درخواست‌های بعد از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد. فرآیند اجرا: دانشجو می‌تواند با رعایت مفاد آیین‌نامه آموزشی، درخواست حذف نیمسال عادی خود را در سامانه پیشخوان ارباب‌رجوع خطاب به مدیر خدمات آموزشی دانشگاه ثبت نماید و پس از ارجاع و طرح در شورای آموزشی دانشکده مربوطه و موافقت با درخواست دانشجو، نیمسال مذکور حذف خواهد شد.
  1. حذف نیمسال بدون احتساب سنوات:
مهلت درخواست حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات، حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ 1399/10/20 می‌باشد و قابل تمدید نیست و به درخواست‌های بعد از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.  فرآیند اجرا: دانشجو می‌تواند با ارائه مدارک و مستندات و دلایل موجه، درخواست حذف نیمسال بدون احتساب سنوات خود را از طریق صفحه کمیسیون موارد خاص در سامانه سجاد وزارت علوم ثبت نماید، که پس از طرح درخواست در کمیسیون موارد خاص دانشگاه و موافقت با درخواست دانشجو، نیمسال مذکور حذف خواهد شد. * مرجع تأیید یا عدم تأیید درخواست حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات، کمیسیون موارد خاص دانشگاه می‌باشد.
افزودن نظرات