درج شده توسط: روابط عمومی

وزیر مختار سفارت ونزوئلا در نشست با رئیس دانشگاه:

برای جمهوری ونزوئلا همکاری با جمهوری اسلامی ایران همواره از اولویت بالایی برخوردار بوده است

12 May 2024

کد خبر : 5695360

تعداد بازدید : 541

وزیر مختار سفارت ونزوئلا در ایران در نشست با رئیس و هیات رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب در زمینه علم و فناوری پیشرفت های خوبی داشته است و و باید این ظرفیت ها را در سطح بین الملل گسترش داد چرا که ما اهداف ضد امپریالیستی مشترکی داریم .

وزیر مختار سفارت ونزوئلا در ایران در نشست با رئیس و هیات رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت:جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب در زمینه علم و فناوری پیشرفت های خوبی داشته است و و باید این ظرفیت ها را در سطح بین الملل گسترش داد چرا که ما اهداف ضد امپریالیستی مشترکی داریم و می ­توانیم روابط مان را نیز بیش از پیش نزدیک تر کنیم.

کاتیوسکا جوزفین کرومو  اظهار کرد: برای جمهوری ونزوئلا همکاری با جمهوری اسلامی همواره از اولویت بالایی برخوردار بوده است

وی با بیان اینکه ایران با رشد علمی خود بر امپریالیسم هم به پیروزی رسید، تاکید کرد: ایران نه تنها با رشد علمی خود به موفقیت های بزرگی در سطح جهان رسید بلکه با همین موضوع نیز توانست علیه امپریالیسم به پیروزی های بزرگی هم برسد.

وی با اشاره به وجود مرکز آینده پژوهی در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، تاکید کرد: آینده نگری نیاز به پژوهش، کار، تلاش روزانه و تحقیقات دارد.

وی با تاکید بر اینکه ونزوئلا علاقه مند است به جمهوری اسلامی و پیشرفت هایی که داشته، به خصوص در زمینه تحصیل و علم و دانش نزدیک تر شود، افزود: در این راستا دانشجویان بیشتری را در آینده و در قالب گروه های بزرگ‌تر برای تحصیل به ایران خواهیم فرستاد چرا که پیشرفت فناوری برای آینده همه ملت و کشورها مهم است.

کرومو خاطرنشان کرد: امیدواریم ونزوئلا بتواند در پیشرفت علم و فناوری از ایران الگو بگیرد و همکاری های برادرانه بین ۲ کشور همچنان صادقانه ادامه پیدا کند.

 

خانم کاتو

افزودن نظرات