درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری

28 Oct 2019

کد خبر : 1352379

تعداد بازدید : 70

گروه آموزش های آزاد و مجازی کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری را در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می­ کند. کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری اساتید، دانشجویان، کارکنان دانشگاه و سایر مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی
  • از آنجا که ما انسان­ها موجوداتی اجتماعی و ارتباطی هستیم، بیان خوب لازمه ارتباط انسانی به شمار می‌رود. بیان خوب و موثر ابزاری برای پیشبرد اهداف در زندگی خانوادگی و حرفه ای می باشد. مهارتی که مجهز شدن به آن لازمه ارتباطات موثر به شمار می آید و این امر بستگی به این دارد که تا چه اندازه از هنر سخن گفتن برخوردار باشیم و فن بیان خود را پرورش دهیم.
  • فن بیان یعنی استفاده درست و بجا از تمامی ارکان ارتباط برای اینکه منظورمان را درست به مخاطب برسانیم؛ که هم شامل محتوای کلام و سخن است و هم به طرز ادای آن مرتبط می شود. یعنی هم حرف خوب بزنیم، حرفی که متناسب شخص و مکان و به اقتضای شرایط باشد و هم آن حرف سنجیده و مناسب را با رعایت اصول و قواعد سخن گفتن موثر بیان کنیم.
  • هر کدام از ما با قرار گرفتن در شرایط و در مقابل افراد مختلف، طرز بیان و نحوه سخن گفتنمان متفاوت است. افرادی که فن بیان خوبی دارند از این موضوع به نحو احسن استفاده کرده و قادرند به راحتی روی دیگران تأثیر مثبت گذاشته و در خانواده و جامعه به عنوان افراد جذاب، قابل احترام و موثر شناخته شوند.
  • طول مدت دوره: 15 ساعت (5 جلسه)
  • زمان برگزاری: دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۰:۰۰ الی 13:۰۰
  • محل برگزاری: متعاقباً اعلام خواهد شد
  • شهریه ثبت نام: 500.000 ریال
لذا، افراد علاقمند به شرکت در این دوره می توانند فرم ثبت نام دوره های آموزش دوره های کوتاه مدت را از صفحه مربوط به گروه آموزش های آزاد و مجازی با مراجعه به آدرس زیر دریافت نموده و به گروه آموزش های آزاد دانشگاه واقع در پژوهشکده آینده پژوهی، طبقه همکف ، ضلع غربی، اتاق 23 تحویل نمایند. همچنین امکان ارسال فرم از طریق ایمیل به آدرس (Info.fvlc@pst.ikiu.ac.ir)  وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره ­های 02833901764- 02833780065 تماس حاصل فرمایید. لینک مربوط به دریافت فرم ثبت نام PDF & WORD http://www.ikiu.ac.ir/fa/page-view.php?pid=53
افزودن نظرات