درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری اولین کنفرانس مدلسازی در مهندسی معدن و علوم وابسته در دانشگاه

10 Dec 2017

کد خبر : 1341500

تعداد بازدید : 54

اولین کنفرانس مدلسازی در مهندسی معدن و علوم وابسته  اردیبهشت ماه سال 97در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود. با توجه به اهمیت بالا و کاربردهای متنوع مدلسازی و شبیه سازی در فعالیتهای معدنی اولین کنفرانس ملی مدلسازی در مهندسی معدن و علوم وابسته در روزهای 5 و6 اردیبهشت سال 1397 در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در حوزه های اکتشاف، استخراج، فرآوری مواد معدنی، مدلسازی و مهندسی نفت برگزار خواهد شد. دبیرخانه کنفرانس از همه دانشگاهیان و اعضاء هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز شرکتهای دولتی و خصوصی برای مشارکت در این کنفرانس دعوت به عمل می آورد.

دکتر غلامرضا کریمی،دبیر کنفرانس ، دکتر مهدی حسینی ،دبیر علمی کنفرانس و دکتر رحمان احمدی،دبیر اجرایی کنفرانس از اعضاء هیات علمی گروه معدن می باشند. اعضا کمیته علمی نیز شامل اساتید برجسته در گرایش های مختلف از دانشگاههای مطرح کشور می باشند.

محورهای کنفرانس عبارت از  زمین شناسی کاربردی، اکتشاف معدن، اکتشاف نفت و گاز، زنجیره استخراج و بهره برداری، فرآوری مواد معدنی، مدیریت اقتصاد و توسعه، تونل و فضاهای زیرزمینی، ژئومکانیک، محیط زیست و بهداشت و ایمنی در معادن می باشد."

سایت اولین کنفرانس مدلسازی در مهندسی معدن و علوم وابسته   
افزودن نظرات