درج شده توسط: مدیر سایت

اعلام نتایج متقاضیان حائز شرایط دعوت به مصاحبه دکتری"

14 May 2018

کد خبر : 1344494

تعداد بازدید : 89

  • اعلام نتایج متقاضیان حائز شرایط دعوت به مصاحبه دکتری"
اسامی متقاضیان پذیرش بدون آزمون دانشجوی دوره دکتری که واجد شرایط زیر در فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجوی دوره دکتری بوده‌اند:
  • حداقل معدل 15 در مقطع کارشناسی برای دانش آموختگان دانشگاه­های دولتی و حداقل معدل 16 در مقطع کارشناسی برای دانش آموختگان سایر دانشگاه­ها ( پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و ...) .
  • حداقل معدل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) در مقطع کارشناسی ارشد یا حائزین رتبه اول و دوم (بدون احتساب نمره پایان نامه) در ورودی متقاضی (در صورت عدم احراز حداقل معدل) برای دانش‌آموختگان دانشگاه­های دولتی و حداقل معدل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) برای دانش‌آموختگان سایر دانشگاه­ها (پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی و ...).
  • داشتن حداقل یک مقاله پذیرفته شده یا چاپ شده معتبر مرتبط با پایان‌نامه در مجلاتISI نمایه شده در سایت http://science.thomsonreuters.com یا علمی-پژوهشی مورد تایید وزارتین علوم یا بهداشت
به شرح فایل پیوست می باشد. ضمنا زمان برگزاری مصاحبه و مدارک لازم متعاقبا اعلام می‌گردد. به اطلاع می رساند در صورتی که متقاضیان دارای مقاله پذیرش یا چاپ شده در مجلات ذکر شده  باشند و نام آنها در لیست فوق نباشد با شماره تلفن 02833901707 تماس حاصل فرمایید.        
افزودن نظرات