درج شده توسط: مدیر سایت

اعلام زمانبندي ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400

19 Oct 2021

کد خبر : 1363877

تعداد بازدید : 41

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان عزیز به اطلاع می رسد؛ زمانبندي ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400 (معرفی سازمان سنجش و استعداد درخشان) به شرح زیر خواهد بود. لطفاً مطالب این اطلاعیه را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید. الف) پذیرش و ثبت نام نهایی در 3 مرحله به شرح زير انجام مي شود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی جامعه دانشگاهی فرآیند پذیرش و انتخاب واحد به صورت غیرحضوری (الکترونیکی) انجام می‌شود.
جدول شماره 1- زمانبندی مراحل ثبت نام
مرحله ثبت نام تاریخ توضیحات
مرحله 1: پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) 1400/08/01 تا 1400/08/03 از طریق مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس  http://golestan.ikiu.ac.ir (با مرورگر  Internet Explorer یا مرورگر  Google Chrome) 1-فایل راهنمای شناسه کاربری و گذرواژه برای ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در انتهای اطلاعیه پیوست شده است. **  با تکمیل این مرحله مجوز شرکت در کلاس برای شما صادر می شود.
مرحله 2: تحویل مدرک تحصیلی مقطع قبلی 1400/08/03 تا 1400/10/30 ارسال مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی (گواهی موقت یا دانشنامه) به آدرس : قزوین- بلوار دانشگاه- دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)- مدیریت تحصیلات تکمیلی. کد پستی: ٣٤١٤٨٩٦٨١٨ (روی پاکت نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی و رشته پذیرفته شده قید شود) ** با تکمیل این مرحله مرحله مجوز حضور در امتحانات نیمسال برای شما صادر می شود.
مرحله 3: ارسال و پیگیری درخواست سوابق تحصیلی 1400/09/01 تا 1400/10/30 برای این منظور راهنمای استعلام سوابق تحصیلی دانشجویان ارشد را که در انتهای این اطلاعیه پیوست شده است مطالعه نمایید.  ** با تکمیل  این مرحله ثبت نام شما نهایی می شود.
کلیه فرم ها و راهنماهای مورد نیاز  در پذیرش غیر حضوری در انتهای اطلاعیه پیوست شده است.
       
جدول شماره 2- مدارکی که باید برای پذیرش غیر حضوری اسکن شود.
(این مدارک لازم است واضح، خوانا و حداکثر با حجم 250 کیلوبایت اسکن شوند)
اسکن  مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی يا فرم معدل (فرم معدل) (لازم است مدرک شما دارای معدل باشد)
اسکن  مدرک کاردانی (براي پذيرفته شدگاني که مدرک کارشناسي ايشان ناپيوسته است) (لازم است مدرک شما دارای معدل باشد)
اسکن کارت ملی (پشت و رو)
اسکن شناسنامه ( کلیه صفحات)
اسکن مدرک نظام وظیفه
اسکن عکس
اسکن موافقت محل کار با ادامه تحصیل
تکميل و اسکن فرم تایید سهمیه قبولی برای کسانی که از سهمیه رتبه اول استفاده کرده اند
تکميل و اسکن فرم تعهدات
اسکن کارت واکسیناسیون کووید 19
  لازم است مراحل پذیرش غیرحضوری را تا انتها تکمیل کنید. کلیه راهنما ها و فرم ها در انتهای این اطلاعیه در بخش پیوست ها قابل دریافت است. نکات مهم:
  • در صورت عدم بارگذاری مدرک کارشناسی دانشگاه مجاز به ثبت نام شما نیست.
  • در صورت عدم ارسال یا تأخیر در ارسال اصل مدرک کارشناسی (مرحله 2) ادامه تحصیل شما در نیمسال دوم سال 1401-1400 ممنوع خواهد بود. (مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی شما تا پایان تحصیل در پرونده شما نگهداری شده و امکان تحویل یا امانت دادن آن در طول تحصیل به شما وجود ندارد، لذا در صورت لزوم قبل از ارسال آن یک نسخه کپی برابر اصل برای خود تهیه کنید)
     پذيرفته شدگان مشمول (دانشجوياني که بعد از پايان تحصيل بايد به خدمت وظيفه اعزام شوند) و پذیرفته شدگان در حین خدمت وظیفه عموم لازم است راهنمای فرآیند صدور معافیت تحصیلی مشمولان را مطالعه کرده و اقدامات لازم  برای صدور معافیت تحصیلی را انجام دهند در غیر این صورت دانشگاه مجاز به پذیرش نهایی  ایشان نمی باشد.
  • لازم به ذکر است طی مراحل ثبت نام غیرحضوری مبلغ 1/000/000 ريال (معادل صد هزار تومان) براي صدور کارت دانشجويي و خدمات مربوطه به صورت اینترنتی باید پرداخت شود (در صورت لزوم از شناسه واریز 9656600010246 استفاده شود). (در صورت انصراف از تحصیل امکان استرداد وجوه پرداختی وجود ندارد).
 توضیحات مهم:  ×شرکت در پذیرش غیر حضوری الزامی است . ×از پذيرفته شدگاني که حداکثر تا 1400/07/30 فارغ التحصيل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولي ايشان «کان لم يکن» تلقي خواهد شد. ×در هر مرحله از ثبت نام و یا هنگام تحصیل اگر مشخص شود که اطلاعات ارائه شده با واقعیت مغایرت دارد، از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد و شخص متخلف حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. × شروع کلاسهای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه از 1400/08/08 و به صورت مجازی خواهد بود. ×کلیه دانشجویان لازم است ضمن نصبت برنامه روبیکا روی تلفن همراه خود مطابق جدول زیر به کانال اطلاع رسانی دانشکده مربوطه ملحق شوند.  (برای پیوست به کانال دانشکده در بخش "پیام رسان" برنامه روبیکا "آدرس کانال دانشکده" مندرج در جدول زیر را جستجو کرده و گزینه پیوستن را کلیک کنید) (برای دانلود روبیکا می توانید روی این لینک کلیک کنید)  
ردیف اسم کانال آدرس کانال دانشکده
1 دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی (رشته های علوم قرآن و حدیث- نهج البلاغه- فقه و مبانی حقوق- فلسفه و حکمت اسلامی- تاریخ و تمدن ملل اسلامی- فلسفه دین) @IslamicSciencesIKIU
2 دانشکده ادبیات و علوم انسانی (رشته های گروه تاریخ، ادبیات فارسی، ادبیات عربی، زبان انگلیسی، فلسفه معاصر) @LiteratureHumanitySciencesIKIU
3 دانشکده علوم اجتماعی (رشته های تربیت بدنی، روانشناسی، حقوق، علوم سیاسی و روابط بین الملل، مدیریت) @SocialSceincesIKIU
4 دانشکده علوم پایه ( شیمی ( کلیه گرایش ها)- فیزیک (کلیه گرایش ها)- ریاضی محض ( کلیه گرایش ها)- ریاضی کاربردی- زمین شناسی (کلیه گرایش ها)- آمار ریاضی @BasicSciencesIKIU
5 دانشکده فنی و مهندسی (رشته های گروه برق، عمران، مواد، معدن، مکانیک، کامپیوتر) @TechnicalEngineeringIKIU
6 دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی (رشته های گروه  علوم و مهندسی آب، بیوتکنولوژی و ژنتیک و به نژادی گیاهی و علوم و مهندسی باغبانی) @AgricultureNaturalResoursesIKIU
7 دانشکده معماری و شهرسازی (مهندسی معماری- معماری منظر- معماری و انرژی- حفاظت و مرمت میراث معماری- طراحی شهری- برنامه ریزی شهری) @ArchitectureUrbanDevelopmentIKIU
×کلیه رویدادهای آموزشی و راهنمای  ورود به کلاسهای آموزش مجازی در کانال مربوط به دانشکده شما اطلاع رسانی خواهد شد. × پذیرفته شدگان دوره روزانه از مزایای تحصیل رایگان بهره مند می شوند و پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه آموزشی مطابق مصوبات دانشگاه می باشند. دانشجویان دوره شبانه در فرآیند پذیرش غیرحضوری ملزم به واریز پیش پرداخت شهریه به مبلغ 15/000/000 ریال می‌باشند. جدول شهریه های دوره شبانه مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 1401-1400
گروه آموزشی شهریه ثابت شهریه متغیر هر واحد پایان نامه
نظری آزمایشگاهی
گروه علوم انسانی 9,901,500 1,762,950 4,407,375 6,617,100
سایر گروه های آموزشی 11,024,475 2,565,500 4,407,375 6,617,100
   ×کلیه‌ی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد لازم است پس از ثبت نام غیرحضوری در سامانه‌ی گلستان، ضمن مطالعه کامل اطلاعیه معاونت امور دانشجویی با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه‌ی بوستان) به آدرس  http: //stu.ikiu.ac.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده به طور کامل و دقیق اقدام نمایند. بدیهی است بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد. پیوست ها (راهنما ها، فرم ها و سایر اطلاعیه ها)  
افزودن نظرات