درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 1395

02 Nov 2016

کد خبر : 1333411

تعداد بازدید : 61

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 95 لطفاً مطالب این اطلاعیه را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید. ثبت نام در دو مرحله به شرح زیر انجام می شود.
  • مرحله ثبت نام غیر حضوری: از تاریخ 95/08/12 لغایت 95/08/15 (از طریق مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس http://golestan.ikiu.ac.ir ) (فقط با مرورگر Internet Explorer)
 
  • مرحله ثبت نام حضوری: متعاقباً اعلام می شود
لازم به ذکر است شرکت در هر دو مرحله برای ثبت نام نهایی الزامی است. مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری: (این مدارک لازم است واضح، خوانا و حداکثر با حجم 250 کیلوبایت اسکن شوند)
  • اسکن مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی یا فرم معدل (فرم شماره 14)
  • اسکن مدرک کاردانی ( برای پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ایشان ناپیوسته است)
  • اسکن کارت ملی(پشت و رو)
  • اسکن شناسنامه ( کلیه صفحات)
  • اسکن عکس
  • اسکن مدرک نظام وظیفه ( یا تکمیل و اسکن فرم ویژه مشمولین برای دانشجویان مشمول)
  • اسکن موافقت محل کار با ادامه تحصیل
  • تکمیل و اسکن فرم تعهدات دانشجویان کارشناسی ارشد ( فرم تعهدات)
شرکت در ثبت نام غیرحضوری و ارائه گواهی آن برای پذیرش نهایی الزامی است. مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری:
  • فرم تعهدات دانشجویان
  • فرم اطلاعات دانشجو (بعد از پایان مراحل پذیرش اینترنتی این فرم را پرینت کنید)
  • گواهی پذیرش غیر حضوری (‌بعد از پایان مراحل پذیرش غیر حضوری این فرم را پرینت کنید)
  • اصل و یک برگ کپی مدرک کارشناسی که در آن معدل دوره کارشناسی و تاریخ فراغت قید شده باشد. (مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی شما تا پایان تحصیل در پرونده شما نگهداری شده و امکان تحویل یا امانت دادن آن در طول تحصیل به شما وجود ندارد، لذا در صورت لزوم قبل از تحویل آن یک نسخه کپی برابر اصل برای خود تهیه کنید)
×فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی خود را نیز ارائه نمایند. ×         پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نباشند، باید اصل گواهینامه تایید شده (با ذکر معدل کل و تاریخ فراغت) توسط دانشگاه محل اخذ کارشناسی را ارائه نمایند. (فرم شماره 14) ×         دانشجویان سال آخر باید هنگام ثبت نام گواهی معدلی را که هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده اند ( گواهی معدل تا تاریخ 30/11/1394) ارائه نمایند تا با مشکل مغایرت معدل مواجه نشوند
  • اصل کارت ملی و کپی آن( 1 سری)
  • اصل شناسنامه و کپی آن ( 1 سری تمام صفحات)
  • عکس ( 6 قطعه، تمام رخ، تهیه شده در سال جاری و پشت نویسی شده)
  • مدرکی که وضعیت نظام وظیفه و یک برگ کپی آن ( برای برادران)  مدرک وضعیت نظام وظیفه و یک برگ کپی آن ( برای برادران). ( پذیرفته شدگان مشمول (دانشجویانی که بعد از پایان تحصیل باید به خدمت وظیفه اعزام شوند) لازم است فرم ویژه مشمولین را تکمیل کرده و در روز ثبت نام دو نسخه از  آن را ارائه نمایند
×  پذیرفته شدگانی که در حین خدمت سربازی می باشند لازم است جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت قبل از تاریخ های ثبت نام حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان.
  • فرم تایید سهمیه قبولی برای پذیرفته شدگان رتبه اول فرم شماره 13
 توضیحات مهم: ×حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است. ×شرکت در پذیرش غیر حضوری و ارائه گواهی پذیرش غیر حضوری برای پذیرش نهایی الزامی است. ( لازم است قبل از مراجعه به دانشگاه برای ثبت نام حضوری گواهی پذیرش غیر حضوری را اخذ کنید) × لازم است مبلغ 600/000 ریال (معادل شصت هزار تومان) در طی مراحل پذیرش غیر حضوری به صورت الکترونیکی جهت خدمات آموزشی (شامل کارت و گواهی ها و ...) پرداخت شود. این مبلغ غیر قابل بازگشت است. ×از پذیرفته شدگانی که حداکثر تا 31/6/1395 فارغ التحصیل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولی ایشان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد. ×در هر مرحله از ثبت نام و یا هنگام تحصیل اگر مشخص شود که اطلاعات ارائه شده با واقعیت مغایرت دارد، از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد و شخص متخلف حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. × پذیرفته شدگان دوره روزانه از مزایای تحصیل رایگان بهره مند می شوند و پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه آموزشی مطابق مصوبات دانشگاه می باشند. (شهریه نوبت دوم سال 1395 مقطع کارشناسی ارشد)  
افزودن نظرات