درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع دکتری (با آزمون و بدون آزمون) سال 99

23 Oct 2020

کد خبر : 1358534

تعداد بازدید : 82

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع دکتری (با آزمون و بدون آزمون) سال 99 لطفاً مطالب این اطلاعیه را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید. الف) پذیرش و ثبت نام نهایی در 3 مرحله به شرح زیر انجام می شود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیرو نامه شماره 98875/2 معاون محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پذیرش، انتخاب واحد و کلاسهای نیمسال جاری به صورت غیرحضوری (الکترونیکی) انجام می‌شود.
جدول شماره 1- زمانبندی مراحل ثبت نام
مرحله ثبت نام تاریخ توضیحات
مرحله 1: پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) 1399/08/05 تا 1399/08/07 از طریق مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس  http://golestan.ikiu.ac.ir (ترجیحاً با مرورگر Internet Explorer) 1-    راهنمای ثبت نام و شناسه کاربری و گذرواژه برای ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری متعاقباً اعلام می شود. **  با تکمیل این مرحله مجوز شرکت در کلاس برای شما صادر می شود.
مرحله 2: تحویل مدرک تحصیلی مقطع قبلی متعاقبآً اطلاع رسانی می شود ** با تکمیل این مرحله مرحله مجوز حضور در امتحانات نیمسال برای شما صادر می شود.
مرحله 2: ارسال و پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی به دانشگاه قبلی 1399/09/01 تا 1399/10/30 1-    پرینت گزارش 4227 2-    ارسال گزارش 4227 برای دانشگاه مقطع/ مقاطع قبلی 3-    پیگیری وصول نتیجه با تکمیل  این مرحله ثبت نام شما نهایی می شود.
کلیه فرم های مورد نیاز  در پذیرش غیر حضوری در انتهای اطلاعیه پیوست شده است.
  جدول شماره 2- مدارکی که باید برای پذیرش غیر حضوری اسکن شود.
(این مدارک لازم است واضح، خوانا و حداکثر با حجم 250 کیلوبایت اسکن شوند)
اسکن مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد یا فرم معدل (در مدرک تحصیلی ارسالی باید نام دانشگاه، معدل کل و تاریخ فراغت از تحصیل مشخص باشد) - پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نباشند، باید اصل گواهینامه تایید شده (با ذکر معدل کل و تاریخ فراغت) توسط دانشگاه محل اخذ کارشناسی ارشد را بارگذاری نمایند (فرم شماره الف) و تا 1399/09/30 اصل گواهی موقت یا دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد را (مطابق مرحله 2)  برای دانشگاه ارسال نمایید.
اسکن  مدرک کارشناسی (در مدرک تحصیلی ارسالی باید نام دانشگاه، معدل کل و تاریخ فراغت از تحصیل مشخص باشد)
اسکن کارت ملی (پشت و رو)
اسکن شناسنامه ( کلیه صفحات)
اسکن مدرک نظام وظیفه
اسکن عکس
اسکن موافقت محل کار با ادامه تحصیل
تکمیل و اسکن فرم تایید سهمیه قبولی برای کسانی که از سهمیه مربی استفاده کرده اند.
تکمیل و اسکن فرم تعهدات ( فرم تعهدات)
کارنامه آزمون زبان برای داوطلبانی که نمره در آزمون های ملی و بین المللی دارند.
  لازم است مراحل پذیرش غیرحضوری را تا انتها تکمیل کنید. کلیه راهنما ها و فرم ها در انتهای این اطلاعیه در بخش پیوست ها قابل دریافت است. نکات مهم:
  • در صورت عدم بارگذاری مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه مجاز به ثبت نام شما نیست.
  • در صورت عدم ارسال یا تأخیر در ارسال اصل مدرک کارشناسی ارشد (مرحله 2) ادامه تحصیل شما در نیمسال دوم سال 1400-1399 ممنوع خواهد بود. (مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد شما تا پایان تحصیل در پرونده شما نگهداری شده و امکان تحویل یا امانت دادن آن در طول تحصیل به شما وجود ندارد، لذا در صورت لزوم قبل از ارسال آن یک نسخه کپی برابر اصل برای خود تهیه کنید)
     پذیرفته شدگان مشمول (دانشجویانی که بعد از پایان تحصیل باید به خدمت وظیفه اعزام شوند) و پذیرفته شدگان در حین خدمت وظیفه عموم لازم است راهنمای فرآیند صدور معافیت تحصیلی مشمولان را مطالعه کرده و اقدامات لازم  برای صدور معافیت تحصیلی را انجام دهند در غیر این صورت دانشگاه مجاز به پذیرش نهایی  ایشان نمی باشد.
  • لازم به ذکر است طی مراحل ثبت نام غیرحضوری مبلغ 1/000/000 ریال (معادل صد هزار تومان) برای صدور کارت دانشجویی و خدمات مربوطه به صورت اینترنتی باید پرداخت شود (در صورت لزوم از شناسه واریز 9656600010246 استفاده شود). (در صورت انصراف از تحصیل امکان استرداد وجوه پرداختی وجود ندارد).
 توضیحات مهم:  ×شرکت در پذیرش غیر حضوری الزامی است . ×از پذیرفته شدگانی که حداکثر تا 1399/07/30 فارغ التحصیل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولی ایشان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد. (مطابق نامه شماره 114736/2) ×در هر مرحله از ثبت نام و یا هنگام تحصیل اگر مشخص شود که اطلاعات ارائه شده با واقعیت مغایرت دارد، از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد و شخص متخلف حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. × شروع کلاسها مطابق تقویم دانشگاه 1399/08/10 و به صورت مجازی خواهد بود. ×کلیه دانشجویان لازم است ضمن نصبت برنامه روبیکا روی تلفن همراه خود مطابق جدول زیر به کانال اطلاع رسانی دانشکده مربوطه ملحق شوند. (برای دانلود روبیکا می توانید روی این لینک کلیک کنید)
ردیف اسم کانال لینک
1 دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی (رشته فلسفه و کلام اسلامی) https://rubika.ir/IslamicSciencesIKIU
2 دانشکده ادبیات و علوم انسانی (رشته های گروه تاریخ، ادبیات فارسی، ادبیات عربی، زبان انگلیسی، فلسفه معاصر) https://rubika.ir/LiteratureHumanitySciencesIKIU
3 دانشکده علوم اجتماعی (رشته های حسابداری، علوم سیاسی، حقوق خصوصی) https://rubika.ir/SocialSceincesIKIU
4 دانشکده علوم پایه (رشته های گروه ریاضی، شیمی  و فیزیک) https://rubika.ir/BasicSciencesIKIU
5 دانشکده فنی و مهندسی (رشته های گروه برق، عمران، مواد) http://rubika.ir/TechnicalEngineeringIKIU
6 دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی (رشته های گروه  علوم و مهندسی آب، بیوتکنولوژی و ژنتیک و به نژادی گیاهی) https://rubika.ir/AgricultureNaturalResoursesIKIU
7 دانشکده معماری و شهرسازی (رشته های معماری و شهرسازی) https://rubika.ir/ArchitectureUrbanDevelopmentIKIU
×کلیه رویدادهای آموزشی و راهنمای  ورود به کلاسهای آموزش مجازی در کانال مربوط به دانشکده شما اطلاع رسانی خواهد شد. × پذیرفته شدگان دوره روزانه از مزایای تحصیل رایگان بهره مند می شوند و پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه آموزشی مطابق مصوبات دانشگاه می باشند. جدول شهریه های دوره شبانه مقطع دکتری در سال تحصیلی 1400-1399
گروه آموزشی شهریه ثابت شهریه متغیر هر واحد آزمون جامع هر واحد رساله شهریه کل دوره
گروه علوم انسانی 42,451,500 4,245,150 16,978,500 14,185,500 688,348,500
سایر گروه های آموزشی 54,600,000 4,245,150 16,978,500 16,611,000 853,776,000
 ×کلیه‌ی دانشجویان مقطع دکترا لازم است پس از ثبت نام غیرحضوری در سامانه‌ی گلستان، ضمن مطالعه کامل اطلاعیه معاونت دانشجویی با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه‌ی بوستان) به آدرس  http://stu.ikiu.ac.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده به طور کامل و دقیق اقدام نمایند. بدیهی است بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد. سایر پیوست ها  
افزودن نظرات