درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه ثبت درخواست میهمان و انتقال دانشجویان

24 Apr 2018

کد خبر : 1343936

تعداد بازدید : 58

به اطلاع دانشجویان می رساند با توجه به شروع زمان ثبت درخواست میهمان و انتقال دانشجویان (اول تا پایان اردیبهشت ماه 97)، کلیه دانشجویان میهمان در این دانشگاه و دانشجویان متقاضی میهمانی از این دانشگاه جهت ارایه درخواست (میهمانی جدید، تمدید، میهمان دایم، انتقال) می‌بایست ابتدا در سامانه سازمان امور دانشجویان به آدرس (https://portal.saorg.ir) ثبت نام نموده و پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت تقاضای میهمانی خود در سامانه میهمانی و انتقال در قسمت اداره کل دانشجویان داخل در سایت مذکور اقدام نمایند. لازم به ذکر است دانشجویان این دانشگاه قبل از ثبت نام در سامانه میهمانی وزارت علوم، می‌بایست واحدهای درخواستی را با هماهنگی گروه‌های آموزشی در سیستم گلستان انتخاب نموده و پس از تایید مدیر محترم گروه مربوطه، نسبت به ثبت واحدهای تایید شده در سامانه وزارت علوم اقدام نمایند. دانشجویانی که از این دانشگاه به دانشگاههای دیگر میهمان گرفته‌اند جهت تمدید میهمانی می‌بایست نمرات نیمسال اول 97-96 و ماقبل آن را به دانشگاه ارایه نمایند و در غیر اینصورت با درخواست آنان موافقت نخواهد شد. ضمنا فقط تقاضاهایی که در سامانه وزارت علوم ثبت گردیده باشد قابل بررسی بوده و به تقاضاهای خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • اطلاعیه میهمان و انتقال وزارت علوم
ســـازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راســتای انجام هر چه بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی 98-97 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir اعلام می نماید. زمان شروع ثبت درخواست‌های میهمانی و انتقال در این سامانه از 1 اردیبهشت 1397 (شنبه) شروع خواهد شد. دانشگاه های مبدأ موظفند بر اساس مفاد آیین نامه شماره 88441/3/41 مورخ 92/3/30 درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نماید. دانشگاه‌های مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نماید.   وظایف متقاضی: دانشجو بایستی با اطلاع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (اول اردیبهشت لغایت سی و یک اردیبهشت) ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نماید. تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه نمایند. متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد. دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته خارج از سامانه اقدام نمایند. اداره کل امور دانشجویان داخل  
افزودن نظرات