درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه اعلام زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی سال 98 دانشگاه

14 Sep 2019

کد خبر : 1351578

تعداد بازدید : 55

بدینوسیله به اطلاع می رساند، پذیرش در این دانشگاه طی دو  مرحله 1- غیرحضوری(اینترنتی) 2- تحویل مدارک حضوری، طبق زمانبندی ذیل انجام می گردد، لذا خواهشمند است پس از انجام ثبت نام غیر حضوری نسبت به مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک به دانشگاه اقدام فرمایید. الف – زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی):                                 دوشنبه   98/7/15 مدارک مورد نیاز جهت پذیرش غیرحضوری: برای شروع مرحله ثبت نام غیر حضوری ابتدا مدارک ذیل را آماده نموده تا پس از ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در مراحل مختلف از آن ها استفاده نمایید: 1- اسکن اصل یا گواهی موقت دیپلم ( پذیرفته شدگان نظام جدید ۶-۳-۳ گواهی پایان دوره متوسطه دوم را اسکن نمایند) 2-  اسکن اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم(.پذیرفته شدگان نظام قدیم، ریز نمرات دیپلم را اسکن نمایند و پذیرفته شدگان  نظام جدید۶-۳-۳  اصل کارنامه سه سال آخر دبیرستان را اسکن نمایند). ۳- اسکن اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی(دانش آموزانی که در امتحانات جبرانی شهریور ماه قبول شده و موفق به دریافت مدرک پیش‌دانشگاهی نشده‌اند، موقتاً گواهی قبولی در امتحانات که توسط مدرسه صادر شده را به جای پیش‌دانشگاهی اسکن نمایند)، دانش آموزانی که در امتحانات جبرانی شهریورماه قبول نشده اند، اجازه ثبت نام در دانشگاه را نداشته و قبولی آنان لغو می باشد (پذیرفته شدگان نظام جدید ۶-۳-۳ به جای پیش دانشگاهی ، گواهی پایان دوره متوسطه دوم را اسکن نمایند)  ۴- اسکن ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی.( نظام جدید 6-3-3،  فرم ۶۰۲ (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) را اسکن نمایند).   5-اسکن تمام صفحات شناسنامه / پاسپورت (صفحه اول و دوم و سوم) (کپی پاسپورت برای دانشجویان غیرایرانی است.) 6-اسکن عکس 7-اسکن کارت ملی (پشت و روی کارت در قالب دو فایل) 8-اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت 9- اسکن مدرک کاردانی(مخصوص دارندگان مدرک کاردانی) این دانشجویان می توانند به جای مدرک پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی خود را اسکن نمایند. لازم به ذکر است پس از اتمام ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان، نسبت به پرینت فرم های مخصوص ( فرم 1 ، ۴، 5 و فرم تعهد نامه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و فرم آموزش رایگان و فرم معافیت تحصیلی ناجا، گواهی پذیرش غیر حضوری و کارنامه سلامت روان) اقدام فرمایید. از راهنماهای زیر جهت انجام ثبت‌نام غیرحضوری استفاده نمایید: راهنمای ورود به سیستم گلستان برای پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود راهنمای ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) (کلیک کنید) برای ورود به سیستم ثبت نام کلیک کنید. نکته مهم: لطفا در مراحل ثبت نام، نسبت به ثبت دقیق محل صدور شناسنامه مندرج در صفحه دوم شناسنامه اقدام نمایید.   ب – زمان تحویل مدارک حضوری   روز سه شنبه 98/7/16 خواهشمند است پس از اتمام ثبت نام غیر حضوری و دریافت گواهی پذیرش غیر حضوری، پرینت فرم های ثبت نام ،فرم معافیت تحصیلی ، کارنامه سلامت روان با دردست داشتن مدارک ذیل جهت ارایه مدارک طبق جدول زمانبندی فوق به دانشگاه مراجعه فرمایید. در صورتی که ثبت نام غیر حضوری انجام نشده باشد تحویل مدارک حضوری امکان پذیر نخواهد بود لذا انجام ثبت نام غیرحضوری به منزله ثبت نام نهایی نبوده و پس از تحویل مدارک ثبت نام شما نهایی خواهد شد.  دسترسی به سیستم جهت ثبت نام غیر حضوری تا آخرین روز ثبت نام میسر می‌باشد .   مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری:
  • گواهی پذیرش غیرحضوری
  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)
  • ارائه نامه انصراف از تحصیل به دانشگاه (مخصوص دانشجویان انصرافی از دانشگاه‌های دیگر)
  • عکس ۴×۳ جدید و پشت نویسی شده (8 قطعه)
  • اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم- به همراه یک سری کپی
  • اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی (نظام جدید) به همراه سه سری کپی (پذیرفته شدگان نظام قدیم به جای مدرک پیش دانشگاهی گواهی دیپلم را به همراه سه سری کپی به همراه داشته باشند)
  • اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی به همراه یک سری کپی
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم به همراه یک سری کپی
  • اصل ریز نمرات دو سال ما قبل دیپلم به همراه یک سری کپی
  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی(مربوط به دانشجویان دارای مدرک کاردانی
  • فرم تعهد نامه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم شماره ۱ (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم ۴ یا فرم ۵ یا فرم دبیری (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم آموزش رایگان (قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • فرم معافیت تحصیلی مخصوص آقایان(قابل پرینت در طی مراحل پذیرش غیرحضوری)
  • ارائه نامۀ ترخیص ازخدمت جهت مشمولین درحال خدمت سربازی
اطلاعات تماس: پذیرفته شدگان محترم می توانند در خصوص مشکلات ثبت نام اینترنتی (صرفاً برای اشکال بارگذاری مدارک در سیستم جامع گلستان) با اداره ثبت نام و پذیرش دانشگاه تماس حاصل نمایند. 33901701 – 028 - 33901714 – 028:اداره پذیرش و ثبت نام 33901705-028 :اداره خدمات ماشینی و آمار -کلیه دانشجویان ورودی لازم است پس از ثبت نام در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه بوستان) به آدرس : http://stu.ikiu.ac.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است درخواست کلیه خدمات در حوزه معاونت دانشجویی اعم از (خوابگاه، تغذیه و وام) از طریق سامانه فوق صورت می‌پذیرد. بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد. -همچنین دانشجویانی که نیازمند به دریافت خوابگاه می‌باشند، می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه دانشجویی بوستان، درخواست خوابگاه خود را نیز در همان سامانه ثبت نمایند، و پس از بارگذاری، مدارک و مستندات خود را جهت تایید به اداره‌ی خوابگاه‌ها در زمان حضور در دانشگاه ارایه نمایند.
  • مدارک مستند جهت امتیاز بندی خوابگاه:
  • کسب مقام در المپیادهای علمی و فرهنگی کشور
  • کسب مقام‌های ورزشی کشوری و ملی
  • دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی
  • خانواده معظم شهداء و ایثارگران (فرزند شهید، خانواده درجه یک شهید؛ و فرزند جانباز و آزاده).
  • مدارک فوت و یا بازنشستگی پدر
 
افزودن نظرات