درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعيه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد (با آزمون و بدون آزمون) سال 1402

09 Sep 2023

کد خبر : 1386821

تعداد بازدید : 215

اطلاعيه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد (با آزمون و بدون آزمون) سال 1402 لطفاً مطالب این اطلاعیه را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید. پذیرش و ثبت نام نهایی در 3 مرحله به شرح زير انجام مي شود: مرحله 1: پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ 1402/06/18 تا 1402/06/21 از طریق مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس  http://golestan.ikiu.ac.ir (با مرورگر    Google Chrome یاInternet Explorer ) راهنمای ثبت نام و شناسه کاربری و گذرواژه برای ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در انتهای اطلاعیه پیوست شده است. با تکمیل این مرحله مجوز شرکت در کلاس برای شما صادر می شود. لازم است در این مرحله فرمهایی را تکمیل و مدارک خود را اسکن و بارگذاری نمایید. جدول مدارک در انتهای این اطلاعیه پیوست شده است. مرحله 2: (ثبت تاییدیه تحصیلی) تا تاریخ 1402/09/30 ابتدا الزم است با دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد تسویه حساب کرده و در سيستم آن دانشگاه فارغ التحصيل باشيد. - به سامانه سجاد به آدرس https://saorg.ir/portal مراجعه نموده و پس از ثبت نام و تکميل اطلاعات از قسمت: خدمات / اداره کل آموزش دانش آموختگان/ دریافت تایيدیه تحصيلی،  اقدام نمایيد. فیلم راهنما در انتهای اطلاعیه پیوست شده است.  با تکميل این مرحله مجوز حضور در امتحانات نيمسال برای شما صادر می شود. لازم است این تاییدیه را پس از دریافت در طول نیمسال تحصیلی اول(حداکثر تا تاریخ1402/09/30) در سامانه گلستان بارگذاری کنید. مرحله 3: تحویل گواهی موقت یا دانشنامه مقطع تحصیلی کارشناسی: لازم است مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ 1402/10/30 به مدیریت تحصیلات تکمیلی تحویل نمایید. با تکمیل این مرحله پذیرش شما نهایی شده و مجوز ادامه تحصیل صادر می شود. نکات مهم:
  • تکمیل پذیرش غیر حضوری توسط پذیرفته شده الزامی است.
  • از پذيرفته شدگاني که حداکثر تا 1402/06/30 فارغ التحصيل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولي ايشان «کان لم يکن» تلقي خواهد شد.
  • در صورت عدم بارگذاری مدرک کارشناسی دارای معدل، دانشگاه مجاز به ثبت نام شما نیست و پذیرش شما انجام نخواهد شد.
  • در صورت عدم ارسال یا تأخیر در ارسال اصل مدرک کارشناسی (مرحله 2) ادامه تحصیل شما در نیمسال دوم سال 1402-1401 ممنوع خواهد بود. (مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی شما تا پایان تحصیل در پرونده شما نگهداری شده و امکان تحویل یا امانت دادن آن در طول تحصیل به شما وجود ندارد، لذا در صورت لزوم قبل از ارسال آن یک نسخه کپی برابر اصل برای خود تهیه کنید)
  • پذيرفته شدگان مشمول (دانشجوياني که بعد از پايان تحصيل بايد به خدمت وظيفه اعزام شوند) و پذیرفته شدگان در حین خدمت وظیفه عموم لازم است راهنمای فرآیند صدور معافیت تحصیلی مشمولان را مطالعه کرده و اقدامات لازم برای صدور معافیت تحصیلی را انجام دهند در غیر این صورت دانشگاه مجاز به پذیرش نهایی  ایشان نمی باشد.
  • لازم به ذکر است طی مراحل ثبت نام غیرحضوری مبلغ 1/500/00 ريال (معادل صد و پنجاه هزار تومان) براي صدور کارت دانشجويي و خدمات مربوطه به صورت اینترنتی باید پرداخت شود. (در صورت انصراف از تحصیل امکان استرداد وجوه پرداختی وجود ندارد).
  • در هر مرحله از ثبت نام و یا هنگام تحصیل اگر مشخص شود که اطلاعات ارائه شده با واقعیت مغایرت دارد، از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد و شخص متخلف حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.
  • مطابق تقویم آموزشی دانشگاه شروع کلاسهای دانشگاه از 1402/07/01  خواهد بود.
لطفا توجه فرمایید: بعد از تکمیل پذیر غیرحضوری توسط شما، انتخاب واحد توسط دانشگاه انجام شده و نتیجه طی پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. لذا لطفاً تا قبل از شروع کلاسها (1402/07/01) به دانشگاه مراجعه نکنید.
  • کلیه دانشجویان لازم است ضمن نصبت برنامه روبیکا روی تلفن همراه خود مطابق جدول پیوست شده به انتهای اطلاعیه، به کانال اطلاع رسانی دانشکده مربوطه ملحق شوند.  (برای پیوست به کانال دانشکده در بخش "پیام رسان" برنامه روبیکا "آدرس کانال دانشکده" مندرج در جدول زیر را جستجو کرده و گزینه پیوستن را کلیک کنید و یا روی آدرس لینک کلیک نمایید) (برای دانلود روبیکا می توانید روی این لینک کلیک کنید). کلیه رویدادهای آموزشی، راهنماهای آموزشی و ... در کانال مربوط به دانشکده شما اطلاع رسانی خواهد شد.
  • پذیرفته شدگان دوره روزانه از مزایای تحصیل رایگان بهره مند می شوند و پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه آموزشی مطابق مصوبات دانشگاه می باشند.
پیوست ها (راهنما ها، فرم ها و سایر اطلاعیه ها)  
افزودن نظرات