عباسعلی زارعی موینی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/04/20

عباسعلی زارعی موینی (عضو هیات‌علمی)

ادبیات و علوم انسانی / زبان انگلیسی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر مقایسه ای انواع بازخورد (مبتنی بر ویدئو، متن و صوت)، به کمک کامپیوتر بر اضطراب گفتاری و نگارشی دانش آموزان
    عاطفه رجائی صدیق 1402
  2. بررسی تاثیر فاکتورهای انگاره ی بار درگیری تکالیف بر میزان یادگیری واژگان در زبان دوم(انگلیسی)
    زهرا معمارنیا 1402
  3. تاثیر بازی های موبایلی، تکنیک Diglot Weave و یادگیری پروژه محور بر فهم و تولید اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
    فاطمه شمسی گلسفید 1402
  4. تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری زبان دوم
    الهام شیشه گرها 1401
  5. تاثیر حمایت های رویه ای و زبانی بر تشویش گفتاری و شنیداری
    ملیکا یوسفی 1401
  6. تاثیر تکنیک های مشارکتی (ژورنال واژگانی، نقشه مفهومی گروهی و تصویرنگاری) بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی.
    نسترن سهیلی نژاد 1399
  7. اثر انواع فعلیتهای پیش شنیداری بر درک شنیداری، اظطراب شنیداری و خودکارآمدی شنیداری
    سکینه قهری شرجینی 1399
  8. تاثیرات ارزشیابی پویا از دو نوع تعامل گرایانه و مداخله جویانه بر کمال طلبی ، اضطراب ناشی از زبان خارجی و تمایل به برقراری ارتباط دانش آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    حانیه رحمتی 1399
  9. تاثیر فعالیتھای شناختی و عاطفی بر اضطراب گفتاری و تمایل بھ ارتباط در فراگیران انگلیسی بھ عنوانزبان خارجی
    ندیمه باقری سنجرئی 1399
  10. تاثیر ارائه بازخورد توسط همکلاسی و آموزگار در فضای مرسوم در مقایسه با ارائه بازخورد به کمک موبایل بر روی تشخیص و یادآوری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط دانش آموزان
    مهدیه احمدی 1399
  11. تاثیر چهار مدل ارزیابی پویا بر روی درک و تولیداصطلاحات زبانی توسط زبان آموزان زبان دوم
    سپهر فرح زادی 1399
  12. بررسی تاثیر آموزش چهار مدل متن خوانی بر عوامل موثر بر خواندن متون انگلیسی به عنوان زبان خارجی: درک مطلب، خودکارآمدی، و اضطراب
    فاطمه کاویاری روستائی 1398
  13. تاثیر روش اندازه گیری پتانسیل یادگیری به روش بودآف، روش ارزیابی پویای گروهی و روش تجربه ی یادگیری واسطه ای و تشدیدی بر روی درک و تولید کلمات همنشین انگلیسی.
    امین خجسته 1398
  14. تاثیر بازخوردهای داربستی و غیر داربستی بر روی اضطراب و خودکارآمدی گفتاری فراگیران زبان خارجی
    حسین رضادوست سیاه خاله سر 1398
  15. تاثیر فعالیت‌های پیش تکلیفی (استراتژی‌های یادگیری همتایان و خواندن استراتژیک مشارکتی) بر یادگیری اصطلاحات انگلیسی از طریق درک مطلب در میان دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی
    معصومه محمدنژاد 1398
  16. تاثیر سواد رسانه ای بر خودکارآمدی یادگیرندگان زبان انگلیسی در چهار مهارت زبانی.
    منا لشگری 1397
  17. تااثیر فعالیت های تکلیف محور بر مبنای درون داد و برون داد بر موولفه های خود تنظیمی زبان آموزان ایرانی در محیط های آموزشی سنتی و مجهز به کامپیوتر
    شادی عقیقی 1397
  18. تاثیر آموزش وظیفه محور و مستقیم به صورت فردی و گروهی بر آگاهی زبان آموزان ایرانی دختر از ویژگیهای دستور شفاهی ( هسته اصلی , دنباله و حذف به قرینه)
    مینا رهگذر 1397
  19. تاثیرات انواع بازیها در درک و تولید اصطلاحات زبان انگلیسی، بر روی زبانآموزان ایرانی
    نازیلا فاطمی 1397
  20. تاثیر روش های سایه ای و داربستی در درک مطلب فراگیران زبان خارجی
    حسین علی پور 1397
  21. تاثیر نقشه مفهومی و طوفان فکری بر صحت لغوی و دستوری در نوشتن مقاله های استدلالی و تاثیر آنها بر اضطراب نگارش زبان آموزان ایرانی
    بهنام فیض اللهی 1397
  22. بررسی تاثیر یادگیری زبان با کمک موبایل بر روی درک شنیداری و مطلب ، اضطراب شنیداری و خواندن اضطراب شنیداری و خود کارامدی شنیداری و خواندن یادگیرندگان ایرانی زبان خارجی
    حامد حسین زاده گشتی 1396
  23. تاثیر روش یادافزایی واژه کلیدی ،داستان گویی وسازمان دهی معنایی در یادگیری اصطلاحات زبان خارجه
    زین العابدین رمضانخانی 1396
  24. تاثیر تکنیک های گروهی و داربستی بر روی مهارت خواندن و یادگیری لغات
    راضیه منتظرقایم 1395
  25. تاثیر استفاده از نظریه Task Involvement lood
    مریم علی بیگی 1395
  26. روابط بین سواد رسانه ای و خصوصیات فردی روی مهارت شنیداری زبان انگلیسی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
    پریسا پرهیزکاری 1395
  27. بررسی میزان پیش بینی کنندگی مهارت تفکر منتقدانه بر خواندن منتقدانه گوش دادن منتقدانه ، اضطراب خواندن زبان خارجی، اضطراب گوش دادن زبان خارجی در زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    سعیده رضایی 1395
  28. تاثیر بکارگیری استراتژهای شنیداری و واژه نامه ی چند رسانه ای بر درک شنیداری در خصوص سبک های مختلف
    مینا عروجی 1395
  29. تاثیر بازخورد بر روی پیشرفت درک مهارت شنیداری زبان آموزان انگلیسی
    نیما شهسوار 1395
  30. تاثیر روش های جلوه افزایی تصویری داده ، جلوه افزایی معنایی داده و داده اشباعی بر فهم و تولید هم نشینی لغوی
    کیمیا نعمان 1394
  31. رابه بین ویژگی های شخصیتی ،استراتژی های نوشتاری صحت نوشتار و واهمه از نگارش در سطوح مختلف یادگیری
    بهاره صادقی کجانی 1394
  32. رابطه میان استراتژی خودیادگیری و استراتژی خواندن توانایی و ادارک زبان آموزان ایران
    اعظم اکبری 1394
  33. شیوه ها و استراتژی های مخنلف یادگیری به عنوان پیش بینی کننده های اضطراب در استفاده از کامپیوتر توانایی استفاده از کامپیوتر و دانش استفاده از کامپیوتر
    گلنوش حسینیان مقدم 1394
  34. سبک یادگیری به عنوان عامل پیش بینی کننده ی اعتماد به نفس ، نگرش ، قدرت تحمل ابهام و انگیزه ی کودکانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم فرا می گیرند
    زهره کشاورزمطلق 1394
  35. رابطه میان خود دلسوزی نگرش کنترلی و راهبرد های یادگیری زبان در زبان آموزان ایرانی
    هانیه رحمانی 1393
  36. تاثیر عزت نفس و تفکر انتقادی بر استفاده از راهبردهای یادگیری زبان توسط زبان آموزان ایرانی
    فاطمه کرمی زرندی 1393
  37. بررسی ویژگی های فردی در سطوح مختلف توانش زبانی
    نسرین زارعی موینی 1393