درج شده توسط: روابط عمومی

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره):

دیپلماسی ورزشی باعث استفاده از ظرفیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و تقویت صلح، پایداری و ارتقای فرهنگ برابری در بین ملت ها است

23 Jul 2024

کد خبر : 7359937

تعداد بازدید : 232

سیدعلی قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام(ره)   در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل گفت:  دیپلماسی ورزشی باعث استفاده از ظرفیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و تقویت صلح، پایداری و ارتقای فرهنگ برابری در بین ملت ها است.

سیدعلی قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام (ره)   در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل گفت: امروز شاهد افتخاری دیگر در دانشگاه بین المللی امام خمینی ره هستیم و دست اندرکاران این المپیاد در معاونت دانشجویی و مدیریت ورزشی دانشگاه تلاش فراوانی را برای برگزاری این مراسم متحمل شدند.

وی ادامه داد: دیپلماسی ورزشی باعث استفاده از ظرفیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و تقویت صلح، پایداری و ارتقای فرهنگ برابری در بین ملت ها است.

قاسم زاده گفت: این دانشگاه وظیفه تربیتی خود در عرصه بین المللی را حمایت از اجرای برنامه های سراسری می‌داند و میزبان دومین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان بین الملل شد تا این مسابقات که اتحاد و گفت و گوی فرهنگی بین ملت هاست را به نحو احسن برگزار کند.

به گفته این مسوول، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ۲ سال میزبان ۲ همایش یا نشست المپیاد ملی ارزشمند بود.

وی افزود: دانشجویان بیش از ۵۰ ملیت از ۴۸ دانشگاه سراسر کشور در ۱۰ رشته ورزشی در این المپیاد به رقابت می‌پردازند و این رشته‌های ورزشی شامل فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، دو و میدانی، شنا، دارت و آمادگی جسمانی است.

0 Comments