درج شده توسط: روابط عمومی

ثبت حد نصاب بی سابقه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در پذیرش زبان­ آموزان بین ­المللی در مرکز آموزش زبان فارسی

24 Jun 2024

کد خبر : 6777014

تعداد بازدید : 452

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) توانست با پذیرش نزدیک به هفتصد زبان­ آموز در سال تحصیلی جاری حد نصاب بی سابقه ­ای را در پذیرش زبان­ آموزان بین­‌المللی رقم زند.

  دکتر قاسم‌زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و با حمایت وزیر محترم علوم و تحقیقات فناوری، حد نصاب بی­ سابقه­ ای در پذیرش زبان آموزان بین ­الملل پدید آمد به گونه­ ای که در حال حاضر نزدیک به هفتصد نفر زبان­ آموز از 24 کشور جهان به صورت حضوری و مجازی در حال یادگیری زبان فارسی هستند.

  وی افزود: پذیرش این تعداد زبان­ آموز به واسطه همدلی و هماهنگی بخش ­های مختلف دانشگاه به خصوص معاونت­ های امور بین ­الملل و آموزشی و دانشجویی صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام‌خمینی(ره) در ادامه افزود این موفقیت در وضعیتی صورت می ­گیرد که نزدیک به چهل مرکز زبان در دیگر دانشگاه­ های کشور راه اندازی شده است با این همه مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین ­المللی امام خمینی(ره) توانسته است طی دو سال متوالی در میان مراکز آموزش زبان دانشگاهی حائز رتبه برتر شود.

 وی در ادامه با ذکر این نکته که کلاس های حضوری و مجازی مرکز آموزش زبان فارسی در تابستان نیز دایر خواهد بود، اضافه کرد: طی دو سال گذشته با هدف تسهیل فرایند دانش آموختگی زبان آموزان  و ورودشان به دانشگاه، نیمسال سوم نیز به تقویم آموزشی مرکز گنجانده شد.

دکتر قاسم‌زاده در پایان، ایجاد سامانه آموزش مجازی زبان فارسی، تولید محتوا و راه ­اندازی نظام بسندگی زبان فارسی را از جمله برنامه­ های آتی مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه برشمرد.

0 Comments