محمد انیسه

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/04/06

محمد انیسه (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارائه یک مدل هوش تجاری به منظور بهبود عملکرد ارتباط با مشتریان کارگزاری بیمه (مورد مطالعه: کارگزاری بیمه رئیس بابایی کرج)
    سیدامیرحسین نعیمائی موسوی 1402
  2. تاثیر بازارگرایی صادراتی و قابلیت¬های بازاریابی بین¬المللی بر اثربخشی بازاریابی و عملکرد صادرات شرکت¬ها با توجه به نقش تعدیل¬گری بی¬ثباتی بازار (مطالعه موردی: شرکت¬های کوچک و متوسط صادراتی در استان قزوین)
    سیدعلی شفائی 1401
  3. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک (EBSQ) بر روی وفاداری و به تبع آن تبلیغات دهان به دهان مثیت مشتریان شعب بانک ملت شهر زنجان
    سارا صادقی 1401
  4. توسعه مدلی جهت تجمیع اطلاعات تصمیم گیری گروهی در محیط اعداد فازی شهودی (مورد مطالعه: تامین کنندگان قطعات شرکت ایران ترانسفو)
    احمد اقابیگی 1401
  5. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند ازطریق اعتماد به برند ودرگیری مشتری با برند (موردمطالعه: جوامع برند آنلاین ازصنعت پوشاک دراینستاگرام )
    زهرا شاد 1400
  6. بررسی تاثیر ارزش های شخصی و ارزش مصرف و دانش زیست محیطی بر رفتار زیست محیطی
    محمد قادی 1400
  7. ارزیابی و تحلیل کیفیت خدمات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی با دانشکده میریت دانشگاه تهران
    نرگس شریفی 1399
  8. ارایه مدل تصمیم گیری گروهی چند شاخصه ناهمسان با رجحان انحراف در انتخاب تامین کننده سبز (مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت نخ تایر صبا)
    اکبر کریمی 1399
  9. تاثیر قابلیت های تحلیل کسب و کار بر عملکرد شرکت با تعدیل گری آشفتگی بازار و آشفتگی فناوری (مورد مطالعه شرکت های فعال در عرصع تجارت در بستر وب و اینترنت - دیجی کالا)
    عاطفه ولیئی 1399
  10. تعیین روایی و پایایی مقیاس گرایش مصرف¬کنندگان قوم¬گرا در بین مصرف کنندگان سوری)مطالعه موردی:صنعت پوشاک(
    حسن النوری 1398
  11. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران)
    فرزان محمدیان بروجنی 1398