محسن الوندی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/04/06

محسن الوندی (عضو هیات‌علمی)

علوم اجتماعی / مدیریت صنعتی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی تاثیر عوامل گوناگون رفتار مصرف کننده در قصد خرید ارزهای دیجیتال (مورد مطالعه: خریداران ایرانی ارزهای دیجیتال)
    محمدحسین قپانداران 1402
  2. بررسی نقش ناهمگنیهای پنهان مشتریان بر بازاریابی پایدار با نقش میانجی نسخه تبلیغاتی (مورد مطالعه : دیجی¬¬کالا )
    ابوالفضل جعفری 1401
  3. ارائه مدل یکپارچه تولید و مونتاژ با به کارگیری شبیه ساز انی لاجیک (مورد مطالعه: شرکت مهندسی صنعت و تولید جمع ساز)
    شروین مرادی 1399
  4. بررسی به کارگیری شبیه‌ساز AnyLogic با رویکرد تولید ناب در بهبود فرآیند تولید (مورد مطالعه: شرکت صنعتی نیرومحرکه قزوین)
    مرجانه السادات سیدرضائی 1398
  5. بررسی تاثیر هماهنگی ذهنی و همبستگی اجتماعی بر چابکی سازمانی با میانجی‌گری اینرسی سازمانی و هماهنگی متاثر (مورد مطالعه: شرکت مخابرات منطقه قزوین)
    وحید جباری 1398
  6. بررسی تاثیر متغیرهای پذیرش تجارت الکترونیک، اعتماد و ارزیابی محصول بر تمایل بر خرید مجدد در فروشگاه‌های اینترنتی ایران (موردمطالعه : دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره))
    ناهید مقدم 1398
  7. طراحی مدل کنترل موجودی شبکه زنجیره تامین پلاکت خون در محیط غیر قطعی(مورد مطالعه:سازمان انتقال خون استان قزوین)
    منا هندوپور 1398
  8. بررسی تاثیر محیط و ارزش ادراک شده مشتری در ایجاد رضایت و وفاداری (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش )
    مینا نجفی فرد 1397
  9. تاثیر ارتباطات برند و تجربه برند بر وفاداری به برند با میانجی گری رضایتمندی برند، اعتماد برند و تصویر برند (مورد مطالعه: مشتریان اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ)
    احسان متشرعی 1397
  10. بررسی تاثیر فعالیت های مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد شرکت های تولیدی و زنجیره تامین (مورد مطالعه: تامین‏کنندگان قطعات خودرو شرکت های ایران خودرو و سایپا)
    علیرضا اکبری 1397
  11. بررسی عوامل موثر بر قابلیت ارتجاعی شرکت ها در شرایط بروز اختلالات زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی شهرک صنعتی البرز در استان قزوین)
    نسرین عیوض لو 1397
  12. بررسی عوامل موثر بر ارحجیت میان برندهای جهانی و محلی با تاکید بر ویژگی های برند و هویت اجتماعی
    وحید کمندلویی 1396
  13. بررسی تاثیرات اجتماعی و ارزش ادراک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه موبایل
    عرفان اقبالی 1396
  14. بررسی اثر تعامل با صفحات برند در شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند و ترجیح برند (مورد مطالعه دنبال کنندگان صفحات برند‌های پوشاک در شبکه‌های اجتماعی)
    محمدرضا برفی دخت 1396
  15. بررسی اثر رضایتمندی تعامل(IS) و فراگیری تعامل(II) در شبکه‌های اجتماعی بر خلق ارزش برای مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
    فوزیه شیخ زاده 1396
  16. بررسی تاثیر گرایش های مصرف کنندگان برقصد خرید برند های لوکس تقلبی در صنعت لوازم آرایش (مطالعه موردی : مصرف کنندگان شهر قزوین )
    طاهره مرادی 1395
  17. بررسی عوامل موثر بر قصد خرید کالا های ایرانی در افغانستان (مطالعه موردی : افغانستان ،هرات)
    حکیمه سجادی 1395
  18. بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش و رفتار مشتری با استفاده از مدل آیدا(مطالعه موردی بانک انصار)
    فرزانه فقیری 1395
  19. بررسی تاثیر هویت بصری برند بر فروش شرکت هاکوپیان
    مهسا مهندسی 1395
  20. بررسی تاثیر هزینه ، پذیرش فناوری و رضایت کارمندان بر اثربخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و عملکرد سازمان(مورد مطالعه بانک گردشگری)
    شبنم نبوی 1395
  21. بخش بندی مشتریان در صنعت بیمه بر اساس ارزش چرخه عمر آنها با به کار گیری داده کاوی
    سالومه آرمان منش 1395
  22. ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان بر اساس رویکرد یکپارچه لارج و رویکرد پایداری بوسیله روش ترکیبی تصمیم گیری دیمتل، ANP و ویکور فازی
    مهدی طلوعی 1395
  23. بررسی تاثیر عوامل منتخب بر نگرش قصد و رفتار خرید محصولات ارگانیک ، کاربردی از تئوری رفتار برنامه ریزی شده
    پونه جلوخانی 1395
  24. پذیرش بانکداری با استفاده از تلفن همراه با تلفیق سه مدل utaut,ttf,Itm (بانک های خصوصی شهر تهران)
    مریم رسولی 1395
  25. بررسی چگونگی دستیابی برند به پایداری
    مژگان اسلامیان 1394
  26. بررسی اثربخش ترین اتراتژی های ترویج بانک های خصوصی بر اساس آمادگی خرید مشتریان
    لاله نوین 1394
  27. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان(شرکت مخابرات استان تهران)
    مهرناز اقتداری 1394
  28. بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان کالاهای ایرانی در بازار افغانستان
    حمید عزیزی 1394
  29. تاثیر کیفیت پشتیبانی فنی بر رضایت، وفاداری، اعتماد و قصد خرید مجدد خریداران (شرکت زیگورات)
    غلام عباس رضایی 1393
  30. بررسی تاثیر رسانه های تعاملی بر رابطه میان شرکت و مشتری
    مائده امیری 1392
  31. بررسی تاثیر « خود » بر نگرش نسبت به برندهای لوکس در میان نوجوانان شهر قزوین
    سپیده نجفی 1392
  32. ارزیابی و رتبه بندی عملکرد شرکتها با استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و ویکتور (شرکت های پذیرفته شده در گروه صنعت خودرو و ساخت قطعات بورس اوراق بهادار تهران)
    رضا رضایی 1392
  33. بهبود عملکرد پرتفوی سرمایه گذاری با استفاده از تحلیل پوشش داده ها
    احمد هاشمی سیاوشانی 1391
  34. تاثیر طراحی وب سایت بر روی مشتری در تجارت الکترونیک B2Cبا رویکرد نظریه بلاغت
    نوید قاسمی اسفیدواجانی 1391
  35. رتبه بندی ارزش دوره عمر مشتریان با استفاده از مدل ال آر اف ام مورد کاوی بانک صنعت و معدن
    فرزانه سیفی عبدلی 1391
  36. شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار در رویکرد ریسک تصمیم گیرندگان پروژه های ساختمانی بین المللی (شرکت کیسون)
    مونا رضایی 1391
  37. تاثیر احساس کارکنان از جو کاری بر کیفیت خدمات دریافت شده و ارتباط آنها با هدف - محور بودن کارکنان- خود سودمندی کارکنان و رضایت کاری ایشان - مورد کاری:گروه هتلهای پادیسان تهران
    عمادالدین مرتضوی 1391
  38. بررسی همسویی مدیریت پروژه با استراتژی ها در سازمان پروژه محور (مطالعه موردی شرکت مشاور ساحل)
    حامد صابری 1390
  39. مقایسه دو روش ترکیبی SIR,FUZZYAHP, DELPHI VIKOR FUZZY AHP FUZZY برای رتبه بندی تامین کنندگان در زنجیره تامین الکترونیک
    سیدمصطفی معمارزاده 1390
  40. الویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد در منظرهای کات امتیاز متوازنبابکارگیری فرایند تحلیل شبکه و بررسی روابط ملی میان منظرها در شرکت سایکو
    لیلا یزدانی کرگانرود 1390
  41. ارزیابی عملکرد با رویکرد به روش کارت امتیازی متوازن و AHP در بیمارستان ها
    امیرپویا ایروانی تبریزی پور 1390
  42. بررسی عوامل موثر بر استفاده کاربران تلفن همراه اتز همراه بانک در شبکه بانک صادرات استان البرز با رویکرد UTAUT,TTF
    حمید رضا حاجی آخوندی 1390
  43. مقایسه روش رتبه بندی فازی با تاپس فازی در انتخاب پورتفولیو برای شرکتهای بورس
    رسول تقی زاده ایرانی 1389
  44. مدل تلفیقی برای شناسایی و اولویت بندی نیازهای استقرار نظام مالیات بر ارزش افزوده
    خدیجه محمدیان 1389
  45. رتبه بندی شعب بانک ملت (استان تهران) با در نظر گرفتن متغیر های محیطی بر اساس منطق تحلیل پوششی داده های فازی
    محمد کریمی 1388
  46. بررسی فرآیند صدور بیمه عمر و ارائه راهکارهای بهبود آن با رویکرد شش سیگما(مورد کاری بیمه رازی)
    منا حیدربیگی 1388
  47. شناسایی و اولیت بندی شاخهای کلیدی در انتخاب تکنولوژی با استفاده از روشهای MADM (شرکت داروسازی اسوه)
    مهدی بیطرفان 1388
  48. مقایسه رویکرد هزینه جامع مالکیت(TCO) و فرآیند تحلیل سلسله مراتب(AHP) برای انتخاب تامین کننده (مطالعه موردی:کارخانه هودکن)
    سیامک راثی پور 1388
  49. اولویت بندی ذینفعان موثر بر اثر بخش سازمانی با رویکرد عوامل استراتژیک به روش Topsis (مطالعه موردی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس )
    مرضیه غلامپور 1388
  50. بررسی مدل انتخاب برنامه ریزی منابع سازمان ERP در صنعت توزیع کشور ایران
    محمد افتخارمنش 1388
  51. موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC در سازمان های ایرانی با نگاهی به تاثیر آن در مدیریت فرآیندهای کسب و کار
    سعیده منصوری 1386
  52. موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC با نظری بر تاثیر آن بر تحقق استراتژی در سازمان های ایرانی
    فاطمه عاملی 1386