پروفایل استاد - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/10/19
عباسعلی زارعی موینی (عضو هیاتعلمی)
ادبیات و علوم انسانی / زبان انگلیسی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر تکنیک های برنامه نویسی عصبی زبانی بر روی اضطراب صحبت کردن کارآمدی صحبت کردن و تمایل به صحبت کردن
متینه سادات سیدمیرزایی 1403 -
تاثیر تدریس از طریق سه نوع نقشه ذهنی (بابل، دابل بابل و مالتی فلو) بر درک و تولید هم نشین های انگلیسی در زبان آموزان ایرانی
داود غلامی 1403 -
تاثیرات انواع مختلف آموزش ترکیبی و آموزش پروژه محورمبتنی بر فناوری بر ویژگی های مهارت گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
فاطمه آذرمینا 1403 -
بررسی انواع خود تنظیمی بر توانش ارتباطی فرهنگی و هویت زبان دوم دانشجویان
فاطمه زوواری 1403 -
تاثیر مقایسه ای انواع بازخورد (مبتنی بر ویدئو، متن و صوت)، به کمک کامپیوتر بر اضطراب گفتاری و نگارشی دانش آموزان
عاطفه رجائی صدیق 1402 -
تاثیر مدل های ساندویچ و کیک ارزیابی پویا بر روی اضطراب و کارآمدی مهارت خواندن فراگیران زبان انگلیسی در زمینه مبتنی بر رایانه
خدیجه بیگدلی 1402 -
تاثیر بازی های موبایلی، تکنیک Diglot Weave و یادگیری پروژه محور بر فهم و تولید اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
فاطمه شمسی گلسفید 1402 -
بررسی تاثیر فاکتورهای انگاره ی بار درگیری تکالیف بر میزان یادگیری واژگان در زبان دوم(انگلیسی)
زهرا معمارنیا 1402 -
تاثیر استفاده از سه نوع یادگیری معکوس از طریق برنامه شاد بر روی دانش واژگانی و دستوری و تنش حضور در کلاس زبان خارجی دانش آموزان ایرانی در مقطع دبیرستان
محمود نبی لو 1402 -
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری زبان دوم
الهام شیشه گرها 1401 -
تاثیر حمایت های رویه ای و زبانی بر تشویش گفتاری و شنیداری
ملیکا یوسفی 1401 -
تاثیر تکنیک های مشارکتی (ژورنال واژگانی، نقشه مفهومی گروهی و تصویرنگاری) بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی.
نسترن سهیلی نژاد 1399 -
اثر انواع فعلیتهای پیش شنیداری بر درک شنیداری، اظطراب شنیداری و خودکارآمدی شنیداری
سکینه قهری شرجینی 1399 -
تاثیرات ارزشیابی پویا از دو نوع تعامل گرایانه و مداخله جویانه بر کمال طلبی ، اضطراب ناشی از زبان خارجی و تمایل به برقراری ارتباط دانش آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
حانیه رحمتی 1399 -
تاثیر فعالیتھای شناختی و عاطفی بر اضطراب گفتاری و تمایل بھ ارتباط در فراگیران انگلیسی بھ عنوانزبان خارجی
ندیمه باقری سنجرئی 1399 -
تاثیر ارائه بازخورد توسط همکلاسی و آموزگار در فضای مرسوم در مقایسه با ارائه بازخورد به کمک موبایل بر روی تشخیص و یادآوری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط دانش آموزان
مهدیه احمدی 1399 -
تاثیر چهار مدل ارزیابی پویا بر روی درک و تولیداصطلاحات زبانی توسط زبان آموزان زبان دوم
سپهر فرح زادی 1399 -
بررسی تاثیر آموزش چهار مدل متن خوانی بر عوامل موثر بر خواندن متون انگلیسی به عنوان زبان خارجی: درک مطلب، خودکارآمدی، و اضطراب
فاطمه کاویاری روستائی 1398 -
تاثیر روش اندازه گیری پتانسیل یادگیری به روش بودآف، روش ارزیابی پویای گروهی و روش تجربه ی یادگیری واسطه ای و تشدیدی بر روی درک و تولید کلمات همنشین انگلیسی.
امین خجسته 1398 -
تاثیر بازخوردهای داربستی و غیر داربستی بر روی اضطراب و خودکارآمدی گفتاری فراگیران زبان خارجی
حسین رضادوست سیاه خاله سر 1398 -
تاثیر فعالیتهای پیش تکلیفی (استراتژیهای یادگیری همتایان و خواندن استراتژیک مشارکتی) بر یادگیری اصطلاحات انگلیسی از طریق درک مطلب در میان دانشآموزان پیشدانشگاهی
معصومه محمدنژاد 1398 -
تاثیر سواد رسانه ای بر خودکارآمدی یادگیرندگان زبان انگلیسی در چهار مهارت زبانی.
منا لشگری 1397 -
تااثیر فعالیت های تکلیف محور بر مبنای درون داد و برون داد بر موولفه های خود تنظیمی زبان آموزان ایرانی در محیط های آموزشی سنتی و مجهز به کامپیوتر
شادی عقیقی 1397 -
تاثیر آموزش وظیفه محور و مستقیم به صورت فردی و گروهی بر آگاهی زبان آموزان ایرانی دختر از ویژگیهای دستور شفاهی ( هسته اصلی , دنباله و حذف به قرینه)
مینا رهگذر 1397 -
تاثیرات انواع بازیها در درک و تولید اصطلاحات زبان انگلیسی، بر روی زبانآموزان ایرانی
نازیلا فاطمی 1397 -
تاثیر روش های سایه ای و داربستی در درک مطلب فراگیران زبان خارجی
حسین علی پور 1397 -
تاثیر نقشه مفهومی و طوفان فکری بر صحت لغوی و دستوری در نوشتن مقاله های استدلالی و تاثیر آنها بر اضطراب نگارش زبان آموزان ایرانی
بهنام فیض اللهی 1397 -
بررسی تاثیر یادگیری زبان با کمک موبایل بر روی درک شنیداری و مطلب ، اضطراب شنیداری و خواندن اضطراب شنیداری و خود کارامدی شنیداری و خواندن یادگیرندگان ایرانی زبان خارجی
حامد حسین زاده گشتی 1396 -
تاثیر روش یادافزایی واژه کلیدی ،داستان گویی وسازمان دهی معنایی در یادگیری اصطلاحات زبان خارجه
زین العابدین رمضانخانی 1396 -
تاثیر تکنیک های گروهی و داربستی بر روی مهارت خواندن و یادگیری لغات
راضیه منتظرقایم 1395 -
تاثیر استفاده از نظریه Task Involvement lood
مریم علی بیگی 1395 -
روابط بین سواد رسانه ای و خصوصیات فردی روی مهارت شنیداری زبان انگلیسی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
پریسا پرهیزکاری 1395 -
بررسی میزان پیش بینی کنندگی مهارت تفکر منتقدانه بر خواندن منتقدانه گوش دادن منتقدانه ، اضطراب خواندن زبان خارجی، اضطراب گوش دادن زبان خارجی در زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
سعیده رضایی 1395 -
تاثیر بکارگیری استراتژهای شنیداری و واژه نامه ی چند رسانه ای بر درک شنیداری در خصوص سبک های مختلف
مینا عروجی 1395 -
تاثیر بازخورد بر روی پیشرفت درک مهارت شنیداری زبان آموزان انگلیسی
نیما شهسوار 1395 -
رابه بین ویژگی های شخصیتی ،استراتژی های نوشتاری صحت نوشتار و واهمه از نگارش در سطوح مختلف یادگیری
بهاره صادقی کجانی 1394 -
تاثیر روش های جلوه افزایی تصویری داده ، جلوه افزایی معنایی داده و داده اشباعی بر فهم و تولید هم نشینی لغوی
کیمیا نعمان 1394 -
شیوه ها و استراتژی های مخنلف یادگیری به عنوان پیش بینی کننده های اضطراب در استفاده از کامپیوتر توانایی استفاده از کامپیوتر و دانش استفاده از کامپیوتر
گلنوش حسینیان مقدم 1394 -
رابطه میان استراتژی خودیادگیری و استراتژی خواندن توانایی و ادارک زبان آموزان ایران
اعظم اکبری 1394 -
سبک یادگیری به عنوان عامل پیش بینی کننده ی اعتماد به نفس ، نگرش ، قدرت تحمل ابهام و انگیزه ی کودکانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم فرا می گیرند
زهره کشاورزمطلق 1394 -
رابطه میان خود دلسوزی نگرش کنترلی و راهبرد های یادگیری زبان در زبان آموزان ایرانی
هانیه رحمانی 1393 -
تاثیر عزت نفس و تفکر انتقادی بر استفاده از راهبردهای یادگیری زبان توسط زبان آموزان ایرانی
فاطمه کرمی زرندی 1393 -
بررسی ویژگی های فردی در سطوح مختلف توانش زبانی
نسرین زارعی موینی 1393