درج شده توسط: روابط عمومی

درخشش دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در سومین جشنواره ملی برهان (ویژه کرسی‌های آزاداندیشی)

10 Jul 2024

کد خبر : 7091312

تعداد بازدید : 253

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در سومین جشنواره ملی برهان (ویژه کرسی‌های آزاداندیشی) خوش درخشید و در 11 بخش صاحب عنوان و رتبه برتر شد.

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی برهان 15 تا 17 تیرماه 1403 در دانشگاه علامه طباطبایی و با حضور دکتر عبدالحسین کلانتری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره و معاونین فرهنگی دانشگاه ها و دانشجویان برگزیده سراسر کشور برگزار و طی آن دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در 11  بخش صاحب عنوان و رتبه برتر شد.

یازده عنوان و رتبه برتری که دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در جشنواره ملی برهان (ویژه کرسی‌های آزاداندیشی) در بخش های مختلف پرسش و پاسخ، مطالبه گری، نقد، مناظره و میزگرد موفق به کسب آن شد به شرح زیر است:

 - رتبه نخست دبیرخانه و کارشناس برتر کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های کشور

- رتبه اول کشوری بسیج دانشجویی دانشگاه در بخش رقابتی مطالبه‌گری با عنوان "مسئولین پای میز مطالبه"

- لوح زرین حائز رتبه اول کشوری توسط انجمن اسلامی دانشجویان در بخش رقابتی (پرسش و پاسخ) با عنوان "نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین"

- لوح سیمین حائز رتبه دوم کشوری توسط انجمن اسلامی دانشجویان در بخش رقابتی (پرسش و پاسخ) با عنوان "نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور رئیس کل دادگستری  و دادستان استان قزوین" شد.

- لوح سیمین حائز رتبه دوم کشوری توسط انجمن اسلامی دانشجویان در بخش رقابتی (مناظره) با عنوان "مناظره انتخاباتی"

- لوح سیمین حائز رتبه دوم کشوری توسط انجمن اسلامی دانشجویان در بخش رقابتی (میزگرد) با عنوان "بر مدار مجلس۳ "

- رتبه سوم کشوری توسط انجمن اسلامی دانشجویان در بخش رقابتی (پرسش و پاسخ) با عنوان "ابعاد بین المللی مکتب شهید حاج قاسم سیلمانی"

- لوح زرین و رتبه اول در بخش نوآوری کرسی‌های آزاداندیشی توسط کارشناس کرسی های آزاداندیشی دانشگاه

- لوح سیمین و رتبه دوم در بخش تبلیغات کرسی‌های آزاداندیشی توسط کارشناس کرسی های آزاداندیشی دانشگاه

- رتبه سوم کشوری توسط امور بانوان دانشگاه در بخش رقابتی (مناظره) با عنوان "کرسی زنان"

- و همچنین؛ ویژه برنامه مسئولین پای میز مطالبه با حضور جناب آقای دکتر بهادری جهرمی؛ سخنگوی محترم دولت سیزدهم نیز حائز رتبه شایسته تقدیر و لوح بلورین شد.

 

روابط عمومی دانشگاه ضمن تشکر از مدیران، کارشناسان، دانشجویان و استادان فعال در توسعه آزاداندیشی و عقلانیت در دانشگاه، موفقیت به دست آمده را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفته و آمادگی خود را برای توسعه کرسی های آزاد اندیشی با محوریت دانشگاهیان اعلام می‌دارد.

 

أضف تعليقات