درج شده توسط: مدیر سایت

اعلام زمانبندي ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1400

24 Aug 2021

کد خبر : 1362897

تعداد بازدید : 60

با اعلام معاونت آموزشی دانشگاه زمانبندي ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1400 (معرفی سازمان سنجش و استعداد درخشان) به شرح اطلاعیه زیر خواهد بود؛ اطلاعيه ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع دکتری (با آزمون و بدون آزمون) سال 1400 لطفاً مطالب این اطلاعیه را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید. پذیرش و ثبت نام نهایی در 3 مرحله به شرح زير انجام مي شود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی جامعه دانشگاهی، فرآیند پذیرش و انتخاب واحد به صورت غیرحضوری (الکترونیکی) انجام می‌شود. نحوه تشکیل کلاسها نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
جدول شماره 1- زمانبندی مراحل ثبت نام
مرحله ثبت نام تاریخ توضیحات
مرحله 1: پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) 1400/06/03 تا 1400/06/06 از طریق مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس  http://golestan.ikiu.ac.ir (با مرورگر    Google Chrome یاInternet Explorer ) - راهنمای ثبت نام و شناسه کاربری و گذرواژه برای ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در انتهای اطلاعیه پیوست شده است. *  با تکمیل این مرحله مجوز شرکت در کلاس برای شما صادر می شود.
مرحله 2: (ثبت استعلام سوابق تحصیلی قبلی) حداکثر تا تاریخ 1400/07/30 -        ابتدا لازم است با دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد تسویه حساب کرده و در سیستم آن دانشگاه فارغ التحصیل باشید. -        راهنمای نحوه ثبت استعلام در کانال روبیکای مربوط به دانشکده شما اطلاع رسانی می شود. ** با تکمیل این مرحله مجوز حضور در امتحانات نیمسال برای شما صادر می شود.
مرحله 3: ارسال گواهی موقت یا دانشنامه مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر تا تاریخ 1400/09/30 لازم است مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد خود را حداکثر تا تاریخ 30/09/1400 به آدرس: قزوین- دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)- مدیریت تحصیلات تکمیلی    ارسال نمایید. لازم است روی پاکت شماره دانشجویی، مقطع، رشته تحصیلی و نام و نام خانوادگی خود را ذکر نمایید. *** با تکمیل این مرحله پذیرش شما نهایی شده و مجوز ادامه تحصیل صادر می شود.
کلیه فرم های مورد نیاز  در پذیرش غیر حضوری در انتهای اطلاعیه پیوست شده است.
   
جدول شماره 2- مدارکی که باید برای پذیرش غیر حضوری اسکن شود.
(این مدارک لازم است واضح، خوانا و حداکثر با حجم 250 کیلوبایت اسکن شوند)
اسکن مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد يا فرم معدل (در مدرک تحصیلی ارسالی باید نام دانشگاه، معدل کل و تاریخ فراغت از تحصیل مشخص باشد) - پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نباشند، باید اصل گواهینامه تایید شده (با ذکر معدل کل و تاریخ فراغت) توسط دانشگاه محل اخذ کارشناسی ارشد را بارگذاری نمایند (فرم معدل) و تا 30/09/1400 اصل گواهی موقت یا دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد را (مطابق مرحله 2)  برای دانشگاه ارسال نمایید.
اسکن  مدرک کارشناسی (در مدرک تحصیلی ارسالی باید نام دانشگاه، معدل کل و تاریخ فراغت از تحصیل مشخص باشد)
اسکن  مدرک کاردانی  (در مدرک تحصیلی ارسالی باید نام دانشگاه، معدل کل و تاریخ فراغت از تحصیل مشخص باشد)
اسکن کارت ملی (پشت و رو)
اسکن شناسنامه ( کلیه صفحات)
اسکن مدرک نظام وظیفه
اسکن عکس
اسکن موافقت محل کار با ادامه تحصیل
تکميل و اسکن فرم تایید سهمیه قبولی برای کسانی که از سهمیه مربی استفاده کرده اند.
تکميل و اسکن فرم تعهدات ( فرم تعهدات)
کارنامه آزمون زبان براي داوطلباني که نمره در آزمون هاي ملي و بين المللي دارند.
  لازم است مراحل پذیرش غیرحضوری را تا انتها تکمیل کنید. کلیه راهنما ها و فرم ها در انتهای این اطلاعیه در بخش پیوست ها قابل دریافت است. نکات مهم:
  • در صورت عدم بارگذاری مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی و کاردانی (در صورت وجود) دانشگاه مجاز به ثبت نام شما نیست.
  • در صورت عدم ارسال یا تأخیر در ارسال اصل مدرک کارشناسی ارشد (مرحله 2) ادامه تحصیل شما در نیمسال دوم سال 1401-1400 ممنوع خواهد بود. (مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد شما تا پایان تحصیل در پرونده شما نگهداری شده و امکان تحویل یا امانت دادن آن در طول تحصیل به شما وجود ندارد، لذا در صورت لزوم قبل از ارسال آن یک نسخه کپی برابر اصل برای خود تهیه کنید)
     پذيرفته شدگان مشمول (دانشجوياني که بعد از پايان تحصيل بايد به خدمت وظيفه اعزام شوند) و پذیرفته شدگان در حین خدمت وظیفه عمومی لازم است راهنمای فرآیند صدور معافیت تحصیلی مشمولان را مطالعه کرده و اقدامات لازم  برای صدور معافیت تحصیلی را انجام دهند در غیر این صورت دانشگاه مجاز به پذیرش نهایی  ایشان نمی باشد. (راهنما به انتهای اطلاعیه پیوست شده است)
  • لازم به ذکر است طی مراحل ثبت نام غیرحضوری مبلغ 000/000/1 ريال (معادل صد هزار تومان) براي صدور کارت دانشجويي و خدمات مربوطه به صورت اینترنتی باید پرداخت شود (در صورت لزوم از شناسه واریز 9656600010246 استفاده شود). (در صورت انصراف از تحصیل امکان استرداد وجوه پرداختی وجود ندارد).
 توضیحات مهم:  ×شرکت در پذیرش غیر حضوری الزامی است . ×از پذيرفته شدگاني که حداکثر تا 31/06/1400 فارغ التحصيل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولي ايشان «کان لم يکن» تلقي خواهد شد. ×در هر مرحله از ثبت نام و یا هنگام تحصیل اگر مشخص شود که اطلاعات ارائه شده با واقعیت مغایرت دارد، از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد و شخص متخلف حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. × شروع کلاسها مطابق تقویم دانشگاه 27/06/1400 خواهد بود. ×لازم است کلیه دانشجویان ضمن نصبت برنامه روبیکا روی تلفن همراه خود مطابق جدول زیر به کانال اطلاع رسانی دانشکده مربوطه ملحق شوند. (برای دانلود روبیکا می توانید روی این لینک کلیک کنید)  کلیه رویدادهای آموزشی و راهنمای  ورود به کلاسهای آموزش مجازی در کانال مربوط به دانشکده شما اطلاع رسانی خواهد شد.
ردیف اسم کانال لینک
1 دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی (تاریخ و تمدن ملل اسلامی) https://rubika.ir/IslamicSciencesIKIU
2 دانشکده ادبیات و علوم انسانی (رشته های گروه تاریخ، ادبیات فارسی، ادبیات عربی، زبان انگلیسی، فلسفه معاصر) https://rubika.ir/LiteratureHumanitySciencesIKIU
3 دانشکده علوم اجتماعی (رشته های حسابداری، علوم سیاسی، آینده پژوهی) https://rubika.ir/SocialSceincesIKIU
4 دانشکده علوم پایه (رشته های گروه ریاضی، شیمی  و فیزیک) https://rubika.ir/BasicSciencesIKIU
5 دانشکده فنی و مهندسی (رشته های گروه برق، عمران، مواد) http://rubika.ir/TechnicalEngineeringIKIU
6 دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی (رشته های گروه  علوم و مهندسی آب، بیوتکنولوژی و ژنتیک و به نژادی گیاهی) https://rubika.ir/AgricultureNaturalResoursesIKIU
7 دانشکده معماری و شهرسازی (رشته های معماری و شهرسازی) https://rubika.ir/ArchitectureUrbanDevelopmentIKIU
  × پذیرفته شدگان دوره روزانه از مزایای تحصیل رایگان بهره مند می شوند و پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه آموزشی مطابق مصوبات دانشگاه طبق جدول زیر می باشند. جدول شهریه های دوره شبانه مقطع دکتری در سال تحصیلی 1401-1400
گروه آموزشی شهریه ثابت شهریه متغیر هر واحد آزمون جامع هر واحد رساله
گروه علوم انسانی 48,819,225 4,881,923 19,525,275 16,313,325
سایر گروه های آموزشی 62,790,000 4,881,923 19,525,275 19,102,650
   ×کلیه‌ی دانشجویان مقطع دکترا لازم است پس از ثبت نام غیرحضوری در سامانه‌ی گلستان، ضمن مطالعه کامل اطلاعیه معاونت امور دانشجویی که در انتهای اطلاعیه پیوست شده است، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه‌ی بوستان) به آدرس  http: //stu.ikiu.ac.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده به طور کامل و دقیق اقدام نمایند. بدیهی است بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد. پیوست ها:
أضف تعليقات