درج شده توسط: مدیر سایت

فراخوان شرکت در مسابقات فرهنگی جاده ابریشم

15 Feb 2019

کد خبر : 901848

تعداد بازدید : 2

قابل توجه علاقمندان و دانشجویان به شرکت در مسابقات فرهنگی جاده ابریشم : کمیته دانشجویی شبکه دانشگاههای جاده ابریشم سومین مسابقه شعر  و مقاله نویسی به زبان نویسنده را با موضوعات زیر در شهریور ماه سال آینده (1398) برگزار می نماید. شعر: با موضوع پدر مقاله : با موضوع "دانشگاه ها و دانشگاهیان با همکاری یکدیگر چه کارهایی باید انجام دهند تا جاده ابریشم را به جاده­ی صلح و دوستی تبدیل کنند"؟ شرکت در مسابقه مستلزم ورود به وب سایت سان به آدرس www.sun-silkroadia.org  و تکمیل فرم ثبت نام است. لطفا پس از تکمیل فرم ثبت نام نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایید. شرایط شرکت درمسابقه:
  • دانشجویان شرکت کننده باید از دانشگاه های عضو شبکه دانشگاه های جاده ابریشم باشند. (دانشگاه بین المللی امام خمینی ره یکی از اعضای فعال سان است).
  • به سایر شرکت کنندگان در صورت برنده شدن جایزه ای تعلق نمی گیرد و فقط گواهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.
جوایز مسابقه: جایزه نفر اول: اعطای گواهی به همراه تامین بلیط رفت و برگشت و هزینه اقامت به پنجمین اجلاس سان که در تاریخ 26 شهریور ماه 1398 در دانشگاه ملی فارابی - آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. جایزه نفر دوم به تعداد 2 نفر: اعطای گواهی و تامین هزینه های اقامت جایزه نفر سوم به تعداد 7 نفر: اعطای گواهی مهلت ارسال آثار 15 می 2019 مطابق با 25 اردیبهشت 1398 است. جهت کسب اطلاعات بیشتر پوستر مسابقه به پیوست ارسال می شود. لازم به ذکر است اجلاس چهارم در شهریور ماه 1397 در کشور ایتالیا برگزار شد و از آثار 4 نفر از دانشجویان دانشگاه تقدیر شد. گفتنی است دانشگاه بین المللی امام خمینی ره  یکی از اعضای فعال شبکه دانشگاه های جاده ابریشم موسوم به SUN است. این شبکه دانشگاهی هر سال در خلال برگزاری نشست روسای دانشگاه های عضو از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانشجویی نیز تقدیر می نماید. بر همین اساس در شهریور ماه سالجاری در چهارمین اجلاس دانشگاه های جاده ابریشم در دانشگاه کافوسکاریای ونیز  ایتالیا از آثار 4 نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه بین المللی امام خمینی ره  در زمینه عکاسی (با موضوع ماسک) و شعر (با موضوع مادر) تقدیر شد.