درج شده توسط: مدیر سایت

دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) یکی از کانون های مهم تمدن سازی است

24 Feb 2022

کد خبر : 921785

تعداد بازدید : 5

دکتر مردانی، رئیس بسیج اساتید کشور با حضور در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با سرپرست و جمعی از مدیران دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که پنجشنبه ۵ اسفند برگزار شد، دکتر قاسم زاده سرپرست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به دکتر مردانی، انتخاب آیت الله رئیسی را فرصتی مغتنم برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی کشور دانست.

سرپرست دانشگاه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را مبنای انتخاب مدیران در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) دانست و ضمن بیان برخی تحولات در حوزه های مختلف دانشگاه به تشریح برنامه‌های دانشگاه برای ارتقای جایگاه دانشگاه پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمین منصور زارعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با اشاره به ایجاد امید و نشاط در فضای دانشگاه در پی انتخاب  دکتر قاسم زاده بعنوان سرپرست دانشگاه، خواستار پشتیبانی کامل بسیج اساتید برای تحقق برنامه های دکتر قاسم زاده و تیم مدیریتی ایشان شد. دکتر مردانی رئیس بسیج اساتید کشور نیز ضمن ابراز مسرت از حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، با بیان خاطراتی از شرایط دشوار دوران دفاع مقدس، اخلاص و اراده محکم را لازمه کار و عمل جهادی دانستند. ایشان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تمدن سازی اسلامی، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) را یکی از کانون های مهم تمدن سازی دانست

 رئیس بسیج اساتید کشور با اشاره به برنامه های ارائه شده و انتخاب جوانان گام دوم انقلاب در مجموعه مدیریتی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد این دوره با ارتقای دانشگاه در ابعاد مختلف دوره ای ماندگار در تاریخچه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) باشد و در همین راستا حمایت و پشتیبانی کامل خود را از برنامه های آقای دکتر قاسم زاده سرپرست دانشگاه اعلام کرد.