درج شده توسط: مدیر سایت

دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، میزبان آزادگان فلسطینی

20 Dec 2011

کد خبر : 858887

تعداد بازدید : 2

دانشجویان و استادان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، 28 آذرماه، همزمان با ورود چهار اسیر آزاد شده فلسطینی به این دانشگاه شعار تاریخی «فلسطین از نهر تا بحر نه یک وجب کمتر» رهبر معظم انقلاب را فریاد زدند.

در این استقبال پرشور از اسرای فلسطینی که عصر روز 28 آذرماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) انجام شد، حجت‌الاسلام والمسلمین «عابدینی»، مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در سخنانی گفت: مردم، دولت و رهبر انقلاب اسلامی همواره حامی ملت فلسطین هستند و همواره دل مردم ایران با قدس و فلسطین است.
وی با اشاره به آیات مکرر قرآن درباره بشارت به مؤمنان و اهل ایمان، تصریح کرد: فلسطینیان فرزندان مقاوم و با ایمان اسلام هستند که زندان و شکنجه حلاوت ایمان به خدا را در دل آن‌ها افزون‌تر می‌کند.
مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در میان چهار اسیر میهمان افرادی با سابقه 20 و 30 سال زندان نیز هستند، گفت: این افراد سند آشکاری از جنایات آمریکا، اسرائیل و انگلیس بر ضد مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین هستند.
وی افزود: خداوند در قرآن بشارت داده که غمگین نباشید و نترسید که ترس و ناامیدی برای دشمنان اسلام است.
حجت‌الاسلام عابدینی با تصریح اینکه وعده خداوند نزدیک است، خاطرنشان کرد: دیروز اسرائیل غاصب از دست شیران و دلیران فلسطین، غزه و لبنان فرار می‌کرد و امروزه به برکت بیداری اسلامی از تمام کشور‌های اسلامی فراری است و روز به روز به سوی سرنوشت محتوم نابودی خود حرکت می‌کند.

در ادامه این مراسم دو دانشجوی فلسطینی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اشعاری را در وصف مقاومت ملت مسلمان فلسطین خواندند.

در ادامه آزادگان فلسطینی به ایراد سخن پرداخته و با تاکید بر ادامه مقاومت بر آزادی تمامی سرزمین های اشغالی از نهر تا بحر گفتند تا آخرین قظره ی خون در راه تحقق این هدف ارزشمند ایستادگی خواهند کرد.

عکاس: امیر محمدی