درج شده توسط: مدیر سایت

انقلاب اسلامی امید را در دل مردم جهان زنده کرد

12 Feb 2012

کد خبر : 859262

تعداد بازدید : 5

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در مراسم افتتاحیه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان که در سالن اجتماعات دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: دهه فجر که آمد، آنچه همه انبیا آورده بودند را احیا و برجسته کرد و به دنیا امید دارد.

وی ادامه داد: امروز مردم دنیا باید به چه دلخوش باشند، هر جا نگاه می‌کنند از چنگال‌ها خون می‌چکد و اراده‌ها بر اساس شرارت است و نقشه برای چپاول کردن و ویران کردن می‌کشند و اگر انقلاب اسلامی نشده بود، مردم این صحنه‌ها را می‌دیدند به چه امید داشتند و در واقع انقلاب ما آمد و به جهان امید داد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با اشاره به صدور انقلاب اسلامی اضافه کرد: تعجب نکنید در آمریکا عکس شهید احمدی روشن با فرزندش را در دست گرفتند که نشان دهند ما به پا خواسته‌ایم.

وی تصریح کرد: اینکه امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب مان را به جهان صادر می‌کنیم و یا رهبری فرمودند جهان در آستانه تحول بزرگ است نیز شعار نیست زیرا امام و رهبری از جنس و نسل انبیا هستند و حرف انبیا را تکرار می‌کنند و در واقع این جملات طنین فریاد پیامبران است.

عابدینی تأکید کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان سیاست‌مدار این جملات را نگفتند بلکه این جملات را به عنوان رهبر دینی که فریاد انبیا را به گوش همه برسانند، بیان کرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها قطب شیطنت هستند و رهبری نیز فرمودند هر کجا حرکتی علیه رژیم صهیونیستی صورت گیرد با عزت و اقتدار کنار آنهاییم.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) یادآور شد: گاه برخی جوانان بیان می‌کنند که ای کاش ما در زمان انقلاب بودیم در حالی که باید توجه داشته باشند انقلاب ما تازه شروع شده و امروز جنگ دارد سایبری می شود و جوانان، فرماندهان این میدان هستند.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ما آمدیم بگوییم به مردم دنیا که ما سخن جدیدی برای گفتن و برنامه جدیدی برای زندگی داریم و از بدو تاریخ هیچ مکتب و نظام اجتماعی نداریم که شروع شده و ادامه داشته باشد و هر کدام آمدند مردم به پوچی آن پی بردند و بساط شان برچیده شده است.

عابدینی تأکید کرد: تنها نظامی که از آدم تا خاتم و از خاتم تا قیام قیامت ادامه دارد و استعداد و قابلیت ماندگاری دارد نظام دینی و قرآنی است و در قرآن و اسلام است که برنامه زندگی وجود دارد.

وی با اشاره به آغاز ترم جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان توضیح داد: در بین استان‌های کشور، شاید ما سیزدهمین استانی بودیم که در این وادی آمدیم و در راستای ایجاد زمینه برای ورود دانشجویان و یادگیری علوم حوزوی اقدام شد و حوزه دانشگاهیان شکل گرفت و تاکنون نیز فارغ‌التحصیلانی را نیز داشته است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق (ع) اظهار کرد: میلاد با سعادت پیامبر اسلام را تبریک می‌گوییم و پیامبر دنیا دنیا برکت آورده است و این مبارک باشد یعنی این برکات که پیامبر آورده است روزی ما و شما باشد.

وی خاطر نشان کرد: قرآن برکاتی است که خداوند متعال به پیامبر گرامی اسلام داده است که به ما دهد و این کتاب، جان، شور، نشاط و حیات ما شود و پیامبر آمده ولایت و امامت را مطرح کرده است تا این ولایت و امامت روزی دل‌های ما شود و در واقع قرآن و اهل بیت و ولایت دو هدیه پیامبر برای ماست.

انتهای پیام/