درج شده توسط: مدیر سایت

آغاز فراخوان کرسی علمی با عنوان مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی

26 Jun 2013

کد خبر : 862565

تعداد بازدید : 4

 

اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با همکاری دانشگاه پیام نور استان زنجان اقدام به برگزاری کرسی علمی ورزشی مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی همزمان با برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور در24 الی 30 مرداد ماه 1392 نموده است.

صاحب نظران، اندیشمندان و متخصصین تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (اعضای هیئت علمی و دانشجویان) می توانند دیدگاه های خود را تا تاریخ 10/5/92 در یک صفحه  در قالب فرم ویژه موجود در سایت zanjanpnu.ac.ir تنظیم و به آدرس پست الکترونیکی admin@ zanjanpnu.ac.ir ارسال نمایند.

چکیده نظرات ارسالی پس از بررسی توسط شورای تخصصی کرسی در کتابی جامع منشر خواهد شد. افرادی که دارای نظرات نو، راهبردی و عملیاتی باشند، در اولویت ارائه نظر در کرسی مذکور خواهند بود. کتاب و مجموعه نظرات مطروحه در جلسه، پس از جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهد شد. به کلیه نظرات دریافت شده توسط دبیرخانه، گواهی اهدا خواهد شد.

بدیهی است گردهمایی مذکور ویژه اعضای هیئت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور (سراسری، آزاد و پیام نور) بوده و دانشجویان در صورت پذیرش نظر خود می توانند مجوز حضور در این رویداد را دریافت نمایند.