درج شده توسط: مدیر سایت

۲۸اُمین اردوی نوروزی دانشجویان غیرایرانی

03 Apr 2018

کد خبر : 897119

تعداد بازدید : 1

۲۸اُمین اردوی نوروزی دانشجویان غیرایرانی سال ۱۳۹۷ به میزبانی دانشگاه  گنبد کاووس برگزار شد ۲۸اُمین اردوی نوروزی دانشجویان غیرایرانی سال ۱۳۹۷ با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان غیرایرانی از 18 کشور جهان هفتم تا نهم فروردین به میزبانی دانشگاه گنبدکاوس برگزار شد.

 در این اردوی علمی و تفریحی که به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس و توسط معاونت امور بین الملل دانشگاه به مدت چهار روز برگزار شد دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بازدید از دانشگاه و دانشکده های مختلف و نشست با مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه، با دانشکده های مختلف  و رشته های تحصیلی دانشگاه آشنا شدند.

بازدید از مقبره خالد بن سنان(علیه السلام) ، نمایشگاه نوروزگاه و صنایع دستی و سوغات در روستای تمرقوزی در شهرستان کلاله، بازدید از آبشار آق سو به فاصله 40 کیلومتری از شهر گالیکش، بازدید از موزه حیات وحش پارک ملی، پارک ملی گلستان، بازدید  از برج قابوس و برگزاری نشست انس با قرآن و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های فرهنگی - ورزشی این اردو بود.

همچنین اختتامیه ۲۸اُمین اردوی سالانه نوروزی نهم فروردین ماه 97 با حضور رؤسا و معاونان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و دانشگاه گنبدکاووس و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه 9 فروردین ماه برگزار شد. در مراسم اختتامیه دکتر گلچینی،رییس دانشگاه گنبدکاووس با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت روز‌افزون برای دانشجویان، ضمن معرفی این دانشگاه به تاریخچه تأسیس و روند رشد و توسعه دانشگاه گنبد کاووس،  دانشکده‌ها، گروه‌ها و رشته‌های آموزشی و دیگر فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه اشاره نمود. در ادامه  دکتر نائینی، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی ضمن تبریک سال نو از برگزاری اردوی سالانه‌ی نوروزی برای میهمانان جمهوری اسلامی به میزبانی دانشگاه گنبد گاووس و دست اندرکاران برگزاری اردو تقدیر و تشکر بعمل آورد. در این مراسم  دانشجوبان غیرایرانی از ملیّت‌های مختلف  خاطرات خود  را از این سفر بازگو کردند،همچنین اجرای موسیقی سنتی، تواشیح، پخش کلیپ و اهدای جوایز به دانشجویان غیرایرانی برتر در مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی و تشکر از عوامل اجرایی اردوی سالانه نوروزی دانشجویان غیرایرانی از بخش های مختلف این مراسم بود.