درج شده توسط: مدیر سایت

یادواره شهدای دانشجویی قزوین در دانشگاه برگزار می شود

15 Apr 2012

کد خبر : 859884

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، راضیه زال بیگی بیان کرد: پانزدهمین یادواره شهدای دانشجویی استان قزوین با محوریت آشنایی با سیره شهدای علمی با حضور خانواده شهید احمدی روشن، چهارم اردیبهشت ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدای دانشجویی ادامه داد: گرامیداشت یاد شهدا، آشنایی با سیره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با شهدای دفاع مقدس و شهدای علمی کشورمان از جمله اهداف برگزاری این یادواره است.

مسئول بسیج خواهران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: زمانی در دفاع از ایران اسلامی، جوانان در جبهه های جنگ حضور یافتند و امروز شرایط فرق کرده است و دانشجویان با حضور در چنین برنامه هایی هرچه بیشتر نسبت به وظایف خود در برابر جنگ نرم و شرایط امروز آگاه می شوند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار کننده این یادواره است و تصمیم داریم که هر سال با رویکردی جدید این یادواره را برگزار کنیم و در پانزدهمین یادواره شهدای دانشجویی استان نیز مسئولان کشوری و استانی و همچنین خانواده شهدا از جمله خانواده شهید احمدی روشن و دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور حضور خواهند داشت.

زال بیگی با اشاره به دیدار دانشجویان با خانواده شهدا خاطر نشان کرد: البته قبل از برگزاری این یادواره با توجه به ثبت نام از دانشجویان، با خانواده شهید بابایی دیدار خواهیم داشت.

انتهای پیام/