درج شده توسط: مدیر سایت

نشست مشترک رییس دبیرخانه دریای خزر وزارت امور خارجه با معاونت امور بین الملل

07 Dec 2013

کد خبر : 864141

تعداد بازدید : 4

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و بر اساس اعلام دفتر همکاری های علمی و بین المللی، در نشست مشترکی که دوشنبه 11 آذرماه با حضور مجتبی دمیرچیلو، رییس دبیرخانه دریای خزر وزارت امور خارجه و سید محمد میرحسینی معاون امور بین الملل دانشگاه و دکتر برومند مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی در دانشگاه برگزار شد، راهکارهای جذب اعضای خارجی عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برای مشارکت فعال در جشنواره دانشجویی هنر معماری که در اردیبهشت  ماه سال  1393 در دانشگاه  بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود، مورد بررسی قرار گرفت.

 در این نشست مجتبی دمیرچیلو ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره، پیشنهادات ارزشمندی را برای برگزاری این جشنواره ارائه کرد و اعلام داشت تمام توان شخصی و اداری خود را برای برگزاری موفق این جشنواره  به کار خواهند گرفت.

شایان ذکر است دانشگاه بین المللی امام خمینی ره یکی از اعضای فعال عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر است و برگزاری این جشنواره در ایجاد زمینه های همکاری های علمی و آموزشی و فرهنگی میان دانشگاه های  عضو اتحادیه بسیار اثربخش خواهد بود. همچنین مجتبی دمیرچیلو با دکتر آل بویه رییس دانشگاه نیز دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/