درج شده توسط: مدیر سایت

مسابقات سازه های ماکارونی در دانشگاه برگزار شد

28 Feb 2012

کد خبر : 859521

تعداد بازدید : 3

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، عضو کادر اجرایی مسابقات سازه های ماکارونی در این خصوص بیان کرد: امروز شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در این دانشگاه هستیم که 17 تیم در این مسابقات شرکت کردند که شرکت کنندگان از دانشجویان همین دانشگاه و ورودی سال های مختلفی هستند.

.

ناصر انجرانی افزود: هدف از برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی این است که دانشجویان آموزه های علمی خود به مرحله عمل آورده و و در واقع آنچه را که در درس های خود در رشته عمران و مکانیک آموخته اند در یک المان کوچک پیاده کنند و با آزمایش کردن و دیدن آنچه آموخته اند به صورت عملی، لذت ببرند.

وی با اشاره به گروه های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد: گروه های شرکت کننده در این مسابقات پنج نفره هستند و شرکت برای عموم دانشجویان در این مسابقات آزاد است و مهم نیست که در چه رشته ای تحصیل می کنند؛ ولی این دوره از مسابقات سازه های ماکارونی بیشتر به حضور دانشجویان رشته مکانیک و عمران بازمی گردد.

عضو کادر اجرایی مسابقات سازه های ماکارونی تصریح کرد: داوری مسابقه توسط آقای نامی از تهران صورت می گیرد که وزن کشی در خصوص این سازه ها صورت می گیرد که ملاک در انتخاب برگزیدگان این مسابقات، راندمان سازه ها است.

وی اعلام کرد: از تقسیم وزن سازه بر وزنی که می تواند تحمل کند، راندمان به دست می آید که در این مسابقه نیز این موضوع مدنظر ماست؛ ممکن است پل ماکارونی سنگین باشد و وزن زیادی را نیز تحمل کند ولی این مهم نیست بلکه راندمانی که به ما می دهد اهمیت دارد و هر گروهی که راندمان سازه اش بیشتر باشد، برنده این مسابقات است.

انتهای پیام/