درج شده توسط: مدیر سایت

مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس دانشگاه برگزار می شود

29 Feb 2012

کد خبر : 859566

تعداد بازدید : 2

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دبیر ستاد بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس دانشگاه در این خصوص بیان کرد: آیین بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) 15 اسفند ماه جاری ساعت 9:30 صبح در آمفی تئاتر مرکزی با حضور مسئولان کشوری و استانی و میهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

فرزاد جهان بین اضافه کرد: در این مراسم دکتر غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر عباس طائب قائم مقام وزارت علوم و دکتر محمد جواد لاریجانی و همچنین استاندار قزوین و رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) سخنرانی خواهند کرد.

وی یادآور شد: در این مراسم از 20 عضو هیئت علمی، 20 کارمند، 20 دانشجو، 20 پایان نامه برگزیده در طول 20 سال گذشته دانشگاه و گروه های سیمرغ و سرد تقدیر خواهد شد که این دو گروه شامل دانشجویانی است که در طراحی مفهومی خودروی هیبریدی مقام نخست را در کشور کسب کردند و همچنین دانشجویانی که اقدام به طراحی، ساخت و به پرواز درآوردن هواپیمای بدون سرنشین کرده و رتبه دوم کشوری را از آن خود کردند.

دبیر ستاد بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه های افتتاح در این روز تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در روز مراسم بیستمین سالگرد تأسیس دانشگاه شاهد آن هستیم، افتتاح نخستین پژوهشکده آینده پژوهی ایران و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

وی خاطر نشان کرد: اهدای گل در سالروز تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه در 20 سال گذشته، برگزاری نشست های تخصصی با حضور میهمانان خارجی و گروه های آموزشی مربوطه در دانشگاه از دیگر برنامه های سالروز تأسیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

جهان بین یادآور شد: دانشجویان نیز برای حضور در این مراسم لازم است که از طریق سامانه پیامک 3000765567 ثبت نام کنند تا در روز همایش به نام آنها کارتی صادر شده و بتوانند در مراسم بیستمین سالگرد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) حضور یابند.

انتهای پیام/