درج شده توسط: مدیر سایت

فاز 2 مجتمع فرهنگی و آموزشی دانشگاه افتتاح شد

11 Mar 2012

کد خبر : 859708

تعداد بازدید : 2

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فاز دو مجتمع فرهنگی و آموزشی دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، معاون عمرانی، معاونت توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، مدیریت حراست، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و دست اندرکاران اجرایی این پروژه، افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این مجتمع، دکتر عبدالعلی آل بویه رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از دست اندرکاران اجرایی این پروژه در معاونت عمرانی دانشگاه، مدیریت امور مالی دانشگاه و همچنین مدیران سابق منابع انسانی و پشتیبانی و ستاد رفاهی برای انجام اقدامات اولیه در اجرای این پروژه تشکر کرد.

احداث فاز دو مجتمع فرهنگی و آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از سال 88 در رضوانشهر استان گیلان آغاز و در سال جاری همزمان با بیستمین سالگرد تأسیس این دانشگاه به اتمام رسیده است.

فاز دو مجتمع فرهنگی و آموزشی دانشگاه شامل شش واحد دو خوابه به متراژ 120 متر مربع است که با تجهیزات و امکانات مناسب، آماده ارائه خدمات به اساتید و کارمندان این دانشگاه است.

گفتنی است فاز یک مجتمع فرهنگی و آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دارای شش واحد یک خوابه بوده که همزمان با افتتاح فاز دو مجتمع، فاز یک نیز از امکانات به روز برخوردار شده و تجهیز گردید.

انتهای پیام/