درج شده توسط: مدیر سایت

جبهه مقاومت امروز در سرتاسر جغرافیای وسیع منطقه مستقر است

03 Jan 2022

کد خبر : 919615

تعداد بازدید : 1

 سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین روز سه شنبه در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: جبهه مقاومت امروز در سرتاسر جغرافیای وسیع منطقه مستقر است و دشمنان خیال خام تحقق اهداف خود را به گور خواهند برد.

وی بیان داشت: آینده محور مقاومت با تکیه بر راه و مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دستان فرزندان امام خمینی(ره) قرار دارد. امام راحل قبل از پیروزی انقلاب، مساله اصلی خود را فلسطین می دانست و بعد از پیروزی نیز فلسطین دغدغه اصلی ایشان بود. فلسطین، مساله اصلی دنیای اسلام است و استکبار پاره قلب ما را گرفته و اشغال کرده است.
وی افزود: ما به جبهه مقاومت امیدواریم چون آن را با تکیه به راه سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی در آینده به دست خواهیم گرفت و این را از امام راحل آموختیم. فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)قزوین گفت: امروز جبهه مقاومت نیروی بی بدیلی چون حزب الله لبنان را دارد و فرماندهان آن با بهره گیری از جغرافیای وسیع، برای مقابله با استکبار تلاش می کنند. سردار رفیعی  آتانی گفت: دست بوس رزمندگان فلسطینی هستیم، ما سپهبد شهید سلیمانی را برای عزت بنیان اسلام فدا کردیم و در کنار همدیگر هستیم و جغرافیای ما گسستنی نیست. وی افزود: امام راحل گفت راه قدس از کربلا می گذرد و هم اکنون ۲۱ تیپ حشد الشعبی در عراق شکل گرفته که نتیجه این فکر است و از آنجا نیز به قدس می رویم. در ادامه این مراسم پیکر شهید تازه تفحص شده باب الله داودی به همایش وارد شد که فضای مراسم را عطرآگین و معنوی کرد.