درج شده توسط: مدیر سایت

تریبون آزاد در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد

28 Feb 2012

کد خبر : 859551

تعداد بازدید : 1

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و در یک فضای انتخاباتی هستیم، تریبون آزاد با عنوان " رأی دادن حق من است" در دانشکده علوم پایه برگزار شد.

محمدصادق جهانبخش اضافه کرد: البته این نخستین تریبون آزاد نیست که در این دانشگاه برگزار می شود بلکه پیش از این نیز برنامه تریبون آزاد را در دانشگاه داشتیم و در واقع این برنامه مختص زمان انتخابات نیست و ادامه سلسله تریبون های آزاد و نشست های دانشجویی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری تریبون آزاد عنوان کرد: در این برنامه ها دانشجویان می توانند نظرات موافق و مخالف خود را بیان کنند به طوری که در برنامه تریبون آزاد که هفته گذشته در دانشگاه برگزار شد دانشجویان آمدند و نظرات مختلف خود را بیان کردند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه هایی موجب تبادل نظر بین دانشجویان شده و همین امر باعث می شود کسانی که کمتر آگاهی و تحلیل سیاسی نسبت به مسائل روز دارند با فضا بیشتر آشنا شده و بتوانند حق را از بین همین تبادل نظرها پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه ها با توجه به آزادی بیانی که وجود دارد هر کسی با هر نوع تفکر، بینش و عقیده سیاسی شرکت دارد و می تواند اظهارنظر کند و از همین رو نیز اینگونه برنامه ها مورد استقبال دانشجویان است.

جهانبخش با تأکید بر لزوم استفاده از نظرات دانشجویان در فضای سیاسی کشور یادآور شد: اگر آزادی عمل به دانشجویان داده شود و نظرات آنها مورد وثوق قرار گیرد، فضای سیاسی کشور با نگاه آرمانی که جوانان و دانشجویان دارند، به طور مطمئن پاک تر و تمیزتر خواهد شد.

انتهای پیام/