درج شده توسط: مدیر سایت

تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

06 Dec 2019

کد خبر : 907122

تعداد بازدید : 3

🔴 رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به مناسبت روز دانشجو با صدور پیامی این روز را به جویندگان عرصه علم و دانش تبریک گفت در متن این پیام آمده است:

🔻حماسه آفرینی دانشجویان غیور و استکبارستیز در واقعه 16 آذرماه سال 1332 نقطه عطفی در تاریخ حماسه سازی و افتخار آفرینی سربازان ایران اسلامی است که با آگاهی و بصیرت خود با جولان دهی رژیم‌های غاصب و استعمارگر مقابله کرده و اجازه ندادند تا کشور عزیز ما ایران، میدانی برای یکّه تازی‌ها و زیاده‌خواهی آنان باشد.

🔻یاد و خاطره شهدای دانشجوی 16 آذر که با عزم راستین خود استقلال، آزادی و ارزش‌های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و روحیه استکبارستیزی و حق جویی را به رخ جهانیان کشیدند گرامی می‌داریم.

🔻در وضعیت و شرایط حساس کنونی انتظار است تا دانشجویان عزیز بیش از گذشته در کنار علم آموزی همراه با تزکیه، حساسیت به تحولات کشور و جامعه را نیز در‌کانون توجه خود قرار دهند و عَلَم آزادگی و استکبارستیزی را برافراشته نگه دارند.

🔻این روز را به همه دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان پرتلاش دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تبریک گفته و امیدوارم دانشجویان بصیر، فهیم و فرهیخته همچنان در تقویت و تحکیم پایه‌های اسلام و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و افتخار آفرینی علمی کشور کوشا و فعال باشند. ان شاءالله

سید ابوالحسن نائینی/رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)