درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری پنل تخصصی توسط دانشگاه در همایش جهاد اقتصادی

06 Mar 2012

کد خبر : 859676

تعداد بازدید : 2

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دکتر محمد رحیم عیوضی بیان کرد: همایش جهاد اقتصادی با تأکید بر بهره وری ملی در سال جهاد اقتصادی و در اجرای تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی، با مشارکت و همکاری معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت، دانشگاه ها، موسسات علمی و پژوهشی و سازمان های کشوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش در 17 اسفند ماه جاری در دانشگاه عالی دفاع ملی با مشارکت بیش از 20 مرکز آموزشی، پژوهشی و دانشگاه های کشور در سطح علمی و پژوهشی در پنج پنل تخصصی صورت می گیرد.

رئیس پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری پنل تخصصی توسط پژوهشکده دانشگاه اضافه کرد: با توجه به حضور پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این همایش، پنل تخصصی جهاد اقتصادی و چشم انداز توسط این پژوهشکده برگزار می شود که در این راستا مقالاتی نیز رسیده است که تعدادی از این مقالات در این پنل ارائه خواهد شد.

وی افزود: جهاد اقتصادی- چشم اندازی مدبرانه، تدبیری آینده نگرانه در حوزه امنیت اقتصادی کشور، جهاد اقتصادی ظرفیت سازی برای آینده حوزه اقتصادی کشور، جهاد اقتصادی- اقتصاد، فرهنگ و آینده، جهاد اقتصادی- باورها، بایدهاوظرفیتهایآینده، جهاداقتصادی- چشماندازیآیندهپژوهانهبهحوزهاقتصادکشور، جهاد اقتصادی- چشم اندازی مطمئن در حوزه فرهنگ سازی اقتصاد اسلامی و غیره از جمله موضوعات مورد نظر برای طرح در پانل جهاد اقتصادی و چشم انداز است.

عیوضی عنوان کرد: همچنین در نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برپاست، پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به عنوان نماینده این دانشگاه غرفه‌ای را خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی هر چه بیشتر شاهد تحقق جهاد اقتصادی در کشور و رسیدن به رشد و توسعه کشور باشیم.

انتهای پیام/