درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه

17 Nov 2012

کد خبر : 860642

تعداد بازدید : 4

در این همایش که ساعت 18 تا 22 روز دوشنبه 8 آبان ماه برگزار شد؛ دکتر آل بویه ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) طی سخنانی دانشجویان را به بهره مندی از دوران جوانی ترغیب نموده و آنان را به تأمل و تفکر بیشتر نسبت به خود و وظایف خود دعوت نمود.

 نصیری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در طی سخنانی گفت: جامعه ایثارگران بایستی سرمشق سایر اقشار بوده و از شما درخواست می‌نمایم که در علم آموزی نیز سرمشق دیگران باشید.

یکی از دیگر برنامه های این همایش که مورداستقبال دانشجویان قرار گرفت ایراد سخن توسط دکتر کریم افشار عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد مشاور دانشجویان شاهد وایثارگر این دانشگاه و رییس بنیاد نخبگان استان بود.

وی با اشاره به راههای موفقیت تحصیلی، از دانشجویان خواست تا با مشخص نمودن هدف های بزرگ نهایت تلاش خود را برای رسیدن به آن هدف بکنند.

همچنین در ابتدای این همایش فریبا پروینیان سرپرست اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه گزارشی از وضعیت فعلی دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه داد و یاد نقش آفرینان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

از دیگر برنامه های این همایش؛ مولودی خوانی، اجرای مسابقه و کلیپ بود. گفتنی است اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) خدمتگزار 376 نفر از خانواده محترم شاهد وایثارگر است؛ این دانشجویان به تفکیک 294 نفر در مقطع کارشناسی، 77 نفر کارشناسی ارشد و 4 نفر در مقطع دکترا در حال تحصیل اند.

خاطر نشان می سازد این همایش به منظور معارفه دانشجویان شاهد وایثارگر ورودی جدید و آشنایی ایشان با سایر دانشجویان برگزار شد.