درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری مراسم تقدیر و معارفه سرپرست امور دانشجویان غیر ایرانی و رییس مرکز زبان

07 Apr 2014

کد خبر : 865150

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز، 18/1/93 مراسم تقدیر از سرپرست سابق دانشجویان غیر ایرانی و رییس مرکز آموزش زبان فارسی و معارفه رییس جدید با حضور رییس دانشگاه در سالن جلسات مرکز آموزش زبان فارسی انجام شد.

دکتر سید ابوالحسن نایینی ضمن تبریک سال نو به اهمیت جایگاه مرکز آموزش زبان فارسی اشاره کرد و گفت: باید به امور دانشجویان غیر ایرانی توجه شود و کیفیت فعالیت های آموزشی، فرهنگی و رفاهی توسعه یابد و در نحوه جذب و تحصیل متقاضیان غیر ایرانی تحول ایجاد شود. وی همچنین بر رسیدن به اهداف والا در مدیریت دانشگاه و مرکز آموزش زبان فارسی تاکید کرد و وفاق، همدلی و مشارکت همه اقشار و نهادها را ضروری داست و توصیه کرد از تجارب همه همکاران برای بهتر شدن وضعیت این مرکز استفاده شود.

محمد حسینی مقدم سرپرست سابق دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه و رییس مرکز آموزش زبان فارسی ضمن تشکر از زحمات و همکاری صمیمانه همکاران در دوران ریاست خود، به برنامه های انجام شده در دوران ریاست خود در این مرکز اشاره کرد و آن را یکی از بهترین دوران مسؤولیت خود در دانشگاه قلمداد کرد. دکتر امیررضا وکیلی فرد سرپرست جدید دانشجویان غیر ایرانی و رییس مرکز آموزش زبان فارسی نیز با تقدیر از زحمات مسؤولان سابق این مرکز به بیان مواضع و ارائه برنامه های مورد نظر خود در زمینه اصلاح و تحول در نحوه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی و ضرورت رسیدگی بیشتر به برنامه های آموزشی و دوره های مختلف زبان فارسی پرداخت و خواستار حمایت همه جانبه ریاست دانشگاه شد و از همکاران خود خواست تا در پیشبرد اهداف این مرکز تلاش نمایند. گفتنی است در پایان این مراسم دکتر سید ابوالحسن نایینی از زحمات محمد حسینی مقدم تقدیر و برای دکتر امیررضا وکیلی فرد آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/